Februari 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door MissN, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Ja maar....wij willen er juist voor jou zijn lieve Dwaas! We zijn niet alleen maar forumdinnetjes voor de leuke dingen!

2. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    Ach lieve dwaas.. ons humeur verpest je niet... blijf vooral wel van je af schrijven..daar zijn we toch voor lieverd...we kunne je misschien niet opbeuren, maar je hart luchten of alleen maar schreeuwen mag ook hoor! gewoon DOEN! en niet wegblijven voor ons...

Wat vreselijk naar dat je nu zulk nieuws hebt gekregen... misschien moet je je werk nu maar even laten voor wat het is en naar huis gaan meid...kun je doen wat je wilt.. schreeuwen, huilen, niks doen, voor je uit staren..

Hele dikke knuff meis....denk aan je...

3. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    de rest..

probeer de hele dag al te melden, maar t lukt niet echt.. Jur is echt heel ziek van de waterpokken.. vanmorgen nog bij de ha geweest omdat hij dacht dat ze misschien ontstoken waren...(gelukkig niet) Hij heeft ze inmiddels ook op en in zijn mond... erg pijnlijk.. soms schreeuwt ie t uit van de pijn...hij heeft hoge koorts en is erg slap...

Marijn heeft ze nu ook wat erger, maar die heeft er volgens mij weinig tot geen last van.. is alleen wat slaperiger.. (nog meer)

Lisa valt een beetje buiten de boot en dat bevalt haar helemaal niks...dus ook zij eist haar aandacht.. logisch... arme ding..nog te kleinom het allemaal te begrijpen...

Met een zetpil, mentholpoeder en calendulanzalf ligt jur nu op de bank tv te kijken.. ik doe verder vandaag helemaal niks...buiten zorgen voor...

ben er dus niet veel vandaag...af en toe lees ik mee als ik een gaatje vind om een bak koffie naar binnen te werken zoals nu...

Ladies...tot vanavond.. dan heb ik ff wat meer rust denk ik....

KNUFFF

4. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    jullie zijn echt lief...

jullie moeten wel beloven dat als jullie even niet zitten te wachten op mijn papastory dat jullie mij dat gewoon zeggen dan...

en helaas kan ik me werk even niet laten voor wat het is...ben de enige leidinggevende vandaag

5. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    oh ja.. volgens de ha was het raar dat marijn het ook had.. hij mag het ivm antistoffen van mij niet krijgen onder de 6 mnd... nou hij mocht ook geen griep krijgen onder de 6 weken en dat had ie ook.. ik heb kennelijk geen goede antistoffen..hahaha.. ik moest zelf uitkijken voor gordelroos dat je kunt krijgen bij evt lage weerstand en kontakt met waterpokken.. dusssss

6. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    Doen we... Beloofd.. (dat moment komt dus nooit he.. dat snap je wel...)

7. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    en nu weer weg.....

8. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    ICHTUS heel veel beterschap voor je kleintjes... doe je een beetje aan jezelf denk ook

9. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    oh dwaasje.. jeej.. dit had ik niet gedacht.. het klonk allemaal zo hoopvol... Tuurlijk mag jij hier je verhaal doen.. we zijn er voor je meid.. Dat weet je toch!

Ichtus.. heh.. schiet niet op zo bij jullie.. zielig hoor voor Jur.. Lijkt me verschrikkelijk om je kleintje zo te zien..
    we zien wel of de 15e doorgaat.. Dikke knuff in ieder geval..

10. naatje070

naatje070 VIP lid

24 jul 2007
    5.531
    0
    0
    huisvrouw
    Den Haag
    een dikke knuff voor Dwaasje!

dit is niet het nieuws waar je op zit te wachten :(

11. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    ja inderdaad klonk allemaal heel erg hoopvol...maar vandaag is zelfs at kaartenhuis in elkaar gezakt...

12. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    wat moet dat zwaar zijn... pfff... Op zo'n bericht zit je niet te wachten..

13. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    nee en eerlijk gezegd weet ik er ook niet zo goed mee om te gaan nu...
    het is zo verscheurend je papa zo verdrietig en angstig te zien

14. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Ik kwam eigenlijk alleen even lezen, ben sinds vandaag toch weer beroerd.
    Maar ik lees net van je papa dwaas, ik moet even reageren.. Ik vind het zo vreselijk rot voor jou, je papa en je familie.. Aan de ene kant kan ik me jouw gevoelens niet voorstellen omdat ik niet weet hoe het voelt om een zieke papa te hebben, maar aan de andere kant.. Meid, je angsten en de vraag hoe je ermee om moet gaan kan ik me weer zo goed voorstellen! Je kunt niet bedenken hoe je er mee om moet gaan, ik denk dat je het 'gewoon' moet doorstaan helaas.. En je vindt je eigen weg. Samen met je papa en je familie. En natuurlijk is het verscheurend je papa zo verdrietig te zien, zo ken je hem niet en zo kent hij zichzelf ook niet. Je komt ineens in een heel andere situatie en rol te zitten waar jullie je weg in moeten vinden. Misschien is het op sommige momenten al genoeg om gewoon lekker bij hem te gaan zitten en hem te knuffelen. En ik hoop ook zo dat je je hart hier een beetje kan luchten en wij je een beetje tot steun kunnen zijn. Meid, ik denk elke dag aan je en je papa en ik wou dat deze computer er even niet tussen zat, dan kon ik je tenminste een hele dikke knuffel geven. En laat je gevoelens en tranen af en toe de vrije loop hoor, probeer je niet steeds sterk te houden, dan kan niemand!
    Dikke digi knuffel dan maar..

15. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    @Dwaas meissie toch..dat is niet het nieuws wat je wilt horen.heb zo met je pappa en jullie te doen!wat zul je je eigen machteloos voelen!en wij zijn er voor jullie hoor!KNUFFF en NOGMAALS EEN DIKKE KNUF.....

16. Thirza02

Thirza02 Fanatiek lid

20 jun 2007
    3.703
    0
    0
    Leeuwarden
    Dwaas... Enorm veel sterke voor jou en je familie en je vader! Heb het erg met jullie te doen, kan erg goed begrijpen dat dit heel moeilijk is!
    En als je je verhaal kwijt wilt dan kan dat hier altijd hoor! Ook tussen alle meligheid door!
    Denk aan jullie!
    Knuffel x

17. Diaantje23

Diaantje23 Fanatiek lid

29 mei 2007
    2.644
    0
    0
    Telefoniste
    Tolkamer/Gelderland
    Hallo.. Ik ben er ook weer.

Lieve dwaas meisje.. ik denk aan je.. Het is niet het nieuws wat je had willen horen. Bah..Maar als hij nou opknapt kunnen ze dan wel met de behandeling starten?
    En blijf maar lekker posten hier meis.. wij zijn er voor je en zullen dat ook altijd zijn.

Heel veel sterkte en veel liefs van ons..

Dikke kus

18. MissN

MissN Fanatiek lid

18 jan 2007
    4.443
    0
    0
    Purmerend!
    Dwaasje...ik wil jou in het bijzonder even heel veel sterkte toewensen..en je een ontzettend dikke knuffel geven!

Ik heb wel even snel terug gelezen, maar niet veel onthouden...dus voor jullie allemaal een dikke knuff!

We zij net naar Batavia Stad geweest en heb 2 broeken gekocht..in de uitverkoop nu 70 euro, dus valt weer mee..maar ben behoorlijk moe...hahahah

19. MissN

MissN Fanatiek lid

18 jan 2007
    4.443
    0
    0
    Purmerend!
    Owjah..Diaantje..zaterdag gaat helaas niet door..hihi ik had al een andere afspraak staan..we hebben een etentje.. ander keer!

20. Thirza02

Thirza02 Fanatiek lid

20 jun 2007
    3.703
    0
    0
    Leeuwarden
    Leuk MissN gewinkeld dus MissN!

Ichtus sterkte bij jullie thuis met alle waterpokken!

Ik heb trouwens cassie ook al vrij lang hier niet meer gezien! Ze was toch wel redelijk actief hier toen ze ons gevonden had? Hopelijk is alles goed met haar en Zoƫ!

Wij zijn net thuis... Diploma uitreiking was echt super saai! Maar goed, gelukkig hoeft dat niet zo vaak :)

Ik ga thee zetten, ik ben hier vanavond wel weer! Doei doeiii

ps. nogmaals een dikke knuffel voor dwaas!

Deel Deze Pagina