Februari 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door MissN, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    waaaaah mega sneltrein bijlezen! niet gelukt, nog 7 pag. en nu moet ik echt weg, want moet werken! Wel meteen baas bellen voor m'n centen! nog steeds niks gehad... grrrrrrrrr

Las wel dat het geholpen had Kikkert! Super!

En hele mooie foto's gezien!
    Mooie meid Jaydee, en super leuke kids van Meiske, en nora is ook een schatje! Aaron heeft echt een lekker bekkie! en die foto van de 3 kids terwijl ze aan het rollen zijn: geweldig! Gwen die ligt erbij van: ik "stond" er bij en ik keek ernaar! waha gekkies

Nou nu echt weg! misschien tot vanavond laat, ik ga eerst naar utrecht met een vriendin, dus geen idee hoe laat ik thuis ben!

en owja: als ik een auto (en rijbewijs :) ) heb, dan kom ik ook gezellig bij iedereen langs, zelfs naar Leeuwarden ;)

doeggg, ik ben laaaaattttt!

2. MissN

MissN Fanatiek lid

18 jan 2007
    4.443
    0
    0
    Purmerend!
    Doeeg Sizzel..doeg debora!

3. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Goedenmorgen!

Jemig, wat heb ik jullie gemist zeg....PUUHUU. Ik moet nu maar gaan erkennen dat ik verslaafd ben aan dit forum. Is daar ook een afkickcentrum voor?
    Nou, hier prima nachtje, ze kwam om 6.45 vanmorgen....dus alweer iets later.... Fles gegeven en direct terug op bed en nu wordt ze langzaam weer wakker. Ga haar zo ophalen en even lekker kroelen.
    Vanmiddag samen met een vriendin naar een andere vriendin. De ene heeft een kleintje van 4 maand en de ander een van 7 weken, dus allemaal kersverse moeders....leuk leuk.

Ik heb niet terug gelezen....waren echt teveel pagina's. Heb wel even gescrold om de foto's te kunnen bekijken. Wat een lekkere koppies flitsten er voorbij. En meiske, knappe kids hoor!

Kan iemand me even updaten over belangrijk nieuws? Ga ik ondertussen even Tess uit bed halen.....

4. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Pfff moet Rosalie's slaapritme echt om gaan gooien! Word er gek van! Die denkt dat ze maar kan gaan slapen wanneer ze dr zin in heeft en dan ook nog is met mama's tiet in de mond! :rolleyes: Nou weet ik ook wel dat dat me eigen schuld is....maar ja ze sliep altijd zo heerlijk toen....En nu ze slecht slaapt gaat dat dus ook gewoon niet meer gebeuren!
    Ik heb dr nu in dr bedje gelegd in de Puckababy en ze is nog wakker. En zolang ze niet huilt laat ik dr ook lekker liggen daar!

5. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    @ Suus; Leuk zeg 3 kersverse moeders bij elkaar!

6. Thirza02

Thirza02 Fanatiek lid

20 jun 2007
    3.703
    0
    0
    Leeuwarden
    Goedemorgen!
    Alweer veel gekletst zie ik! :D Lekkere kletstantes zijn wij :D Gezellig!
    Ik heb wel zin in een mini meeting! Lijkt me leuk!
    En ja, zwolle is op zich wel te doen met de trein! Met de auto is half nederland wel te doen voor mij! Ik ga binnenkort toch maar weer mijn theorieboek te voorschijn halen dan kan ik iig mijn theorie halen en dan na de zomer wil ik weer gaan starten met rijlessen... Als het goed gaat hoef ik nog maar 6 uurtjes en een examen en dan heb ik het hopelijk gehaald!

Kikkert! Echt fijn dat het geholpen heeft! Hoera voor Dylan zijn nachtje! :D

Werk-smakelijk iedereen die moet werken!

Hier druk vandaag! Nu huis opruimen (nou ja, eigenlijk eerst forummen), boodschappen doen, cadeautje halen voor vriendin die nu officieel biologielerares is. Om 12 uur komt Erik thuis van werk, en dan wil ik het warm eten op tafel hebben staan... (ja smiddags ja, want hij moet vanavond van squazen en voor het squazen is het niet goed om warm te eten en na het squazen geen tijd meer want dat moet erik weer weg naar vriendjes toe), na het warm eten moeten we gelijk weg naar de diplomauitreiking van die vriendin van mij en daarna een klein feestje daarna dus Erik squazen, maar ik ben dan vrij :)
    Dus jullie zien mij vanavond weer!

xx voor iedereen, en een fijne dag!

7. supermummy

supermummy Niet meer actief

Kikkert, wat een ongelooflijk verhaal! Maar je hebt het levende bewijs dat
    het wel geholpen heeft, wat goed zeg! Ook een eng idee dat van die geesten die bij je zitten. :confused:

8. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    sowwie , daar ben ik ook weer even ,

voor zo ver het lukt heb ik alles gelezen

@ doorslapende kindjes , fijn dames
    @ kikkert jemig ... dat moet idd schrikken zijn
    @ sizzel ALSNOG GEFELICITEERD
    @ de rest een hele dikke knuff

werk ze alle maal die al aan de gang zijn
    ik moet dadelijk , van 14 tot 18 , stelt niks voor haha , vanavond eten we bij mam , lekker gezellie dus ....

