Februari 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door MissN, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    ik wil ze net als nu onder een leuk tshirt doen met korte mouw ;)

2. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    Fenne heeft ze 's nachts aan in de slaapzak op de wat koudere dagen... ook doe ik ze wel eens onder een shirtjes met korte mouwen...

3. Thirza02

Thirza02 Fanatiek lid

20 jun 2007
    3.703
    0
    0
    Leeuwarden
    nou die spelletjes heten
    Magic (kaartspel)
    D & D (rollenspel)
    en nog meer rollenspellen, maar dan andere varrianten...

4. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    hier ook zo ;) maar ik moet morgen dus weer shopen POEH wat vervelend hoor :)

5. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

17 mrt 2006
    4.738
    0
    36
    Hoioi allemaal.
    Heb even de mogelijkheid om een beetje bij te lezen , maar het zijn bijna 100 pagina's.. dus ik lees niet alles terug , sorry

@Dwaas heel veel sterkte voor jou en je famillie.
    Weet verder niet zo goed hoe ik hierop moet reageren.
    *knuf*

@Ichtus kl*te zeg waterpokken.
    Heb niet terug kunnen lezen (las de update) maar hebben ze het allemaal? (weet niet hoe zoiets gaat..)

@Nora en Bryan 5 maanden wooo gefeliciteerd!

@Thirza whahahah ... hij ziet er wel koddig uit :p
    En gefeliciteerd met je papa!

@Mrijn wat een prachtig poppetje heb je toch!
    En een ontzettend mooie kinderstoel *stiekem beetje jaloers* ;)

@Wen wat is jou de foto van jou banner leuk zeg!
    Vrolijk meidje , en echt een prachtmeisje om te zien.

@Meiske wij hebben die aangehad toen met dat schommelweer.
    Was te koud om zonder mouwtjes te zitten maar ook weer te warm om een extra t-shirtje of truitje aan te hebben.

Nogmaals sorry voor niet op iedereen reageren.. maar 100 pagina's is best wel erg veel :(

@Tandjes , deem heeft nu 2 tandjes die door zijn.
    Wat ben ik blij dat we dat achter de rug hebben pffff hij was echt niet te genieten.
    Waar hij al driftig is was dit nu 3x zo erg en 3x zo lang..
    Nu is hij de vrolijkheid zelf weer.

@Dees zou je mij je gegevens kunnen pb-en voor bbq?

Ehmmm..
    @ontwikkelijk , vinden jullie nu dat het sneller of juist langzamer gaat?
    Ik heb het idee dat Deem best lang in een periode is blijven hangen hij kan nu ineens zoveel meer.
    Hij probeert te zitten , hij zet stapjes hij brabbelt veel meer hij doet ontzettend veel met zn benen en armen.
    Echt een heel verschil met bijv 2 weken geleden?

Heb hier een filmpje van vanmiddag , Damian zag de laptop en werd over enthousiast.. die wilde er maar al te graag naartoe

http://nl.youtube.com/watch?v=I59-Ax1_jY8

Hij kan ook normaal stapjes zetten trouwens.. ziet er opzich wel achterlijk uit zo hihi.

Nou dit was t voor nu even geloof ik , ik probeer nu bij te houden! (indien internet t toelaat)

6. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    Magic heb ik wel eens van gehoord ja, maar dat moet je samen met iemand doen toch? (trouwens altijd gedacht dat het voor kinderen was :oops: )

en wat zijn eigenlijk rollenspellen? dat kan ik dan alleen weer van mijn werk... als oefening bij bv communicatie trainingen die ik geef haha

7. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Wat een mogelijkheden met die rompers zeg :D Sofie is echt een jurkjesmeisje (of maak ik dat van haar ;) ) Dus heeft eigenlijk veel gewoon een truitje aan met een jurkje er over. En als het warm is gebruik ik rompers met korte mouwen en daar overheen weer een jurkje. Ze zal later nog een fobie krijgen van die jurkjes :)
    En 's nachts slaapt ze gewoon in haar kleren die ze die dag heeft aan gehad zonder slaapzak (oh, wat een slechte moeder ben ik toch haha)

8. Thirza02

Thirza02 Fanatiek lid

20 jun 2007
    3.703
    0
    0
    Leeuwarden
    Lekker veel ruimte meiske!
    Heerlijk! zo'n grote keuken woonkamer en badkamer! *jaloers*
    Zou echt super graag willen verhuizen naar iets ruimers, maar ja... geld he... :)
    Beertje, Deems gaat echt snel! Aaron kan echt nog niet zitten of lopen of kruipen en heeft ook nog geen tandjes, en er ook nog geen last van! Maar ik krijg niet de indruk dat hij achter loopt ofzo...

9. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Wat grappig. Samantha begon ook bijna zwart en wordt nu bruin.

10. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Hema. Maar die zijn wel wit.

11. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    dank je wel...!

en wat schattig die stapjes zeg... ik vind die geluidjes van hem ook zo vrolijk, vond dat filmpje met papa voor de spiegel ook al zo geweldig!

12. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

17 mrt 2006
    4.738
    0
    36
    @Thirza zo is Damian nog heel beperkt in zn geluidjes maken en kan hij nog niet rollen.
    Hij doet heeel af en toe een poging tot maar hij vind het staan en stappen veels te leuk :p
    Zo heeft ieder kindje wel iets waar hij of zij sneller of langzamer mee is denk ik :)

13. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Op de dagen het niet warm is, en ik haar wel een korte mouw t-shirt aan wil geven ;)

14. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Sofie is ook niet een van de snelste hoor! Geeft niks, laat ze het maar rustig aan doen. Ik hoef niet nog een kindje die met 1) maanden buiten met schoenen aan loopt :D Dat deed mijn zoontje dus wel en daar was ik echt niet zo blij mee! Moest hem constant in de gaten houden.
    Sofie kan van rug naar buik draaien en weer terug, met de nadruk op kan. Ze vindt het gewoon heerlijk om zomaar op haar rug te liggen in de box en af en toe eens op haar zij om een speeltje te pakken. Waarom zou je je inspannen om op je buik te draaien als je dat helemaal niet leuk vindt? Ik geef ze groot gelijk :D

15. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Magic is LEUK!!!! En nee, niet voor kids :).

16. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    beertje: Fenne is geen kletser, daar begint ze nu een beetje mee te beginnen... maar ze kan bijvoorbeeld al wel eventjes los zitten en ook beide kanten op rollen... wat je zegt, elk kindje doet het op zijn/haar eigen manier...

17. Thirza02

Thirza02 Fanatiek lid

20 jun 2007
    3.703
    0
    0
    Leeuwarden
    Rollenspel is een fantasiespel...
    heet voluit... Dungeons & Dragons

Er is een spelleider die heeft een verhaal bedacht (in grote lijnen)
    En er zijn spelers meestal een stuk of 3. En dan maak je een karakter... Dat hoeft geen mens te zijn, kan ook een elf of een trol ofzo...

En dan zegt de spelleider bijvoorbeeld...

Jullie lopen in jullie dorp en jullie komen elkaar tegen, jullie praten wat tegen elkaar en dan komt er een man aan lopen en die geeft jullie een bepaalde opdracht...

Dan ga je als spelers die opdracht uitvoeren...

Beetje vaag uitgelegd misschien...
    Denk aan lord of the rings alleen dan speel je dat verhaal met z'n allen aan tafel... En met dobbelstenen bepaal je of je een bepaald gevecht overleefd...

En als spelleider kan je niet het hele verhaal uitdenken, want hij heeft bijvoorbeeld in zijn hoofd jullie gaan naar dorp A En als de spelers bedenken wij gaan naar dorp B, dan moet de spelleider zijn verhaal aanpassen...

Nou ja zoiets dus... Klinkt misschien suf, maar is best nog wel leuk, heb ik ook wel eens gespeeld... Alleen mijn fantasie is niet zo erorm groot, en ik heb het geduld er ook niet voor...

Want een verhaal kan soms wel een jaar duren... (elke week een avondje spelen dus).

Hoop dat je er wat van begrijpt :)

18. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Beertje, leuk filmpje :D Ziet er erg grappig uit!

19. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    oh thanx moet ook witte hebben ;)

20. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    haha Sofie heeft helemaal gelijk!

en slaapt ze in de kleertjes van overdag ja? en dan blijft ze gewoon liggen waar je haar neer legt in bed?... Fenne gaat met slaapzak en al het hele bed door hihi...

trouwens de eerste 6 weken ofzo haar wel in de kleertjes laten slapen...

Deel Deze Pagina