Ik moet 70! pagina's terug lezen. Kan iemand me ff updaten aub? De afgelopen 3 dagen! Sorry, maar het is echt teveel...
Boney, het gaat vooral over minimeetings enzo en lekker gezellig geklets! Ichtus haar kindjes hebben de waterpokken en met dwazie haar vader gaat het niet zo goed (zie laatste 3 pagina's). Het was erg gezellig gisteren bij de minimeeting met Joma, Dees en Dwazie... En verder weet ik het eigenlijk niet zo uit mijn hoofd! Iemand anders mag aanvullen!
hey hallo... ik ben in een flits over de pagina's van vandaag aant gaan hoor... dus ik reageer niet overal op... Otterlo: das hier maar 30 minuutjes vandaag... komt er een mini meeting? Nora gefeliciteerd met je 5 maanden! *slik* Dwaas... meid, ik had zo graag goed nieuws van je gehoord... maar lieve natas, denk alsjeblieft niet dat je hier weg moet blijven omdat je even minder vrolijk bent... we zijn er ook om dit soort dingen te delen... dikke knuff! Ichtus: och die arme kids van jou... geef ze maar een dikke pakkerd van me!
Dit moet ik even met jullie delen hoor... Aaron had net gepoept, al zijn kleren waren vies, de luier was doorgelekt! Nou ja, geen probleem, dat gebeurd gemiddeld 1 tot 2 keer per week! Erik wilde hem wel verschonen en omkleden... Ook geen probleem (duh). Komt hij beneden met aaron, in zijn schone kleren. En dit is het resultaat... Een te grote romper Een te grote broek Een te kleine trui, die ook nog eens te warm is Nou goed we gaan niet meer weg vandaag dus ik zeg er maar niets van Ow ja, jullie mogen ook van mijn tenen genieten
Hahaha Thirza...jou mannetje kan dus ook niet aankleden...hier nog 1 die er moeite mee heeft..dus tegenwoordig vraagt hij eerst aan mij wat ze aan moet
@Dwaas, wat een nieuws zeg Heel veel sterkte de komende tijd en je kunt hier natuurlijk altijd blijven posten hoor. Ben in gedachten bij jullie! @Ichtus, beterschap met je kinderen. Hopelijk knappen ze snel weer op. @Thirza, heel herkenbaar als papa zijn kindje moet aankleden Hier ook af en toe een hele foute combinatie. Maar de foto is leuk hoor. Aaron kijkt echt zo van: je mag me niet uitlachen Het regent hier al vanaf 1 uur. Word er helemaal gek van. De kinderen zijn al de hele middag binnen en hebben nu dus veel energie over. Normaal gesproken spelen ze heel vaak buiten. Gelukkig was het vanochtend nog droog, want toen had Eva haar schoolreisje. Gisteren heb ik nog even het leuke autostoeltje aan mijn mannetje laten zien. Hij vond hem echt spuuglelijk Heeft hij even pech, want ik ga hem toch kopen
hallo meiden Als eerste een hele dikke knuffel voor onze lief dwaasje, jeetje meid de tranen sprongen in mijn ogen toen ik het net las, had nog zo ontzettend gehoopt op goed nieuws voor jullie, zo moeilijk om nu iets te zeggen wat je kan opbeuren dus nog maar een hele dikke knuffel en zeker hier blijven praten meid daar zijn we voor in goede en minder goed tijden he. voor de rest ook dikke knuffel heb ff snel bijgelezen maar niet goed genoeg om te reageren ga nu ff eten
Lieve Dwaas, wat schrok ik toen ik over jouw berichten heen las. Ik had zoooo gedacht dat het met "een sisser" af zou lopen. Och jemig, vind dit het echt heel erg voor jullie. En sorry, maar ik ben blij dat je nu eindelijk eens dat masker af hebt gezet. Tuurlijk mag je je er af en toe achter verschuilen, maar zet hem af bij de mensen die jou lief hebben. Wij willen niet een altijd-lachende-en-vrolijke Dwaas zien, maar ook de kwetsbare kant. Het is vreselijk om te lezen hoe je worstelt met jouw emoties en niemand kan je hierin raadgeven. Maar probeer alsjeblieft niet te veel vragen te stellen waar je het antwoord niet op zult krijgen. Ik wens jou en jouw familie alle sterkte toe. Voor jullie allemaal een dikke knuffel en voor jouw vader de allerdikste knuffel. Wat moet dit vreselijk moeilijk voor hem zijn.....
