whahaha die tour door het huis van Suus... geweldig! En erg mooi huis hebben jullie zeg... ook helemaal mijn smaak! Als ik binnenkort zin heb zal ik ook eens wat meer foto's maken... want die bank foto is natuurlijk maar klein stukje vd woonkamer oh en we leggen over 2 weken een nieuwe vloer, want die houte vloer is nog van vorige bewoners en niet echt mijn smaak! maja: boompje, kheb geen idee om eerlijk te zijn... mrijn: mijn god, wat een huis & tuin hebben jullie... mooi!
hahaha suus geweldig ik ga kijken of ik binnenkort ook zoeits kan oen.. HELLELUJA MRIJN wat een gaaf huis zeg.....
Ik zou ook best een huis met tuin willen, maar dat is in Den Haag echt niet te betalen als je een beetje in leuke buurt wil zitten...
Ben ik ook weer! Leuk suus, om zo te zien hoe jullie wonen! Leuk huis en leuke inrichting hoor! Ik zal zo ook eens even een paar foto's maken! mrijn! veel woorden wil ik er niet aan vuil maken dus... WAUW!
Da's het voordeel van het Oosten, je krijgt er altijd een mega tuin bij..... Alhoewel voordeel?! Je moet het ook onderhouden he....Nee, ben wel heel blij met de tuin, lekker veel ruimte.
Die zijn leuk he Wen? Alleen een dure aanschaf, maar je doet er ook lang mee..... Trouwens wij hebben bijna dezelfde loungeset voor buiten Wen. Net nieuw gekocht.
En ik vind verhuizen ook zo'n grote stap, niet dat ik echt een binding heb met Den Haag ofzo, maar ben toch bang dat ik het ga missen... Alleen voor familie blijf ik hier, anders zou ik het wel weten...
oh heerlijk he zo'n set? wij hebben hem sinds vorig voorjaar, dus nu ruim een jaar... hebben er zo veel plezier van! We hadden trouwens eerst een hoekopstelling + fauteuil , maar hebben er nu een 3 zits en 2 zits bank van gemaakt + fauteuil... staat ook leuk!
Ik voel me al helemaal thuis Suus, jammer dat het zo'n kolere-eind weg is! Het huis ziet er zo groter uit dan het is hoor. Het is een foto gemaakt door de makelaar dus die heeft alle groothoeklenzen uit de kast getrokken. Naatje: wij hebben een huis met tuint gehad in de Goudsbloemlaan in Den Haag. In de bomen- en bloemenbuurt zijn nog best appartementen te vinden met een tuintje. Juultje is alweer wakker, maar ligt lekker te kraaien in haar bedje.Zal zo eens tempen, maar ik begreep dat het wel 4 uur kan duren voor ze er last van krijgt. Meiske, wat een bikkel is jouw zoon zeg (was het nou Kas?)! Ichtus: is Jur al een beetje opgeknapt?
Ja ja Mrijn, hoe dan ook.....prachtig huis! Je woont landelijk of niet? Naatje, tuurlijk is dat het belangrijkste. Het huis is maar een omhulsel.....Ik zou ook niet weg willen, ook om de vrienden en mijn werk.
Wij hebben 2 keer 2-zits en 2 losse fauteuils en een voetenbankje (ja ja....moeke in da house) en een tafel met een glazen blad. Waar hebben jullie de set gekocht?
in het oosten heb je voor 2 ton echt wel een leuk huis... das echt zo'n verschil met het westen... maar ik het noorden heb je voor dat geld een vrijstaande villa, das nog beter haha