Februari 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door MissN, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    nou ik geloof dat iemand mijn vraag heeft gemist :(
    een pap speen is die groter als een 123 speen ?

@ dwazie , ik zou t niet weten meid ,, ik ben ook nog gigantisch aan het klooien met de voedingen ... :(
    @ dees , wel lekker rustig aan doen he meid :)

2. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    fijn dat overal de beebkes zo lang slapen , ik hoop echt dat ik dat hier ook geregeld kan krijgen :(

3. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    hey mijn banner klopt niet :( bryan is 1 maand en 2 daagies oud naja ....

4. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    Geen idee mystery van die speen. Maar denk dat een papspeen groter is. rot dat je zo moet kloten met de voedingen :(

5. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    @dwazie: ja hoor das goed met die voedingen: Finn komt ook iedere 4 uur en dan krijgt hij ook tussen de 12 en 150 (net wat ie op kan)
    Succes voor je man!

6. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    dank je debora , tis ook echt vervelend :( het is allemaal zo dubbel hier, hij is 5.5 kilo , dus dan zou hij kwa gewicht veel mogen , en heeft er ook de behoefte voor ....
    maar hij is pas 1 maandje oud , dus dan zou je denken hij mag nog niet veel . het is echt een gekloot :(

7. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    Dat kan ik goed voorstellen hoor! Maar als hij de behoefte heeft kun je het hem toch niet weigeren? Dat lijkt me zo zielig... Mag hij niet meer van het cb ofzo?

8. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    ja ik vind t ook heel moeilijk , want hij blijft dan huilen :( is zo zielig , en ja cb zegt ook meer als 1 liter mag gewoon niet ,... nu heb ik eens zitten tellen , maar 7 voedingen van 150cc kom ik op 1050 uit dan zou hij 50 teveel krijgen .... ik denk dat ik het gewoon ga uit proberen , misschien is hij op 150 cc wel tevreden dat hij om de 4 uur komt ... en dan worden het 6 voedingen .... ik heb ook al voor hongerige babys nu , en daar doe ik nutriton in ,voor het spugen .... dus meer opties heb ik nog niet ...

9. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    Hi mama's! :D

Vandaag officieel afscheid genomen van het 'oude' topic, vanaf nu ga ik lekker hier kletsen, en eerlijk = eerlijk... hier horen we nu ook: WE ZIJN MAMA! :D

Dees, ik vind het leuk als er iemand komt op de bbq-meeting hoor... altijd leuk om presentatie te krijgen en wie weet zit er nog iets leuks bij!

Hmmm, dus jullie denken ook dat Fenne en regeldag heeft... vrijdag zei de vrouw van het CB ook dat we Fenne meer als een 3 weken oude baby kunnen zien ze kijkt al zo helder uit haar oogjes en kijkt je ook echt aan... ze zei dat ze echt kon zien dat ik overtijd gelopen heb...

Ha die Mystery, is toch helemaal niet erg dat je hier niet zo vaak bent... eerst lekker zaakjes samen met je kleine ventje op orde brengen & dan zien we je hier op de momentjes dat het uitkomt... ;)

Debora: fijn dat het beter gaat met Finn...

Ik ben dr weer ff vandoor... x

10. lianda

lianda Fanatiek lid

6 jun 2007
    2.367
    0
    0
    werkt bij centerparcs
    noord babant
    toevallig had ik er het laatst nog over op het cb.
    keano dronk namelijk 120 ml maar na een half uur wou ie meer.
    dus ik verhoogd na 140 ml en dat gaat prima nu.
    ze zei dat het wel veel was voor een kindje die om de 3 uur kwam.
    want volgens haar mag je het elke week verhogen met 5 cc.
    nu geef ik keano ook 150ml en s'nachts komt ie toch om de 3 uur dan drinkt ie niet zijn flesje leeg.
    dus hup eerder honger en op de dag eet meneertje echt veel en zit dan goed vol.
    ze bedoelen het goed hoor op zo'n cb maar ik doe wat mijn moeder gevoel me ingeeft heeft ie honger dan geef ik hem extraas ipv dat kind tevreden te houden met een fopspeen want ook dat pikt hij iet zomaar meer.

:idea: dees: fijn dat luuk het nu goed doet hoor na die medicatie.
    toevallig hoorde ik gister dat het kindje van mijn man's neef ook reflux heeft en hij nu sinds een weekje een heerlijk vrolijk manneke is.

