Februari 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door MissN, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Mystery, mag ik vragen waarom jij eerst kolft en dan met flesje geeft?

2. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Nou dan mag je nog in je handen klappen hoor! ;) Ik gister om de 2 uur! :( Hopen dat het vandaag weer wat beter gaat...

3. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Daar ben ik eigenlijk ook wel benieuwd naar!

4. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Ik lees het straks wel! Ga ff House kijken en wat eten enzo. Daarna zal Rosalie wel weer komen en daarna ben ik weer hier :) tot straks dames!

5. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    zo heee ik schrik me rotje... kom ik even heir kijken opeens 17 paginas doorworstellen haha.. nou ik ga voortaan dit scherm ook maar bewerken met elkee keer f5 ..

hier gaat het goed... ze heeft wel veel krampjes vandaag langzaam over op andere voeding omneo of zoiets.... daarnaast heeft ze vannacht aardig geslapen kwam wel gewoon om de drie uur maar ja tussendoor was ze stil...

nou ik ga hier ook actiever worden hoor.... promisss

kusjes

6. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    pfff... ben ook ff een dag weggeweest..haha..
    meteen over naar de mamma's en 17 pagina's erbij! best veel meiden!

7. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    he sizzel hoe is het nou met je.... en met NORA

8. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    Kraam is net weg..
    vind het toch wel spannend. Nu echt alles alleen doen.. Heb al een paar dagen echt last van kraamtranen.. jank echt om alles.. wordt er zelf niet goed van.. verschrikkelijk...

oja.. dees, ik heb vandaag ook dat spul van vsm gehaald. cinababy heet het volgens mij. Nora heeft al 2 dagen flink last van krampjes. Ik heb ze straks voor het eerst die druppels gegeven. Eens kijken of het werkt. Volgens de kraam en vk in ieder geval wel!

voedingen: nou Nora kwam eerst om de ruim 4 uur, dus haalde de voedingen niet.. moest toch uitkomen op minimaal zes, dus toch geprobeerd. De ene dag zit ze nu op 6, de andere op 7 en ik ben bang dat het vandaag een 5 voedingendag wordt...
    Ze komt wel aan, maar langzaam. Woensdag morgen moeten we weer gaan wegen op het weegspreekuurtje, dus ben benieuwd.

's middags naar de radboud.. vind het wel spannend. Krijgen trouwens pas 2 weken later de uitslag! lang wachten hoor!

9. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    kuur werkt in ieder geval! heerlijk! geen koorts meer en kan beter uit de voeten!
    Met Nora ook stukken beter. Geel zien is al minder, maar dat trekt blijkbaar heel langzaam weg, dus geduld hebben!

Hoe is het met jouw en Elise?

10. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Jeeey, Thirza en Sizzel hebben ons ook gevonden :)

Luuk had ook erge krampjes. Ik drink al 3 weken borstvoedingsthee en dat lijkt onvoldoende te helpen. Wegens gebrek aan venkelthee las ik op een site (en iemand op het forum had het erover) dat rooibosthee ook mag. Ik mocht hem 30cc geven en de krampjes zijn weg :confused: . Ik drink het nu zelf ook, naast de beorstvoedingsthee en hoop dat het zo blijft gaan.

Papa heeft hem net de fles gegeven dus ik heb de melkmachine er even op gezet. Er kwam 180cc uit, mijn persoonlijk record :confused:

11. 40plusmama

Fijn dat het beter gaat Sizzel en spannend ook, de uitslagen afwachten.

Wij moeten morgen weer naar het cb. Ik ben benieuwd wat hij weegt. Hij groeit wel want 2 van zijn pakjes zijn nu te klein en 3 weken geleden kon hij ze prima aan.

Tegen de krampjes heb ik besloten geen Cinababy druppels te halen. Je mag het niet gebruiken bij kindjes met een koemelkallergie en ik weet niet of Luuk die heeft. Ik neem liever het risico niet en los het wel op met thee.

12. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Ik heb het cb net gebeld. Die mevrouw zei dat ik voor nu het beste een pak hypoallergeen van Nutrilon kon kopen en dat eerst geven. Ze geeft mijn verhaal door aan de wijkverpleegkundige en die belt mij terug. Ze denkt namelijk aan een koemelkallergie en als ik nu zelf bijvoorbeeld intensief ga kopen kan ik moeilijk daar weer van af stappen als het nodig is omdat kindjes daar heftig op kunnen reageren. Ook zei ze dat de wijkverpleegkundige dan zou overleggen met de cb-arts om te kijken of er een indicatie voor intensief of pepti zou komen zodat het vergoed wordt.
    Nou, heel verhaal. Eerst maar hypoallergeen kopen dan denk ik..

13. 40plusmama

Luuk deed het goed op de Nutrilon Hypoallergeen. Het zal per kindje verschillen. Koemelkallergie kan natuurlijk ook, komt veel voor. Het zou fijn zijn als je het vergoed kan krijgen.

14. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    @ dees, als het lukt met thee zou ik dat ook zeker doen! Drink hier al veel thee.. maar werkt niet echt! Ik hoop dat ze er geen last van heeft. We zullen het snel genoeg merken denk ik!
    180cc.. das best veel ja! haha
    Ik heb geen idee hoeveel eruit komt bij mij.. maar Nora heeft er in ieder geval genoeg aan!

oja.. gewicht.. was 10 kilo aangekomen deze zwangerschap en heb vanmorgen het lef gehad op de weegschaal te gaan staan!
    Blijkt : ben er 14 kwijt! Dat had ik dus niet verwacht! wel prettig hoor!

15. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    Ik ben er weer ff weg van.. krijgen strax bezoek en wil nog ff gaan liggen! spreek jullie straks wel weer!
    kuzzzz

16. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    joepie weer mama's die ons gevonden hebben het word hier steeds gezelliger nog even en dan zijn we weer met zijn allen maar dan hier!

@dees oh lekker naar rotterdam dat lijkt me zo gezellig geniet er lekker van en zeker goed showen met je kerel
    @sizzel dat valt dan lekker mee he als je op de weegschaal gaat staan, ik had van het weekend ook het lef en ik zat nu ook 2 kilo onder mijn eigen gewicht nu het buikje nog weg he ;)

17. 40plusmama

Op deze site is trouwens veel info te vinden http://babycare-and-advice.com/

Zo, Luuk heeft de fles gehad en had nog wat zuigbehoefte. Hij ligt nu met de speen te tutteren in de wagen in de zon. Hopen dat hij wat wil slapen want mama wil even bingo-en. :D

18. MissN

MissN Fanatiek lid

18 jan 2007
    4.443
    0
    0
    Purmerend!
    Poeh poeh meiden...

Hihi..ik moet hier nu ook meer meelezen heb ik al in de gaten..
    Het gaat hier ook al aardig snel...

Hier gaat ook alles lekker..
    Tenminte sinds we zijn overgestapt van borstvoeding naar flesvoeding..
    Jaydee is veel rustiger en slaapt beter..:D

Ik voel me ook goed..ben veel aan het wandelen..en de kilo's vliegen er vanaf..maar dat mocht ook wel, want ik was 30 kilo aangekomen..
    Ben al meer dan de helft kwijt gelukkig..:D
    Nog 8 kilo te gaan en ik heb me start gewicht weer...:D

Heel veel liefs,
    Nicky (MissN) en Jaydee

19. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Van dat geel zien merk ik ook bij Rosalie! Volgens de mensen in het ziekenhuis kan het bij borstgevoede kinderen zelfs tot langer dan 6 weken aanhouden :confused:

20. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Wow das een hoop zeg! :confused: Mijn persoonlijk record is 150!

Deel Deze Pagina