Ik ben weer terug en Juultje ligt lekker te slapen. Ze heef zich heel dapper gedragen. De eerste prik voelde ze niet en bij de tweede werd ze even heel boos, maar ze heef tegen traan gelaten. STOERE MEID! Wauw, ik heb veel leuke foto's gezien! Joma als toverbal, Wen haar Loooooveseat, meiske haar nieuwe stulp en super gave foto's van Debie en Ilse in France... En nu vergeet ik Suus, Thirza en ? nog. Ik zal ook eens wat foto's plaatsen van mijn huis. Ik heb een grote tuin en ook een hekel aan tuinieren, maar daar hebben we hulp voor. We hebben trouwens wel besloten om ons huis volgend jaar te koop te zetten. Ik wil graag in het dorp wonen ipv een paar km erbuiten en we wonen aan een vrij drukke dijk en dat is niet handig straks met een peuter.
Mogguh meiden! Leuke foto's voorbij zien flitsen! Ik ga nog geen foto's van mn huis hier plaatsen want alles is nog lang niet af Wen, dat schattige boompje wat in jullie tuin staat, wat is dat voor boompje? Ik ben op zoek naar zoiets.. En heb he-le-maal geen verstand van boompjes en plantjes.. Juul, succes met je prikjes meissie, hoop dat je geen last krijgt! Dees, die baas van jou verdient iets in zijn hol. En het is geen veer.... Sjonge zeg, wat een hork! Dikke knuffel voor jou. Dwaas, hoe is het vandaag? Moest je ook niet werken? Blegh. Meiske, wat vreemd dat je zoontje oorontsteking heeft zonder er wat van te merken.. Naja, misschien ook maar beter, is ook zo zielig anders. Maar wel goed dat je het dan opmerkte! Oja hihi heb een heleboel kapsels gezien bij Joma. Super meid! Zo leuk dat je zo creatief bent en gewoon durft! Ik vind mezelf al heel stoer als ik het een keer een tint donkerder verf met highlights of een schuine ponnie laat knippen Hmm Lune is toch nog niet 100%, ik denk dus nog steeds tandjes maar sjonge wat duurt dat dan lang! Ze had gisteren zulke dunne poep, het was net water En een zure lucht, jak! Verder slaapt ze best veel en drinkt niet super. Gister heeft ze maar 3 flessen gehad! Wel zat er steeds meer dan 200cc in, dus over de hele dag kreeg ze net zo veel als anders maar toch.. Ik kijk het nog even aan en als het van het weekend nog zo is ga ik maandag even bellen. Straks is ze gewoon nog ziekjes. Maar dan zal ze toch ook gewoon moeten uitzieken? Heb nog een vraagje: Ik ben al een tijdje op zoek naar een leuk dekbedovertrek setje voor Lune haar bedje. En dan het liefst wit. Mag wel wat subtiels doorheen zitten maar ik wil niet teveen kleur en gedoe erin (mama loves wit 8) ). Ik heb een paar maandjes geleden een heeeele leuk bij de Ikea gezien, maar die is uit de collectie. Ook de Hema heeft niks leuks en Prenatal enzo is belachelijk duur. Iemand nog een idee?
Hahahah, geweldig een rondleiding door Suus haar huis! Ziet er leuk uit meid! Leuke inrichting! Ben nu wel benieuwd naar je keuken dus ik ga snel posten. En Mrijn, sjeezus wat een huis Schrik me dood haha! Wat een joekel zeg, gaaf! Fijn trouwens dat Juultje zo stoer was!
Mrijn, griebus.....wat een kast zeg! Supergaaf! Maar man he, wat een onderhoud denk ik erachteraan. Wordt van dit huis soms al gek! Maja, ik heb een catalpaboomje en een rozenstruik. voor iemand met GEEN groene vingers kan ik ze je aanraden!
Ah nee Maja, ga nu echt niet naar buiten.... 'T regent pijpestelen en zit nog in mijn huispak. Stel je voor dat er een knappe vent langs loopt....whaahaa. Houdt je tegoed.... Wel de rozenstruik hier.....