so... weer 6 pagina's erbij in 30 min.. Nora net maar een beetje gedronken... hmm.. ligt in coma nu.. zal vannacht dan wel weer komen.. ben benieuwd!
ff snel op buienradar kijken.. maar wij hebben toch al een hoop regen gehad vandaag.. niet te geloven! het zou nu iets droger worden.. ben benieuwd!
ja dank je sizzel hoe is het bij jou ik krijg het niet voorelkaar bij te lezen , elke keer als ik wa klaar heb knalt hij er weer uti
dylan is tot nu toe 1 keer wakker geweest maar dat kwam denk ik omdat we iets te veel kabaal aan het maken waren maar nu ligt hij nog steeds in diepe slaap.
maar lieve meiden.. ik duikook mijn bedje in.. ben doodmoe.. vandaar gewerkt en daar heerst echt een grafstemming.. bah.. niet leuk meer zo.. al die bezuinigingen maken het er niet beter op.. ik wou dat meneer balkenende eens opgenomen moest worden.. Ik zou 'm zo laten zitten.. "sorry meneer... komt u met uw psychose maar over 4 maanden terug... dan hebben we tijd voor u....." grrrrrr...
hahah sizzel inderdaad... you go girl... btw balkeelende is ook een beetje geesteziek hoor diaantje... nou we kunnen evtueel wat afsrpeken... missn altijd welkom hoor...