Goedemorgen! whahahaha.. moest al lachen.. worden er samenvattingen gemaakt per dag... zou wel wat zijn zeg! hihi.. Maar nee Daisy.. volgens mij zijn we nog niet zo ver! Super Kikkert dat Dylan nu wel goed doorgeslapen heeft! Fijn dat het dan toch geholpen heeft! euh...Ja Meiske! Ik ben wakker geworden van je toeters en bellen! jeeej! (gelukkig sliep Nora door.. ) OJa.. bedankt voor het "veilig" afsluiten gisteren dames! Dadelijk naar de stad toe.. ff "oei ik groei" kopen voor een vriendin van me en ff snel nog een paar winkels in! Vanmiddag bezoek van mijn opa, dus nora's overgrootopa en vanavond een vriendin op visite en mannetje is dan naar de schietvereniging.. druk genoeg vandaag dus!
Een engel draag je inderdaad bij je. Maar die wordt niet verdreven nhoor, want die hoort gewoon bij jou .
Yep kikkert droeg dr geloof ik 1tje bij dr en dr zaten er een paar in dylans kamer (als ik het goed heb onthouden...)
Goedemorgen hier op mijn werk en een volle dag!dus druk!wens jullie een fijne dag allemaal! oja Meiden gister in totaal 50 PAGINA S gekletst !
ik weet weet niet meer wie het vroeg maar ik had idd een geest bij me dat noemen ze auralifters daardoor kun je je niet goed voelen of depri, of stemmingswisselingen en daar had ik mega last van. ook in de woonkamer hadden we een paar geesten en ik de kamer van dylan ook. maar ik had echo foto's op de kamer van dylan hangen en gisteren was dylan weer ff onrustig in overleg met die mevr heb ik gisteren avond toch de echo's weggehaalt en hij is nu een stuk rustiger. hoogst waarschijnlijk vind hij de echo foto's ook eng en ik heb waarschijnlijk een mk gehad of dylan is eigenlijk van een tweeling geweest maar dat kon ze niet met zekerheid zeggen. zo nu ga ik snel afsluiten want ik moet dylan wegbrengen want ik moet werken en ik mag niet telaat komen want ik moet de winkel open maken fijne dag meiden knuffie
Mogguh... Hier een heerlijke nacht gehad..het was een latertje he Diaantje.. Maar Jaydee heeft tot 8 uur liggen slapen, heerlijk dus. Zometeen even naar de tandarts, of nja, mijn vriend moet naar de tandartsen ik ga met hem mee. Voor mezelf ook even een afspraak maken. Ik hoopdat hij/zij gelijk even wil kijken. Ben ik daar ook weer vanaf. Meiske, je hebt me wakker gemaakt joh! Kikkert, Super zeg! Dus het heeft echt geholpn? Sizzel, gefeliciteerd met Nora's 5 maanden! Daisy, werkse! Joma, werkse! Tot straks! Knuffff
hmm... wilde ik dadelijk gaan... slaapt nora weer.. hahaha.. heb ik weer! Ach ja..dan gaan we gewoon wat later! Dan ga ik eens vast bedenken wat wij vanavond gaan eten.. Nog geen idee.. en kan het maar beter vast klaar hebben staan, want veel tijd heb ik denk ik vandaag niet... tozzo!
Tis gewoon half 9 en ik zit al aan het avondeten te denken.. ielks... Moet er nu nog ff niet aan denken!
meiden.. ik ben ervandoor.. meteen beneden even opgeruimd net.. Nora lag zo vast te slapen! heerlijk! Ze is nu net wakker dus wij gaan er even vandoor! tot strakkies!