je hebt je aan je meldingsplicht voldaan dwaas.. We verwachten natuurlijk nu ook regelmatig weer verhalen en reacties.. dat snap je wel!
whahah sizzel ik lul me de afgelopen dagen stuk hier haha heb er een schorre stem van...oh nee dat kan natuurlijk niet... maar goed zodra ik weer een sterk verhaal heb dan komt ie hoor... maar nu even achter me masker vandaan... ik voel me vandaag niet zo goed... heb sterk het idee dat het helemaalniet goed gaat met mijn papa dus ben even niet in mijn hum
hmm.. meisje toch.. waarom denk je dat nu ineens.. een idee waar dat gevoel vandaan komt? Heb je je pappa al gebeld? In ieder geval een hele dikke digi-knuff
nou omdat ik al een paar dagen merk dat papa zijn koppie een beetje laat hangen... en dat baart mij echt zorgen... ook het feit dat hij zo naar droomt enz enz...
zo hier ff pauze!jippie is gigadruk voor de vakantie natuurlijk.maar ja daggie snel om joh...@DWAAS een hele dikke knuffel voor jou en je pappa!
Ik denk dat iedereen wel een keer een dip heeft.. Je kunt niet altijd alleen maar positief zijn, dat gaat niet. Misschien heeft ie het ook wel even gehad nu. Tis ook dokter hier, dokter daar... Leuk is anders. maar snap je punt wel hoor. (ik probeer een beetje mee te denken.... ) En die dromen.. ja dat is inderdaad vreemd.. Waar droomt hij dan over? eng?
T is natuurlijk ook heel moeilijk allemaal. En je kunt helaas niet altijd positief blijven denken! En misschien dat ie door die negatieve gedachtes zo naar droomt? T is vast een fase.... *Hugg* ook voor je papa natuurlijk!
thnxx lieve meiden... laat jullie goede humeur niet door mij verpesten hoor...ik lees graag jullie vrolijke verhalen.. doorgaans ben ik heel sterk maar soms trek ik het gewoon heel slecht..en ben ik zo bang dat ik binnenkort mijn papa kwijt ben... hij droomt over dat hij vergiftigt word en dat hij elke hoort dat hij nog maar 6 weken leeft etc etc..
tis psychisch natuurlijk ook echt super zwaar he dwaasje voor jullie maar zeker ook voor je pappa.. Hij weet eigenlijk helemaal niets.. Iedereen beslist maar over hem terwijl hij en jullie er maar vanuit moet gaan dat wat ze doen goed is voor hem. Je bent een stukje controle kwijt over jezelf wat je eerst wel altijd had.. en lieve lieve meid.. het kan toch ook niet anders dat je een keertje breekt. Tis ook echt niet niks hoor.. Ik durf me niet eens in jouw schoenen te proberen te plaatsen. Het lijkt me zo zwaar en zo ontzettend moeilijk. En als ik het zo lees meid dan is jouw pappa super trots en heel blij met zo'n dochter die alles voor hem doet! hele dikke kus..
hele dikke knuff meissie... Ik duim in ieder geval elke dag voor je pappa en voor jullie.. Hopen dat het werkt! kussie!
nou meiden toch heel even ego tussendoor... mijn angsten van de afgelopen dagen is waarheid geworden mijn vader heeft zojuist te horen gekregen dat er toch geen verdere behandelingen gaan plaatsvinden aangezien hij te zwak is...dus ja wat ik al vermoede hij gaat hard achteruit nu.. shit ik voel me nu nog slechter en dan zit ik hier op mijn werk.. bleh bleh
Oh meisje wat vreselijk! Ik wil iets opbeurends zeggen, maar dat kan natuurlijk niet! Ik leef echt onwijs met jullie mee!
thnxx ariel... denk inderdaad dat nu niemand mij kan opbeuren... en aangezien ik ook even niet echt heel gezellig ben.. blijf ik ook even weg van het forum aangezien ik niet jullie goede humeur wil verpesten.... ik lees wel mee hoor.. maar wil niet elke keer hier de boel op stelten zetten jullie zijn kanjers!