Ja duh... vind je het gek dat het lang duurt met die foto's... ik vergeet op 'foto verkleinen' te klikken
nee joh valt wel mee klinkt zo vals als een meter hihi, wat ik zong meerdere nummers nee mijn mannetje kan wel zingen
@Thirza die 1e foto is lollig! En ook blonDTDT? (foto uploaden ) Joma , jeetje.. wat zie jij er elke keer anders uit zeg. Het staat je allemaal even goed maar wow. Als je een foto van 3 jaar geleden pakt zit mn haar waarschijnlijk nu nog tzelfde Leuk hoor!
Zeg dames hier ook maar even de vraag. Mys en ik zijn vrij vroeg begonnen met hapjes , en we hebben nu allebei het idee dat onze spruiten niet meer genoeg aan de potjes hebben , de hoeveelheid niet , en de smaken lijken ons saai worden.. Hebben jullie enig idee of we met 6 maanden potjes ook 1 maand te vroeg mogen beginnen? Oftewel.. nu? Aangeizen daar ook vlees enzo inzit?
Joma sorry dat had ik dus niet mee gekregen , let maar half op...... Maar , dan nog staat het je erg goed allemaal hahaha..
heeey lieve meisjes ik heb t niet bij gelezen het waren maar weer 25 paginas, ,nu niet te doen weer een keer sorry
moet zeggen dat ik ook al potjes vanaf 6 maanden geef soms ,maar wel opletten dat er geen grove stukken inzitten staat ook op de potjes
@joma is jou meisje gevoellig voor krampen e.d? Wij moeten vooral met fruit oppassen dat Deem geen zuur krijgt , we geven nu ipv 1x groente en 1x fruit , 2x groente.. omdat fruit niet goed gaat en hij echt gewoon een hongerlap is :S Dus ik denk dat ik morgen ns een potje ga proberen van 6 mnd.