Februari 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door MissN, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    je hebt je aan je meldingsplicht voldaan dwaas..

We verwachten natuurlijk nu ook regelmatig weer verhalen en reacties.. dat snap je wel! :)

2. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    whahah sizzel ik lul me de afgelopen dagen stuk hier haha heb er een schorre stem van...oh nee dat kan natuurlijk niet...

maar goed zodra ik weer een sterk verhaal heb dan komt ie hoor...

maar nu even achter me masker vandaan... ik voel me vandaag niet zo goed... heb sterk het idee dat het helemaalniet goed gaat met mijn papa dus ben even niet in mijn hum

3. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    hmm.. meisje toch.. waarom denk je dat nu ineens.. een idee waar dat gevoel vandaan komt?
    Heb je je pappa al gebeld?

In ieder geval een hele dikke digi-knuff [​IMG]

4. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    nou omdat ik al een paar dagen merk dat papa zijn koppie een beetje laat hangen... en dat baart mij echt zorgen...

ook het feit dat hij zo naar droomt enz enz...

5. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    zo hier ff pauze!jippie is gigadruk voor de vakantie natuurlijk.maar ja daggie snel om joh...@DWAAS een hele dikke knuffel voor jou en je pappa!

6. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Een hele dikke knuffel voor Dwaas!! [​IMG]

7. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    Ik denk dat iedereen wel een keer een dip heeft.. Je kunt niet altijd alleen maar positief zijn, dat gaat niet. Misschien heeft ie het ook wel even gehad nu. Tis ook dokter hier, dokter daar... Leuk is anders.
    maar snap je punt wel hoor. (ik probeer een beetje mee te denken.... :oops: )
    En die dromen.. ja dat is inderdaad vreemd.. Waar droomt hij dan over? eng?

8. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    T is natuurlijk ook heel moeilijk allemaal. En je kunt helaas niet altijd positief blijven denken! En misschien dat ie door die negatieve gedachtes zo naar droomt? T is vast een fase.... *Hugg* ook voor je papa natuurlijk!

9. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Hmmm Sizzel en ik zeggen bijna hetzelfde :(

10. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    dat las ik net ook... ;) :(

11. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    thnxx lieve meiden...

laat jullie goede humeur niet door mij verpesten hoor...ik lees graag jullie vrolijke verhalen..

doorgaans ben ik heel sterk maar soms trek ik het gewoon heel slecht..en ben ik zo bang dat ik binnenkort mijn papa kwijt ben...

hij droomt over dat hij vergiftigt word en dat hij elke hoort dat hij nog maar 6 weken leeft etc etc..

12. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    tis psychisch natuurlijk ook echt super zwaar he dwaasje voor jullie maar zeker ook voor je pappa.. Hij weet eigenlijk helemaal niets.. Iedereen beslist maar over hem terwijl hij en jullie er maar vanuit moet gaan dat wat ze doen goed is voor hem. Je bent een stukje controle kwijt over jezelf wat je eerst wel altijd had..

en lieve lieve meid.. het kan toch ook niet anders dat je een keertje breekt. Tis ook echt niet niks hoor.. Ik durf me niet eens in jouw schoenen te proberen te plaatsen. Het lijkt me zo zwaar en zo ontzettend moeilijk. En als ik het zo lees meid dan is jouw pappa super trots en heel blij met zo'n dochter die alles voor hem doet! hele dikke kus..

13. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    ok en nu zit ik dus met tranen hier... dank je wel lieve sizzel voor je lieve woorden... tnx

14. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    oh meisje.. dat was niet de bedoeling..

15. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    geeft niets meid... hoort erbij.. ook ik kan soms huilen blijkt...

je bent lief hoor!

16. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    hele dikke knuff meissie...
    Ik duim in ieder geval elke dag voor je pappa en voor jullie.. Hopen dat het werkt!
    kussie!

17. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    meiden.. ik heb bezoek.. mijn opa en neefje... tot strakkies!

18. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    nou meiden toch heel even ego tussendoor...

mijn angsten van de afgelopen dagen is waarheid geworden

mijn vader heeft zojuist te horen gekregen dat er toch geen verdere behandelingen gaan plaatsvinden aangezien hij te zwak is...dus ja wat ik al vermoede hij gaat hard achteruit nu..

shit ik voel me nu nog slechter en dan zit ik hier op mijn werk.. bleh bleh

19. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Oh meisje wat vreselijk! Ik wil iets opbeurends zeggen, maar dat kan natuurlijk niet! Ik leef echt onwijs met jullie mee!

20. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    thnxx ariel... denk inderdaad dat nu niemand mij kan opbeuren...

en aangezien ik ook even niet echt heel gezellig ben..

blijf ik ook even weg van het forum aangezien ik niet jullie goede humeur wil verpesten....

ik lees wel mee hoor.. maar wil niet elke keer hier de boel op stelten zetten

jullie zijn kanjers!

Deel Deze Pagina