Februari 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door MissN, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Thirza02

Thirza02 Fanatiek lid

20 jun 2007
    3.703
    0
    0
    Leeuwarden
    Het lijkt mij ook weinig maja! Aaron krijgt 5 keer 225 met 7 schepjes! En hij drinkt ze allemaal op! Maar ja het ene kindje is het andere kindje niet natuurlijk!

En over een tweede kindje? Ja graag. Ik wacht op erik, maar ik wil nu wel weer! En als het aan mij ligt komt er ook nog wel een derde en een vierde en een vijfde en een zesde... En dan houd ik op :D
    Wil echt super graag een groot gezin! Maar ja, dat meot financieel ook lukken, dus ik denk dat het er maximaal drie worden. Daar is Erik het ook mee eens :)

2. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Ik had me echt voorgenomen om niks te doen vandaag dan alleen de was.
    Heb vanmorgen lekker m'n joggingbroek aangedaan en een shirt en heb dus ook echt helemaal niks gedaan. De was is nu klaar, die ga ik ff ophangen, en de volgende aanzetten(ik word daar zoooo moe van...)
    Ik was het alleen weg, strijken en opruimen doe ik van het weekend...
    haha heerlijk zon daggie! Tessa is in goed humeur vandaag en ligt nu op het speelkleed voor me op de grond. Mama met koffie op de bank, met nieuw laptoppie, forum erbij, woezel en pip op de achtergrond!
    Wat wil een mens nog meer... :)

3. Thirza02

Thirza02 Fanatiek lid

20 jun 2007
    3.703
    0
    0
    Leeuwarden
    Aaron is wakker en ligt nu lekker te spelen en te kwebbelen, dus veel last van de eczeem heeft hij gelukkig nu niet! *blij*

4. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    ik zit nog in pjama. maar moet nog ff eten halen

kdv mama's hoe gaat het nou

5. Thirza02

Thirza02 Fanatiek lid

20 jun 2007
    3.703
    0
    0
    Leeuwarden
    haha hier ook boney! lekker mijn huispak aan en de was doen... en ook woezel en pip aan :D
    Alleen ik hang de was niet op, ik doe het in de droger, en ik ruim het wel op!

6. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    WAUW THIRZA zes kidies argg leuk joh haha

Botje.. ik mis iets te eten bij je...

7. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Debie: Tessa slaap eigenlijk heel de morgen.
    Ze gaat zo rond 20u in bed 's avonds
    Dan slaapt ze tot uurtje of 6/7. Dan voeden en gelijk weer in bed. (soms ff verschonen)
    Dan slapen tot 10u. Dan voeden in bed bij mij, ff spelen, kletsen knuffelen (half uur ongeveer) en dan gaat ze weer slapen. Tot uurtje of 12/13.

Dan komt ze naar beneden. De slaapjes daarna zijn heel verschillend. Soms is ze om 14u al weer moe en gaat ze in bed. Maar soms houd ze het vol tot 16u.

8. Mrijn

Mrijn Fanatiek lid

11 nov 2006
    2.853
    0
    0
    Communicatieadviseur
    Fijnaart
    Zo ziet elke dag er bij mij uit, nu al zo'n 7 maanden lang en ik kan er niet meer van genieten. Althans, nu even niet. Ik heb sinds een week ook bijna de heel dag de tv aan op de achtergrond om zelf een beetje vermaakt te worden. En dat terwijl ik zo tegen tv was met Julia in de buurt...

9. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Hahaha dwaas. M'n brood is op, en heb niet zo veel meer in huis...
    hihi, ff denken, wat zal ik gaan eten?
    Ik denk dat Tessa eerst wil, die gaat beetje piepen nu.
    Tot later.

Debie, krijg je ook antwoord op mn kdv verhaal.

10. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    zullen we een dagje ruilen? vind het meestal heel gezellig, maar ze slaapt al een week lang maar een uurtje per dag, 's nachts wel van 2000 tot ong 8uu

11. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    ga me ff aankleden

12. Mrijn

Mrijn Fanatiek lid

11 nov 2006
    2.853
    0
    0
    Communicatieadviseur
    Fijnaart
    Hier geen kdv maar een gastouder waar ik veel vertrouwen in heb. Juul is een paar maanden geleden een paar x geweest en dat ging prima en de afgelopen 2 weken is ze 2 dagdelen per week geweest om te wennen en dat was hard nodig! Ze is zich nu veel bewuster van de drukte om zich heen en van het feit dat ze niet door haar eigen mama in haar eigen bedje wordt gelegd. Ik heb na deze week nog 2 weken verlof en dan gaat ze 2 hele dagen per week om te wennen. Ik heb het er zelf niet zo moeilijk mee. Wel toen ik hoorde dat ze de eerste dag bijna de hele dag had gehuild, maar het gaat nu al echt veel beter.

13. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    dikke knuffel voor dwaas, ik schrok ervan... wat een naar telefoontje, meid.. Ooooh ik hoop zo dat je papa nog even sterk blijft

ichtus: jeej arme Jurian... nou hoop dat het snel weg gaat die waterpokken... op z'n mond auw!

