Februari 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door MissN, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    oja.. volgens mij heb ik nu last van nesteldrang.. alles moet schoon zijn, opruimen ben ik de hele dag mee bezig.. tis verschrikkelijk! zo ken ik mezelf niet! Nog meer mensen die daar last van hebben!

2. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    hmm... kijk net ff op buienradar.. er komt me toch slecht weer aan! Kan het nog bijna niet geloven als ik nu naar buiten kijken.. zonnetje schijnt nog heerlijk!

3. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Ha ha ha....verlate nesteldrang. Nee, hier (helaas) geen last van. Moet me echt tot schoonmaken zetten, ben nog erg moe constant.
    Ik heb nog wel mega last van de hormonen, veel huilbuien. Ik wil vandaag de huisarts bellen voor de pil. Ik hoop dat de hormonen dan gaan stabiliseren.

4. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    Kan goed dat de pil helpt! die hormonen zijn echt verschrikkelijk!
    ja hier ook last van! niet prettig hoor! kan om het minste of geringste in janken uitbarsten! Zo ken ik mezelf helemaal niet!
    M

5. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Meiden, ik ben nog druk met uitkoken, eten, douchen en de hele mikmak maar ik heb even een vraag.

Hoe lang mag er 's nachts tussen 2 voedingen zitten? Luuk heeft namelijk rond 11 uur zijn laatste en ik maak hem dan een uurtje of 6 later wakker voor de voeding. Maar mag hij gewoon doorslapen zodat ik wacht tot hij zelf komt?

Meestal komt hij om de 3-4 uur maar 's nachts wil het soms wat langer duren voordat hij wakker is.

6. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    Hoi lieve mama's

Ik heb voor mijn gevoel zeeen van tijd, maar dat stomme internet is steeds weg... :cry: kan ik jullie dus niet echt volgen... :(

Ik doe mijn best hoor en weet dat jullie het me vast vergeven..

Over voedingen: lekker je hart volgen dames...daar wordt jezelf en beeb vaak het gelukkigst van....

Hormonen.. vreselijk.. wordt er horensdol van.. dan weer superblij en dan weer emo als een gek... bah..

Meeting.. leuk een presentatie.. heb even gemist waarover, maar ik vind alles prima.. als ik jullie en de beebs maar te zien krijg..hahaha...

MissN.. ik woon ook in de buurt (als je kaart van nederland bekijkt tenminste.. ;) ) mocht je anders echt niet kunnen dan hoor ik het wel.. Wij kunnen met auto van schoonouders en daar kunnen we zat in met 2 beebs, 2 mamma's en edwin.. dus hou het maar in gedachten voor als Suus niet kan..

Ik vind het ook wel ver rijden, maar daar heb ik dan ook een papa voor..hahaha

Het afsluiten van de zwangerschap.. pfff wat moeilijk zeg het andere draadje (zo mooi door boney gezegd) door knippen... tis net de navelstreng... maar heb het gedaan en krijg er ook iets moois voor terug hier...

Hier gaat het goed.. vandaag voor het eerst echt alleen...Edwin is weer werken.. Jurian naar school gebracht op de fiets.. pff wat druk smorgens zeg, maar dat zal ook wel makkelijker worden..

Marijn komt nu echt om de 3,5 uur en krijgt naast de bv 130 cc.. heb geen idee hoeveel hij nu weegt, maar dat ga ik morgen s bekijken op het cb.. straks komt cb hier langs voor intake.. Verder geen huiluurtjes, krampjes, spugen of gebroken nachten hier... dus ik ben supergelukkig met tevreden beeb.. Edwin doet de nachtvoedingen dus ben er nog nooit snachts uit geweest.. Hij wil het graag blijven doen zo.. nou mijn goedkeuring heeft ie...hahaha...

Ga nu ff stofzuigen en ramen lappen... voordat de kakkerlakken hun intrek gaan nemen hier..jammer dat mijnnesteldrang ook meteen weer verdwenen is..hmmmm had nu wel handig geweest..hahaha..

straks meer (als internet het blijft doen..)

7. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    hey Dees

Je moet op minimaal 5 á 6 voedingen per 24 uur zitten.
    consultatieverpleegkundige zei tegen mij dat er dus in principe 8 uur tussen zou mogen zitten, mits hij dan genoeg voedingen door de dag heen krijgt en dan aan die 5 á 6 voedingen komt.. En dat zou Luuk dus wel redden..

zeg hij komt om 07.00 uur zelf.. dan zou hij om de 3 á 4 uur moeten komen..dan zou hij net aan de 5 á 6 voedingen zitten!

