lijkt er niet op dat die sneller gaat dus jullie moeten geduld hebben... (en ik ook) Hey boney terug!
Maar ik kom jullie hier niet verder vervelen. Ga afsluiten. Ben bij met 'lezen' (lees: vlug naar beneden scrollen...) Morgen ben ik hier weer. Ennuh... Doen jullie het hek dicht? Is normaal mijn taak, maar ik neem aan dat jullie weten hoe het moet. (ik doe hem iig niet open morgenvroeg hoop ik).
he lieve meiden... THNXX voor de hugss Jeetje JOMA wat zie jij er elke keer anders uit zeg geweldig... en altijd een lekker ding... nou meiden papa belde net toch nog eventjes.. en hij voeltzich op zich redelijk alleen hij is vreselijk boos.. logisch...ik was weer tijdens het gesprek uppersterk en positief naar hem.. maar toen ik hem zei dat ik enorm veel van hem hou en toen hij zei ik ook van jou meissie toen brak ik echt en heb net even samen met mijn mannetje een half uur gehuild....
tuurlijk meis huil maar hoor!! en je probeerd je voor je pa sterk te houden logisch!! en boos ja dat mag hij ook zijn , het is ook niet eerlijk allemaal ik een lekker ding
ja hoor gaat wel goed af en toe spugt ze achteraf nog wel een beetje fruithapje uit , maar das heel weinig hoor!
dwazie, dikke knuffel voor jou! en lekker huilen hoor als je de behoefte hebt! niet de ellende voor je houden!
Thirza is tinypic bij jou ook traag dan? of had je het juist daarover? Want die is hier erg snel op t moment. Je kan ook via easyresize (google) fotos heel makkelijk verkleinen , en dan via photobucket o.i.d @Joma , raar.. als wij fruit geven doet hij niets anders als krijsen. Behalve bij banaan , dat gaat wel oke maar vind hij niet meer lekker . Fijn dat het bij jou wel goed gaat