maar hij is ook groen hahaha de foto maakt wel alles lichter zie ik... want de andere bank is donker bruin en de muur is grijs... maar is een beetje faal geworden allemaal
ja suus je heb helemaal gelijk.. wat ben jij goed in het verwoorden van dingen zeg,.. het liefst wil ik inderdaad in zijn ziel kruipen
oh haha... nee geel is ie niet... tis olijfgroen... de foto maakt wel alles lichter zie ik... want de andere bank is donker bruin en de muur is grijs... maar is een beetje faal geworden allemaal
Had niemand een antwoord voor mij Oja heb nog een vraagje ik wil nieuwe rompers lange mouw kopen (effen kleur) maar nu zie je overal korte mouw wat logisch is! weet iemand waar je ze kan halen? ben ff Gwen flesje geven!
haha joma... ik wilde zo ook graag kopen, maar hebben ze die nu niet bij de HEMA dan? daar heb ik ze de vorige keer gekocht... oh nee, das niet waar... bij de prenatal, maar dat waren gewoon witte met lange mouwen. En anders heb je ze bij Good Mood Kid wel... maar dan meteen 9,95 per stuk
Bestellen bij rainbowbabies. Zijn de fijnste rompers die ik heb! Ik heb nu echt een hele stapel van rainbowbabies en ze blijven echt perfect!
Hallo, ik ook weer hier... Erik had de laptop afgepakt! Leuk foto's van jullie inrichting! Is wel een leuk idee! Je huiskamer fotograveren en die hier laten zien! Kunnen we een beetje zien hoe iedereen woont! Is wel leuk! Rompers met lange mouwen heb ik vorige week bij de wibra gekocht, 2 stuks voor 4 euro, En ze zijn heel goed... Ze zijn al 2 keer op 60 graden gewassen en in de droger geweest en nog steeds mooi!
Op zich vallen de rest van de prijzen best wel mee! Lekker simpel die dingetjes! Leuk hoor! Ik ben geen online shopper, maar dit vind ik wel heel leuk, die broekjes niet, maar die rompertjes en die polo's vind ik wel heel leuk!
Ok das flauw... Eigenlijk niet eens grappig... Goed ik ga even tv kijken ofzo... Kom straks wel weer even kijken! xx iedereen
ik ben er nog! ben alleen zwaar aan het overwegen of ik niet op bed moet gaan liggen... trouwens over bed, jullie hebben er gisteren misschien over heen gelezen, maar ik heb dus gisteren een nieuwe boxspring gekocht en hij wordt morgen al bezorgd en vrijdag geinstalleerd... kom het hele weekend mijn bed niet uit!