Februari 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door MissN, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    *Oh Joma, wat ruikt het hier lekker, ik schuif even aan hoor*

2. MissN

MissN Fanatiek lid

18 jan 2007
    4.443
    0
    0
    Purmerend!
    Ow Joma..wat ruikt het toch lekker..
    Ik krijg er honger van..
    Ik schuif ook aan hoor, als je het goed vind.

3. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    ja gezellig hoor! :)

4. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Hier een prima nacht gehad. Tess kwam vanmorgen gelukkig weer om 7.30, dat zijn betere tijden. Ze ligt nu nog even in de box te spelen en zometeen de fles. Trouwens ze is nu zooooo bewegelijk in de box dat haar voeten en benen constant tussen de spijlen doorsteken. Word wel een beetje moe van haar telkens te verleggen. Of zou ik de benen gewoon kunnen laten uitsteken? Ben bang dat ze zich bezeerd. Hoe doen jullie dat?

Ik heb alleen de laatste 3 pagina's doorgelezen. Maar Dees, jemig....wat belachelijk! Dat is echt een mannenreactie, pffff. Zo iemand kun je toch niets uitleggen, hij staat er toch niet open voor. En jouw schoonouders komen oppassen, nou....jij liever dan ik. Het zal vast wel goed gaan, maar ik moet er niet aan denken. Maar gezien de huidige situatie hoef ik daar niet zo bang voor te zijn.

We zijn nog steeds geen steek verder wat betreft de schoonouders....jammer dan.

Zal zo even een foto van gister plaatsen....

5. MissN

MissN Fanatiek lid

18 jan 2007
    4.443
    0
    0
    Purmerend!
    Mogguh allemaal...

Ik heb niet terug gelezen, ik heb vreselijke hoofdpijn. Dus ik geef jullie allemaal weer een ontzettend dikke knuffel. Sorry meiden!

Hier wel een redelike nacht gehad. Jaydee lag lekker op tijd in bed zoals gewoonlijk, maar vond het leuk om vanochtend om 5 uur te gaan spelen in der bedje. Dus speen er weer in gedaan en toen heeft e toch nog lekker tot 8 uur geslapen. :D

Vandaag ga ik even shoppen voor shirtjes, ik heb gister 2 broeken gekocht. Maar ik heb niet veel leuks voor erop..hihi

Zaterdag gaan we gourmetten bij een meisje die ik via een tienermoedersite heb leren kennen, zij is 21 met een dochtertje van 2 en hun zijn bezig voor een 2e. Dus erg leuk. We hebben er ook echt zin in :)

Dwaasje, hoe is het nu met je?

Ichtus, hoe is het met jou en de kids?

Iedereen die moet werken, werkse!

6. Mrijn

Mrijn Fanatiek lid

11 nov 2006
    2.853
    0
    0
    Communicatieadviseur
    Fijnaart
    Ik gris een croissantje mee voor onderweg Joma, moet om 9u bij het cb zijn voor Juul haar eerste prikken. Boehoehoe.... Kom me daarna wel even melden al Juul me niet al te zeer nodig heeft...

7. MissN

MissN Fanatiek lid

18 jan 2007
    4.443
    0
    0
    Purmerend!
    Suus, Jaydee zit ook elke keer vast met der beentjes tussen de spijlen..ik verleg haar de ene keer wel en de andere keer niet. Soms komt ze er zelf ook wel weer tussen uit.

Dees, volgens mij heb jij ook weer een dikke knuffel nodig.
    En succes met je schoonouders. Jij liever dan ik

8. MissN

MissN Fanatiek lid

18 jan 2007
    4.443
    0
    0
    Purmerend!
    Mrijn, succes met Juul der eerste prikjes!

9. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Ik met Tess

10. MissN

MissN Fanatiek lid

18 jan 2007
    4.443
    0
    0
    Purmerend!
    Suus..leuke foto... :D

Ik ga even een ontbijtje op bed maken voor me allerliefste mannetje... :D

11. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Suus en Tess....ja ja, Suus is naar mij vernoemd...ha ha ha

12. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Senn, Tess en Suus

13. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    @suus lekker zo nacht hoor!en ja hier ook met haar beentjes door de spijlen en leg haar iedere keer goed!

@Missn klinkt gezellig zaterdag!

@Mrijn en Juultje succes!

14. Thirza02

Thirza02 Fanatiek lid

20 jun 2007
    3.703
    0
    0
    Leeuwarden
    Hm ik hoop dat er nog croissantjes over zijn :)

Goedemorgen iedereen!

Dwazie? Heb je lekker geslapgen? Hoop het voor je meid, kan je wel goed gebruiken denk ik!

Dees, dikke knuffel voor jou! Ik zou dat werk van jou wel wel willen bombarderen! Vreselijk! Ben je een beetje aan het kijken voor ander werk?
    En balen dat je schoonouders gaan oppassen! Kan me heel goed voorstellen dat je daar erg tegenop ziet! En kan je na je werk niet bij een vriendin langs gaan en die dan meenemen naar je huis? Dan zijn ze vast rustiger in hun opmerkingen!

Ichtus hoe is het met jou kindjes?

Joma, bedankt voor het ontbijtje!

Suus, leuke foto's!

MissN, lekker shoppen vandaag!

Ik doe vandaag helemaal niets heb ik besloten! Ik heb lekker gedouched en mijn lelijke huispak aangetrokken :). Het regent hier, dus het is geen slechte dag voor een huispak en niets doen!
    Ik ga lekker met Aaron spelen en knuffelen en hooguit een wasmachine draaien ofzo, maar daar houdt het wel mee op! En lekker forummen als Aaron slaapt, zoals nu!

Maar eerst even eten!

15. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    leuke foto,s suus!

16. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    Goedemorgen meiden,

Wat kunnen jullie lullen, niet normaal meer :confused:

Ichtus; weet niet of ik al gereageert had, maar rot van het helmpje, maar als het daarna goed is en er later niets meer van te zien is natuurlijk gelijk doen. En je schuldig voelen, echt niet he, kan jij niets aan doen.

dwaas; veel sterkte met je pa. (ben ook niet zo'n schrijver, maar blijf hier vooral van je afschrijven)

Heb ook veel leuke foto's voorbij zien komen. Als Ilse het goed vind ;) plaats ik zo wat foto's van de vakantie.

Verder heel de dag niets te doen, behalve vast voor volgend schooljaar voorbereiden.

dusss tot later

17. Diaantje23

Diaantje23 Fanatiek lid

29 mei 2007
    2.644
    0
    0
    Telefoniste
    Tolkamer/Gelderland
    Goeimorgen meiden.. ik schuif ook even aan.. heb erge honger.. zal wel gezellig alleen zitten te eten, maar ja het moet dan maar.

Het is voor mij best vroeg ofzo.. tjonge.. ben dat niet gewend.
    Om 9.30 uur zou ik bij mijn schoonmoeder zijn om Angela weg te brengen, dan naar Didam naar m'n beste vriendin en dan om 10 uur wegrijden naar Landal Vennebos.. lekker dagje zwemmen.. heb er erg veel zin in, dus moet goed eten Joma..

*heb je misschien nog een hard sesambolletje voor me?*

18. naatje070

naatje070 VIP lid

24 jul 2007
    5.531
    0
    0
    huisvrouw
    Den Haag
    tssss......zit ik net een saaie eierkoek erin te proppen, zitten jullie gewoon croissants en chocoladebroodjes weg te werken :( :) ;)

@Suss; Leuke foto van jou en Tess!

@Mrijn; Veel succes met de prikjes vandaag! Hoop dat ze er niet zo'n last van heeft....

19. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    oja dames die niet terug lezen, dan missen jullie mijn 15 verschillende looks :) die had ik geplaatst gisteravond hihihihi

20. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0

Deel Deze Pagina