zo ben er vandoor zo ff buurvrouw knippen en rond half 11 krijgen we visite, Marcel zijn Artidant komt nog lang voor Gwen te bewonderen! beetje laat maar hij was paar maanden weggeweest! Collega,s zijn wel al geweest hoor! tot straks!
goedemorgen... Ik ben weer te laat voor het ontbijt zeker baal ik van... Wat een onwijs leuke fotos meiden..super schattig JUUL succes met je eerste prikjes...is het met een reden dat ze later begint..?iig een dikke kus voor JUULTJE ICHTUS balen meid van je kiddies maar morgen is het jouw dag en daar ga je lekker van genieten. Ik zit weer op het werk blegh maar goed heerlijk alleen dus dat komt helemaal goed. meiden bedankt en knuffel
Goedemorgen dames! Snorrie dat ik gister ineens weg was Alleen Rosalie die heeft een paar flinke huilbuien gehad! Weet echt niet wat dr aan de hand was, maar ze was niet stil te krijgen! Zelfs de borst wilde ze niet! Ze werd pas stil toen ik dr in Buddha houding in de Minimonkey had gedaan. Dus ik denk dat ze beetje last had van dr darmpjes ofzo. Ga dus ook even geen hapjes meer geven tot na het weekend! T enige voordeel van dit alles was dat ze om 21.15 uur al op bed lag! Helemaal uitgeteld van het huilen. Ze werd alleen wel weer een paar keer wakker vannacht! Zo lastig als je niet precies weet wat er is...sprongetje...tandjes...darmpjes....of het gewoon niet naar je zin hebben.. Ik ga even een poging doen om terug te lezen, daarna staat er een stofzuiger en een strijkijzer op me te wachten
Debie..leuke foto's.. Suus ook weer leuke foto's... Joma..ik ga ff gauw terug scrollen om je foto';s te kijken..
Prachtige foto's Debie! Op die boot vind ik geweldig, je ziet ook echt aan dat koppie van Ilse dat ze die wind heerlijk vindt, echt aan het genieten of niet? En ze staat ook al stevig zeg...
oh en inderdaad ook geweldige foto van Suus gezien toen ik aan het 'bijscrollen' was... en natuurlijk de 1001 gezichten van Joma... staat je allemaal zo leuk meid! ik moet ook drastisch is aan mijn haar doen als ik jou zo zie...
tjonge, ben ik toch aan het reageren he? maar Fenne was een tikkie onrustig aan het doen in de box, dus van stofzuigen kwam even niks... (goh, vervelend) weet niet wie het vroeg over voetjes door box en wilde kindjes in de box? Volgens mij Suus... Maar dit is dus Fenne als je dr 2 minuten alleen laat liggen (hoofdje hoort dus links bij de buurt)... totale ravage!
Ilse vond echt alles geweldig, zwemmen, in een boom zitten, door het gras rollen, het meer in, op de boot, bij alles was het echt schateren. haha Staan doet ze echt het liefst
Zo Aaron net een banaantje gevoerd! Hij vond het wel lekker, hoewel hij een heel raar gezicht trok haha! Nu zijn de akelige olvarit potjes op! Nu kan ik lekker zelf gaan blenderen! Lekker die vakantie foto's! Krijg helemaal zin in vakantie als ik die zo zie Hmm... niets doen is toch niets voor mij (niet op dit moment tenminste). Ik ga even opruimen en strijken! Tot later!
haha, leuke fotot wen. Ilse ook altijd voetjes erbuiten, ben ermee gestopt om ze weer terug te leggen, zolang ze tevreden is bungelen ze er maar buiten, want anders blijf ik haar oppakken. Ik leg haar nu heel veel op een slaapzak op de grond, dan kan ze meer kanten op.
thnx! wilde even mijn olijfgroene bank aan Mrijn showen, maar volgens mij heeft zij de foto gemist hahaha leuk, ben eigenlijk wel benieuwd naar hoe iedereen woont...
Ilse: voor Fenne is de box ook niet echt meer de plek om te spelen... ik heb een oud dekbed die ik op de grond leg voor haar... de box is meer nog rustplekje om te dommelen of slapen... maar soms dan vergis ik me en dan is het feest in de box haha
Hier idem dito....eerst even opruimen en dan zal ik wat foto's maken...tis nu nog even een bende. Ariel, ik herken het wat jij met Rosalie hebt. Tess is ook niet in haar eigen doen de laatste dagen. Krampjes, tandjes, sprongetje....geen flauw idee. Wel weet ik dat ze nu al 3 dagen niet gepoept heeft en daar gaat het niet beter van. Dus wij wachten ook even een tijdje met de hapjes, kunnen we dat in ieder geval uitsluiten.