8. MissN

MissN Fanatiek lid

18 jan 2007
    4.443
    0
    0
    Purmerend!
    Gaat jou mannetje ook mee dan Ichtus?

9. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    @dees.. weet dat het de eerste weken niet langer dan 6u tussen mag zitten volgens de regels.. maar euh.. als marijn om 23.30 de laatste voeding krijgt zet ik mijn wekker op 6.30 (hij komt nog gewoon hoor om de 3,5 ur) . moet mijn wekker zetten ivm school van jurian enzo en zo kan marijn gewoon slapen zolang hij wil... als ie honger heeft komt ie echt wel...

die 6u slaan op het feit dat het bloedsuikergehalte teveel zou kunnen dalen, maar dat is volgens mij alleen de eerste 2 weken zo.. ik maak marijn er in ieder geval niet meer wakker voor snachst..(al komt ie nog braaf...)

10. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    hahaha ichtus.. wat fijn, manlief die lekker 's nachts eruit gaat! haha..
    en super dat Marijn het zo goed doet! heerlijk he.. lekker van genieten meid!
    hmm.. wordt toch lastig als manlief hier de borst wil gaan geven! ;)

ennuh.. dat internet van jullie... Doe er eens iets aan! IS toch niet normaal dat we je hier zo weinig zien! hihi ;)

11. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    ja... hij gaat ook mee.. al is het alleen maar als chauffeur.. hij vind het ook leuk! wil wel s weten wie er achter die namen zit waar ik het steeds over heb..hahaha..

12. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    Ja dat internet komt door de werkzaamheden inde grond in de buurt.. schijnt door de trillingen steeds weg te vallen..hmmm
    we krijgen wel geld terug..

Ik geef bv en fv en snachts dus alleen de fles.. ideaal.. tenminste voor ons..ik geniet er zeeeeker van..hhaha

13. MissN

MissN Fanatiek lid

18 jan 2007
    4.443
    0
    0
    Purmerend!
    Z is het hier ook..haha
    Hij was alleen niet mee gegaan als er geen andere man(nen) kwamen...maar dat is dus wel zo..dus gaat hij gewoion mee en is het vervoer geregeld..

14. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    nu ben ik echt ff weg.. maar straks zeker weer van de partij...

Liefs mij

15. MissN

MissN Fanatiek lid

18 jan 2007
    4.443
    0
    0
    Purmerend!
    Bye

Ichtus..

Ik ga zo shoppen met een oud klasgenootje van me die 1,5 week voor mij is bevallen..:D
    Heb er echt zin in..

16. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    SHIT!

ik ruik hier ineens een verbrande lucht... Ineens denk ik : mijn gekookte eieren! SHIT!
    Dus ik snel naar beneden..hihi.. staan mijn eieren al ruim 40 min te koken.. welteverstaan.. droog te koken! Mooi stom dus!, gewoon vergeten! Nou ja... hele huis stinkt nu dus! bah!

17. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    Ik ga zo even lekker met Nora wandelen. Moet nog wat kleine boodschapjes doen en nu is het weer nog best ok!
    ben er straks weer!

18. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    Nog even iets..

Ik heb net weer het ziekenhuis gebeld.
    Mijn buik begint weer pijn te doen en het lijkt erop dat het weer die ontsteking is die dus nog niet helemaal weg was.. Tenminste.. dat denk ik zelf.
    De verpleegkundige gaat nu even overleggen met mijn gyneacoloog wat hij wil en of hij me wil zien..
    zelf vertrouw ik het in ieder geval niet helemaal. Ben er de vorige keer zo beroerd van geweest.. ook weer pijn bij het plassen.. nou ja.. wanneer mijn blaas leeg is.. vloeien is ook weer heel anders als dat het was.. heel vreemd dus..
    ben benieuwd wat de gyn zegt... Ze bellen me zo terug..

Het wandelen wordt dus nog even uitgesteld!

19. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    goedemorgen meiden

ben er ook even snel , moet zo even naar de winkel voor voeding aangezien het vanmiddag klote weer wordt ,
    hier zijn we dus met 150cc bezig en 1 schepje nutriton ... en ja ja , om de 4 uur komt meneer nu :):):) ben kei blij, ik hoop dat t nu ook zo door blijft gaan , maar ja , je weeet maar nooit .... dus ik juich heel zachtjes :D .... als het zo door gaat kom ik in een vast ritme :)
    01.00
    05.00
    09.00
    13.00
    17.00
    21.00

ik ben benieuwd :D

na ben nu even weg , tot strakkies

20. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    Fijn Mystery! en je ziet wel.. gewoon je hart volgen meid!

Deel Deze Pagina