Meiske, ik hoop dat jullie een beetje een groot huis hebben, want de hele dag vier drukke kids in huis, heb je toch wel wat ruimte nodig! Heb de boel hier opgeruimd en Aaron ligt lekker in bedje! Dus kan de hele avond van de partij zijn , hopelijk wordt het een beetje druk! Erik krijgt een vriend op bezoek en die gaan samen spelletjes ofzo spelen! Dus ik zit lekker achter de laptop op de bank geplakt vanavond! Die olvarit potjes zijn trouwens echt smerig! Ik heb hier worteltjes en banaan... Nou ze smaken niet naar worteltjes en banaan! Ik ga dus mooi zelf eten voor Aaron maken, want anders leert hij natuurlijk nooit gewoon eten kennen! Alleen maar de smaak van nat karton! Dus dat doen we niet! (geen verwijt naar mama's die wel lekker makkelijk doen en potjes kopen hoor ) Mijn papa is vandaag ook jarig, en heb hier op tafel nog steeds een envelop met zijn verjaardagskaart liggen... oeps.... sorry paps! Maar goed, ik maak het vast goed, want er zit een hele stapel foto's van Aaron in!
Beetje raar nu, maar euh....hier een erg gezellige middag gehad. We hebben de beebjes op een groot kleed gelegd en hebben gezellig bijgekletst. Herkenning in onze verhalen alom en de kids hebben zich prima vermaakt. Story of Schoonloeder.....nou Jan heeft naar haar gestuurd:"wat is er nu weer aan de hand dan?" Heeft zij terug gestuurd: "Ik wil niet dat jij of Susan mij nog ooit belt...." Nou, daar heb ik to-taal geen moeite mee....whaahaa. Jan heeft ook geen flauw idee wat er aan de hand kan zijn. Hij vindt het wel prima, wil zijn energie er niet aan verdoen.
Hmmmm, miepje maakt er hier weer een spelletje van. Telkens draaien en dan beginnen te miepen....pffff....vermoeiend!
Nou Thirza, als jij het weet....weten wij het..... We hebben hun 2 weken geleden gezien en toen was er niets aan de hand. We hebben hen sindsdien niet gesproken en verder ook niemand van de familie. Dus we hebben echt totaal geen flauw idee.....Ze wil het dus blijkbaar ook niet zeggen in de hoop dat wij achter haar aan gaan. Nou, forget it.
Ik ben net thuis, zit te voeden en te eten maar voor Dwaasje: Het vaderlijke in je de kracht maar ook de zwakte zwak voor mij, je kind ik, die jou onvoorwaardelijk bemin Liefde heb je me gegeven liefde en wijze raad wat bewonder ik je zoals je bent je lach, je interesses alles waar je voor staat Je laat je niet gauw kennen je bent niet uitbundig, niet overdreven je bent zoals je bent een eersteklas vader een echte wereldvent
Das best vreemd.... raar hoor! Gelukkig hier geen schoonmoeder problemen, Erik heeft soms wel schoonmoeder problemen (ik dus mama problemen) Hm, ik verveel me een beetje. Is soms niet leuk hoor, dat Aaron al zo vroeg naar bed gaat... Nu kan ik niet meer met hem spelen!
Mooi dees... Ik word er stil van! Wat zijn we hier toch lief voor elkaar! Echt jammer dat we niet dichter bij elkaar wonen, dan konden we elkaar zo nu en dan echt even een knuffel geven!