9. MissN

MissN Fanatiek lid

18 jan 2007
    4.443
    0
    0
    Purmerend!
    Werkse Mystery..

Suus volgens Diaantje is er een afkickkliniek alleen in Hengelo..ownee dat was voor de bingo.. :)

10. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Hmmmm Rosalie, da's even een dipje. Rosalie leert vast snel om op vaste tijden te gaan slapen. Goed dat je even doorzet....is niet makkelijk, maar weet zeker dat het lukt!

Thirza, druk dagje dus. Succes en veel plezier!

Werk ze voor alle meiden die werken zijn of nog moeten beginnen.

Hier is er weer trouble....schoonloeder stuurt een sms: "waar zijn jullie mee bezig?bedankt"
    HUH, wat is er nu weer aan de hand? Ik heb niet gereageerd en ga ik ook niet doen....ben er wel zoooooo klaar mee. Ik heb de sms doorgestuurd naar Jan met de mededeling: "succes ermee".

11. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Whaahaa MissN, grapjas. Je kunt jezelf op de schouder kloppen, want ik heb weer een lach op mijn gezicht.

12. MissN

MissN Fanatiek lid

18 jan 2007
    4.443
    0
    0
    Purmerend!
    *klopt zichzelf even op der schouder*

13. MissN

MissN Fanatiek lid

18 jan 2007
    4.443
    0
    0
    Purmerend!
    Auw, iets te hard geklopt! :eek:l:

Tjah Suus, het is en het blijft wat he met die schoonloeders. Van die van mij hoor ik gelukkig niets meer.

Owjaah, van de week kwam ze op msn. Ze begon tegen me te praten en het eerste en enige wat ze zei. Hai, Hie is het met Jaydee. Ik zeg, Ja dankje, met mij gaat alles goed. EN verder hebik niks gezegd..en zij ook niet meer

14. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Nou Rosalie is toch niet zelf in slaap gevallen, maar ook niet aan de borst....Maar wel tegen mij aan. Ze ligt nu op dr buik in dr eigen ledikantje te slapen... :(
    Ben geloof ik al 10x wezen kijken in het afgelopen kwartier!
    Dus volgens mij word ze net als mama een buikslapertje!

15. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Huh wat is het hier ineens rustig.... :(

16. Diaantje23

Diaantje23 Fanatiek lid

29 mei 2007
    2.644
    0
    0
    Telefoniste
    Tolkamer/Gelderland
    Goeiemorgen.. goeie nacht gehad hier.. Angela heeft gisteren om 19 uur de laatste fles gehad en ze werd om 08.30 uur wakker.. dus ben erg blij.

@ Meiske.. tjonge werd vanmorgen erg vroeg wakker gemaakt door zo’n mafkees met toeters en bellen.. heb me een hoofdpijn joh.. ben maar weer lekker terug naar bed gegaan.

@ Ariel.. ga je rijbewijs eens halen meid.. haha

@ Kikkert.. ow wat super fijn dat de geestenverdrijver gewerkt heeft zeg.. wat een supernieuws.. heerlijk..

@ Sizzel.. leuke dag voor de boeg meis? Heel veel plezier en Gefeliciteerd met Nora

@ Dank je Daisy.. dacht dat dan alles verdreven werd..

@ Joma.. werk ze meis..

@ MissN.. een latertje? Viel wel mee toch.. jij was trouwens lekker bezig zeg met je kletspraat.. haha

@ Debora.. ook jij werk ze meid.. en heb je nu je loon al?

@ Thirza.. ja ik wil ook een keer naar Leeuwarden. Ff wachten tot mijn centjes binnen zijn.. ben nog nooit in Leeuwarden geweest..jij ook al een drukke dag.. veel plezier

@ Suus.. een afkickcentrum..tja.. MissN vroeg gisteren al naar een afkickcentrum voor bingoverslaafden, dus die zullen er best zijn haha

@ Mystery moet ook werken.. nou jij ook maar werk ze dan haha

@ Schouderkloppen.. tjonge MissN.. dacht dat jij wel wat meer gewend was zeg… watje haha grapje

@ Rustig? Nee hoor ik kom de boel even goed verstoren vandaag

17. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    *wacht tot Diaantje de rust eens goed komt verstoren...*

18. Diaantje23

Diaantje23 Fanatiek lid

29 mei 2007
    2.644
    0
    0
    Telefoniste
    Tolkamer/Gelderland
    hallo meneer de uil.. waar brengt u ons naartoe...

*loopt met de pannendeksels door het huis te bonjouren*

19. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Whahaha

20. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Pfff Rosalie is al WEER wakker! Weet echt niet wat ik daar nou mee moet....Zal dr waarschijnlijk gewoon ff doorheen moeten ofzo?!? :(

Deel Deze Pagina