:idea: mystery ik snap jou helemaal ik zou hem gewoon geven wat ie nodig heeft hoor.
    alles beter dan een jammerend kindje wat honger heeft.
    en ik lees dat ie al 5 kg is? dan zou je denken dat ie toch wat meer mag hebben? maar dat van die 1000ml klopt helemaal dat is inderdaad teveel zeiden ze tegen mij ook.
    ik heb ook al zitten denken om op de hongerige over te stappen alleen ben ik bang dat hij dan last krijgt van zijn ontlasting zeg maar.
    dus dan geef ik hem maar wat meer :oops:

11. MissN

MissN Fanatiek lid

18 jan 2007
    4.443
    0
    0
    Purmerend!
    Dees het lijkt mij ook wel leuk als er iemand komt op de meeting!
    Heb je er problemen mee als er ook mannen meekomen?
    Ik durf niet zo'n eind te rijden het is toch 2,5 uur voor mij...
    En mocht je dit niet willen, dan moet ik wat anders zien te regelen..
    Trein zie ik niet zo zitten met Jaydee...en volgens mij wonen er niet veel mensen van hier bij mij in de buurt...!

Ik ga weer even verder met schoonmaken..
    Daarna me wenkbrauwen epileren een lekker maskertje nemen en dan heerlijk douchen....heb ik echt zin in..morgen ga ik lekker shoppen met een vriendin van me die is anderhalve week eerder dan mij bevallen...dus huppakee kids mee en op naar enschede SHOPPEN..:D

12. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    @ wen , ja weet ik ook wel , maar voel me toch een beetje schuldig

@lianda , ja ik vind t ook zielig hoor , en ja cb ik moet er donderdag heen dus ik probeer t deze dagen maar even
    en ja 5.5 kg is hij , dus hij zou meer mogen , maar omdat hij nog maar 1 maand is zeggen ze dat t teveel is , .... ik volg me gevoel ook maar hoor .... ben daarom vandaag ook met die 150 cc begonnen , ik zie wel dat hij dan een klein restje laat staan ,... dan is het voor mijn gevoel goed , want hij geeft dan zelf aan vol te zitten .... ik zie wel hoe t loopt

13. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    @ dees , ja lijkt me erg leuk , :D
    zo iemand op de meeting :)

14. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    Ja lijkt mij ook wel leuk hoor, zo'n demonstratie!

15. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    MissN, ik kom uit jouw buurt. Maar ik weet nog niet zeker of ik ga. Het is een behoorlijk eind rijden.....

Hier was het een heerlijke rustige dag. Tess is na elke voeding direct in slaap gevallen. We hebben 2 films gekeken...lekker lui op de bank.
    Nu gaat mannetje zo beginnen met koken en ik ga Tess de fles geven. Na 4 uur is het altijd drama met madame. Grappig, want dat was ook altijd de tijd dat ze druk was in de buik.
    Ik zit op 120 cc, terwijl ik eigenlijk op 100 hoor te zitten. Nou, ik vind het helemaal prima hoor. Tess kan de fles makkelijk op en spuugt niet, dus....

16. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Hey dames, ben ff online.
    Alles gaat goed, de eerste nacht thuis was meteen raak. Nadat opa onze kleine meid heeft overprikkeld (zo kijk ik er tegenaan) en natuurlijk de nieuwe omgeving, heeft ze bijna de hele nacht huilend doorgebracht. Inmiddels is ze weer de tevreden baby die we hebben leren kennen ;).

Vanaf vandaag begin ik stuwing te krijgen van de bv.

17. MissN

MissN Fanatiek lid

18 jan 2007
    4.443
    0
    0
    Purmerend!
    Heej Daisy..fijn dat alles goed gaat meis..!

Jippieeee Suus! Eindelijk iemand die bij me in de buurt woont...:D
    Koffie?:p:p

18. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Ha ha ha....prima hoor! Je mag altijd een bakkie komen doen. Je kunt vast wel tegen baby-gejengel! ;)

19. MissN

MissN Fanatiek lid

18 jan 2007
    4.443
    0
    0
    Purmerend!
    Nooouuuu... :rolleyes:

Maar natuurlijk kan ik daar tegen..... :D 8)

20. MissN

MissN Fanatiek lid

18 jan 2007
    4.443
    0
    0
    Purmerend!
    Suus heb je msn...?

Je nummer heb ik wel...buddy's he...:p

Deel Deze Pagina