Haha, Mrijn, leuk om te horen. Dat een mens zo kan veranderen zeg. Ik heb nooit geroepen dat ik geen kinderen wilde. Sommigen hebben dat al als ze heel jong zijn: ik wil later kinderen. Nee, had ik niet. Peter wilde heel graag. Al vrij snel nadat we elkaar leerden kennen. Haha, ik was nog bezig met een opleiding en hij zat op een flatje in Rotterdam zuid. Nee, bedankt. En nu een 2e? Zou wel leuk zijn, maar daar hebben we eigenlijk nog helemaal niet over nagedacht. Daar hebben we het wel over als de tijd rijp is. En voor het zelfde geld vinden we het wel best zo met Tessa.... Kan me nu namelijk niet voorstellen dat je een 2e kindje net zo veel liefde kan geven en daar ook zoveel van kan houden....
dat laatste dacht ik ook..ik zou nooit zoveel kunnen houden van een tweed als van Nick.. maar dat is niet waar.. Nick is mijn eerstegeborene en dus heel speciaal.. maar van Elise hou ik net zoveel alleen anders.. hihi klinkt cliche he...
Ik kan me gewoon niet voorstellen hoe het is om een 2e kindje te hebben. Ik voel letterlijk het geluk door mn lijf stromen op sommige momenten... Als ik 's morgens wakker word van een kletsend meisje naast me in de wieg. Ik noem maar een voorbeeld. Ik kan me niet indenken dat er nog een wezentje op deze aarde komt waarvan ik net zoveel van zou kunnen houden.
hallo meiden ik heb ff pauze dus alleen de laatste 3 blz bijgelezen want 20 blz is niet te doen hoor ik wou jullie allemaal ff dikke knuffel geven en dan ben ik weer weg tot 7 uur werken bah maarja hoort erbij he. tot vanavond allemaal
Ik heb net boek van Kleintjes gekocht via MP. Van borst tot boterham. Is normaal bij BOL 20 euro ex verzenden. Nu voor 12.50 incl. verzenden. Lang leven MP!
Dwaas: ik hoor van alle moeders die meerdere kindjes hebben dat je van een 2e en elke volgende net zo veel houd als van je 1e... En dat zal vast zo zijn, maar voorlopig vind ik het best zo. Toen ik net was bevallen en Tessa een paar weken was wilde ik echt weer heel graag zwanger zijn. Ik miste het zwanger zijn enorm.
Kom ook nog even spieken. Mijn mama kwam onverwachts binnenvallen, wel gezellig. Wen is inmiddels aan het werk denk ik, hoop dat je je vriendje nog getroffen hebt en kunnen knuffelen! Gaaf boompje trouwens Wen en Suus, zoiets ben ik naar op zoek! We gaan binnenkort tuinshoppen dus ga hem onthouden. Hoop geklets over werk/hypotheken en salarissen. Ik ben nu dus nog steeds student dus verdien nog niks Jeroen werkt op een accountantskantoor en verdient redelijk, niet geweldig maar ook niet heel weinig (heb geen idee hoeveel precies). Ik hoop dat ik straks een beetje redelijk ga verdienen, heb niet voor niets hbo gedaan. Ja, ook om een leuke baan maar wil toch ook wel een beetje terug voor die investering 8) Thirza, wat sneu dat eczeem.. Ik heb zelf erg last van eczeem gehad en das niet leuk. Hoe gaat het nu met hem? 2e kindje.. Tja, die komt er hopelijk wel. Ik kan me eigenlijk wel voorstellen dat ik net zoveel van een 2e als van Lune zou kunnen houden, lijkt me juist heel bijzonder! Ik riep voor Lune wel altijd dat ik het liefst 3 kinderen wilde maar daar kom ik aardig van terug. Ik vind het toch best zwaar met Lune, heb toch best veel zorgen om haar en denk dat ik het na een 2e wel prima vind. Ze heeft vanochtend om half 7 de fles gehad en sindsdien niks weer. Ze heeft er gewoon geen zin in. Gisteren kwam ik ook uit op 3, ze drinkt dan wel 3 grote flessen maar toch. Ik ga het even aan de kraamverpleegkundige hier op het forum vragen..
Botje.. nou geniet dan lekker van Tessa os heerlijk toch.... Nee het zwanger zijn heb ik nog geen seconde gemist...argg niets voor mij... MAJA: Gaat het alweer beter met jullie...wat zijn overigens 3 grote flessen? en krijgt ze tussendoor nog iets?
Nou, alles is opgeruimd en schoon. Dus ik vind het tijd dat Tess wakker word. Nu moet Tess dat ook nog even vinden... Herkenbaar die verhalen. Ik wilde ook nooit kinderen, maar Jan enorm graag. We hebben zelfs op een punt gestaan om het uit te maken, want hij wist zeker dat hij kinderen wilde. Op een gegeven moment (ik was eind 29) zei hij:"ik wil niet meer wachten, hoe sta jij er nu tegenover". Ik wist het nog steeds niet, maar wist wel dat ik zou moeten beslissen i.v.m. mijn leeftijd. Het hele jaar hebben we gepraat en heb ik veel over nagedacht. Ik wist dat ik niet hoefde te wachten op het gevoel "ik ben er klaar voor". Want je deelt je leven in naar de huidige omstandigheden, dus ik kon op dat moment duizenden redenen bedenken waarom het niet in mijn leven zou passen. Maar dat zou ik over 5 jaar nog hebben, want een leven zonder kinderen deel je nu eenmaal anders in. Dus het was voor mij een rationele beslissing en voor Jan een lang gekoesterde droom. En nu is het ook werkelijk mijn droom....mijn bestemming....ik ben thuis....
Ik werk voor het geld en niet omdat ik het leuk vind of er veel voldoening uit haal. Toen ik nog ft werkte, haalde ik mijn voldoening uit mijn paard en daar had ik veel geld voor nodig (was ik minimaal 600 euro per maand aan kwijt). Ik ga nu 20 uur werken en verdien daar zo'n 1500 euro netto mee. Een hoop geld voor weinig moeite en tis nog wel gezellig ook. Meiden, ik verveel me echt dood! Het is suf grijs weer dus ik kan niet gaan wandelen of in de tuin gaan zitten en ik zit maar een beetje op de bank met mijn laptoppie. Het wordt echt hoog tijd dat ik weer een beetje structuur in mijn leven krijg. Bleeehhhh
Net gemaakt. Doe elke dag een foto naar Peter z'n werk mailen (nou ja, bijna elke dag) Maar ze wilde vandaag echt niet lachen... Haha. Zit dan altijd tegen dr te kletsen: Doe eens lachen naar papa? Doe maar lachen... Maar ze had er echt geen zin in...
Dwaas, ik geef nou steeds 210+7 waarvan ze bijna alles drinkt, soms laat ze wat staan. Normaal drinkt ze 4x 180+6 waarvan ze 1 fles slecht drinkt. Ze krijgt nog niks tussendoor. Het is nog nooit een grote eter geweest, ze krijgt altijd al veel minder dan de richtlijnen maar groeit goed dus het cb heeft geen 'commentaar'. Maar 3 flessen lijkt me zo weinig..
tsja ik geef 5 flessen van 180+6 plus fruit.. en bij elise gaat alles op tot op de laatste druppel...dus mij lijkt 3 flessen ook wat weinig maar joh zou het even navragen.. als ze goed groeit lijkt het mij ook weer prima
ik word trouwens helemaal debiel... ik ben op zoek naar leuke kadootjes maar ik kan toch maar niets vinden errug irritant!