Thirza: haha dat truitje zo kort! lachen

suus: huh raar sms je van je schoonmoeder.. Nou goed, dan niet he! ben je daar ook van af

mrijn: juultje is echt een mooi meissie! en Gaaf behang!
    Wij hebben oranje gebloemde kuipstoelen van de ikea, en in ons 1ste flatje hadden we daarbij een olijfgroene muur, was erg gaaf!

wen jij hebt ook een prachtig huis! en een lekker nieuw bed! heeeeerlijk!

olvaritpotjes: ik ga ook vers geven. sowieso de groentes. Banaan vers vind ie ook lekker, maar de appel vandaag echt niet. Terwijl ie dat van de potjes echt heeeeerlijk vind! Denk dat het iets te zuur was ofzo. Heb er nog een ligakoekje in verkruimeld, maar was nog steeds niet lekker :(

effe posten en weer verder lezen...

14. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    MRIJN dat klinkt niet zo positief meid... of lees ik dat nou verkeerd...

nou ik ga maar even een sigaretje uit het raam roken hahah.. is hier toch niemand

15. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    ben er ook weer even, jullie hadden het over het gevoel van kinderen willen of niet.
    Hier ook een grote roep: ik wil nooit kinderen.......
    Maar op gegeven moment ga je toch eens nadenken over je leven en wat je ermee wilt. Het leventje zoals we hadden was super, we konden alles doen, gingen ook vaak weg, lekker uit eten en naar de kroeg maar ja, nu is dat nog leuk.
    Dus na goed nadenken en veel praten kwamen we tot de conclusie dat kinderen een toevoeging zouden geven aan ons leven. Dat is ook zo, het is heerlijk. Ook erg vermoeiend maar die geweldige glimlach maakt alles weer goed.
    Maar of er ooit een tweede komt? Geen idee, ik durf ook niet zo hard meer te roepen, nooit! want je ziet het, zeg nooit nooit!
    Het zwanger zijn mis ik als kiespijn is niet voor me weggelegd, echt niet. Ik vond het heel bijzonder maar als mijn vriend het zou kunnen zijn, graag.
    Eerst 18 weken misselijk en overgeven, daarna de nodige andere kwaaltje, bleh.
    Ach ja, voorlopig geniet ik van ons meisje en we zien wel wat de toekomst ons brengt. Eerlijk gezegd denk ik ook dat een tweede mij nog een beetje afschrikt gezien de eerste 12 weken...........

16. Thirza02

Thirza02 Fanatiek lid

20 jun 2007
    3.703
    0
    0
    Leeuwarden
    mrijn! wat jammer dat je je zo verveeld! Ik ben dus gewoon huismama, en ik vermaak me uitstekend! Ik verveel me eigenlijk nooit... Er zijn wel eens van die momenten, maar meestal vermaak ik me goed! Lekker poetsen en klussen en met aaron spelen en knuffelen, boodschappen en winkelen! Vooral in klussen gaat veel tijd zitten... Hebben hier in huis nog genoeg te doen!

Gelukkig mag je snel weer aan het werk ;)

17. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    ow, even beneden kijken hoor er eentje steunen en kreunen,. ze zal wel op de buik liggen en dan met de voetjes vast, haha

18. Mrijn

Mrijn Fanatiek lid

11 nov 2006
    2.853
    0
    0
    Communicatieadviseur
    Fijnaart
    Mwa, gewoon even uit mijn hum. Heb een schop onder mijn hol nodig, heb jij nog wat agressie in de aanbieding :D

Over de hapjes, Juul vindt fruit niet echt lekker, maar smult echt van boontjes en doperwtjes. Ik heb net een appel en een potje banaan geprobeerd,maar die liggen nu in de kliko. Verse perzik ging wel, maar was ook niet echt geweldig. Koos neemt vanavond druiven mee en mango en papaja,dat laatste lust ze zeker.

Jeetje Debie, blijft Ilse dan al die tijd vrolijk? Sinds deze week redt Juul het af en toe om 3 uur wakker te blijven, maar net is ze na een uurtje weer naar bed gegaan. Normaal ziet onze dag er zo uit:

6u wakker, fles en meteen slapen
    8u wakker
    10.30-12.30 slapen
    15.00-16.00 slapen
    18.30-6u slapen

19. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Oja Debie......ik had de vraag al eerder gelezen, maar ben het daarna weer vergeten.
    KDV....gaat super hier. Ik had in het begin echt huilbuien, was net een of andere labiele muts. Maar na een week of twee kreeg ik in de gaten dat Tess het geweldig vond....die twee dagen daar gingen super. Toen begon ik er ook langzaam aan te wennen en nu....
    Ook al heb ik 6 weken vakantie....Tess gaat nog steeds 1 keer per week. Zo blijft zij in het ritme en heb ik een dagje "vrij".
    Debie, geloof me....tis even wennen, maar het gaat vast fantastisch. Ik heb over 3 weken al een eerste oudergesprek. Dat is elke 3 maanden.

20. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    Agressie ja MRIJN in overvloed.. maar dat wil ik je niet aandoen...

wel kan ik je die schop onder je hol verkopen hoor...schoppen is mijn hobby he...

Het slapen van Elise vrschilt echt per dag... ene dag slaapt ze meer dan dat ze wakker is andere dag slaapt ze over de hele dag een krappe twee uurtjes.. maar snachts slaapt ze goed...en dat vind ik persoonlijk het belangrijkste..

Deel Deze Pagina