prachtig gedicht Dees! Dwaas, kun je niet vrij nemen? Kan me voorstellen dat je even niet op het werk wilt zijn...
nee was maar waar.. ik trek het echt niet meer op mijn werk.. arggg maar goed nog even doorzetten... MRIJN wat een mooi kindje is JUULTJE toch... leuk hoor!
goedenavond nu weer online vanaf huis! @Dees supermooi gedicht @Dwazie meid je mag en kan me altijd bellen hoor, en die tranen mag je laten gaan... ! knuff hoop dat je misschien eerder naar huis kan of zo! op je werk is het ook zo niks! @Mrijn wat een wijsneusje zo is Juultje! Hier morgen naar het cb ben zo benieuwd!
ik moet tot half 10.... normaal werk ik alleen overdag.. omdat ik hoofd marketing ben.. maar ivm met vakanties ben ik twee avonden gaan werken... omdat onze showroom dan bezet moet zijn.. en er moet dan een senior zitten... dus ik zei de gek pfft papa heeft zojuist naar iedereen gesmst.. even geen contact te willen met wie dan ook.. maar even alleen te willen zijn en met zichzelf... heb hier natuurlijk respect voor maar aan de andere kant wil ik alleen maar papa knuffelen...
Ja, om die bank kan je niet heen. Hij is namelijk ook nog eens heel erg groot. Ik vind de kleur heel gaaf, maar hij gaat er eerdaags uit omdat je er werkelijk alles op ziet. Zelfs een druppelwater laat een vlek achter (en dat is geen grapje.) Jij hebt een groene bank, toch? Verschillende kleuren olijfgroen staat ook hoog op mijn verlanglijstje, alleen dan moet ik het behang in de eetkamer vervangen (zoekt foto)
Gaaf behang... ik heb zo'n behangetje in zwart wit op zolder... en inderdaad een olijfgroene bank... zal ff foto's zoeken...
Lieve Dwaas, ik hoop voor je dat het snel half tien is en naar huis kunt. Wat lijkt alles op de wereld dan toch ineens zo onbelangrijk! Knuff!
@Mrijn gaaf behangetje! @Dwaas nog anderhalf uur kan je lekker naar huis,en ja ik snap je pa wel dat hij ff alleen wil zijn, maar voor jullie is het weer anders jullie willen nu heel dicht bij hem zijn en knuffelen! het is dan allemaal zo dubbel he meid...
denk het ja... van Fenne is van bijna zwart naar lichtbruin gegaan nu... en de nieuwste haartjes die ik nu zie komen zijn alweer lichter... denk dat ze zo maar eens blond zou kunnen worden...
Och Dwaas, tuurlijk is dit een logische reactie van jouw vader, maar wat moet dat intens moeilijk zijn. Je wilt nu juist geen afstand nemen, maar het liefst in zijn ziel kruipen. Je weet vast wel, dat hij dit nodig heeft een eerdaags weer lekker geknuffeld wil worden. Zet de gevoelens op papier en laat deze binnenkort aan jouw vader lezen. Dan leest hij ze puur uit jouw hart! Meid, heel erg veel sterkte en weet dat wij aan jullie denken (helaas kunnen we niet meer voor je doen...). Meiden, ik ga bankhangen. Slaap lekker en tot morgen.
Oja heb nog een vraagje ik wil nieuwe rompers lange mouw kopen (effen kleur) maar nu zie je overal korte mouw wat logisch is! weet iemand waar je ze kan halen?