Leuk Suus...ben benieuwd naar jouw stulpje! Hier nog even een foto van onze tuin... denk nou niet dat bij mij de zon schijnt, want deze foto is NIET van vandaag!
Wen ziet er leuk uit hoor. Meiske mooi huissie..ben jaloers! Joma...elke keer een ander kapsel..en alles staat je ook gewoon...dat is pas makkelijk
Goedemorgen Weer leuke foto's gezien van Ilse(toch?) en Fenne en natuurlijk van de tuin. Mooie tuin hoor! Dees, knuff voor jou? Mrijn moest vandaag toch naar het cb? Hopelijk is je meisje niet al te ziek van de prikjes (Sofie heeft er nooit last van gehad) Nou, vanochtend met mijn zoontje naar de huisarts geweest. De laatste dagen kreeg ik het idee dat hij minder hoorde. Dus die dokter (je weet wel, die zo aardig voor kinderen is, maar niet heus!) in zijn oortjes gekeken. Heeft hij een in beide oortjes een middenoorontsteking Hij heeft er geen last van, geen pijn, geen koorts. Dat vond ie nogal vreemd. Maar nu heeft hij een kuurtje en als het goed is, dan kan hij over een paar dagen weer beter horen (en dan natuurlijk ook weer beter naar zijn moeder luisteren ) Ga nu even boven stofzuigen en kom vanmiddag nog even langs.