Oh man he, ik heb werkelijk nog geen r**t gedaa vandaag. Alleen nog maar hier zitten beppen, schandalig! Trouwens Dees ook nog niet gezien vandaag. Die moest toch morgen werken?
Ik vond de eerste keer salaris onderhandelen doodeng Naatje! Maar heb het inmiddels meerdere malen gedaan en het werkt wel... haha
Naatje, ik begrijp goed wat je bedoeld! Ik ben super gelukkig hoor! En we hebben het financieel neit slecht, maar het zou wel fijn zijn om net iets meer om handen te hebben! Dan zou ik misschien meer moeten gaan werken, maar wij hebben besloten dan ik voornamelijk huismama ben. En erik wil neit 40 uur gaan werken... Dus dan blijft het zoals het nu is! De extratjes die hier binnenkomen die werk ik! En das niet zo veel
Is ook niet leuk, net zoals pingelen in Turkije (ook een schurfthekel aan), maar je wordt er wel steeds beter in....whaahaa.
Meiden, tis gezellig, maar ik ga mezelf echt nog even nuttig maken, voordat ik Tess om 13.30 uit bed pluk. Dus bep maar lekker verder en tot straks.
Das afwachten, ik weet van de vorige keer dat hij zo'n eczeem aanval kreeg dat het de volgende dag pas minder werd! Dees was vandaag aan het opruimen en schoonmaken omdat haar schoonmama morgen komt oppassen! Ze zal het wel druk hebben!
ik ben nu receptioniste schaal 3, misschien dat ze met een administratieve functie komt, dan mag ik naar schaal 4
Ze houden zich hier netjes aan de schalen, dus meer vragen heeft geen zin, heb ik de vorige keer al gedaan...sta de laatste paar jaar echt stil qua salaris
Ik heb tot 2 jaar geleden geroepen dat ik nooit kinderen wilde... En toen werd Sanne dus geboren en begonnen mijn eierstokken te rammelen. Van Koos zijn broers en zussen hadden we al een hoop neefjes en nichtjes, maar dat deed me niet veel.
ja inderdaad... moet bijna naar mijn werk... waar blijft ie nou? maar gelukkig kan ik ook wel beetje later binnenkomen hoor... maar hij zei dat ie er tussen 12 en half 1 zou zijn...
Ja dat hoor je vaker op deze manier... hahah wel grappig eigenlijk.. Ik wilde ook nooit kinderen dacht ik.. maar toen ik eenmaal zwanger was van Nickje.. dacht ik ook er komt nooit een tweede,,, maar ik moet zeggen het kiezen voor een tweede kindje.. is mijn beste keuze ooit geweest