Ach jeetje. Laat je het weten als je meer weet Sizzel? Fijn dat het zo werkt Mystery! Hier zit ik met een zieke man . Helaas, ik ben al doodmoe maar nu zal waarschijnlijk alles op mij neer gaan komen. Hij jeeft griep denkt/zegt hij maar geen koorts. Wel rillerig, overgeven en aan de dunne
hmm.. klinkt wel als een buikgriep ja.. Wens 'm maar beterschap! Hoop dat ie snel opknapt! en jij rustig aan doen he dees.. Je schiet er niets mee op als jullie straks allebei niets kunnen doen.. Knuff
goeiemorgen! ik heb gister zo gelachen met Finn! hij lag op de arm en was wat onrustig. opeens pakte hij met 2 handen mijn hand en stak mijn duim in z'n mond! haha! hij heeft er zeker een kwartier op liggen zuigen! dees beterschap voor olaf!
sizzel, balen zeg, hoop dat je even langs mag komen. mystery, klinkt goed dat schema zo. dat het zo mag blijven. dees, beterschap met je man. hier drama dag. Ontstoken oogje en huilen, huilen, en nog eens huilen................. heb net 1,5 uur met haar in bed gelegen, toen viel ze in slaap. ik geef friso voeding en ben er over aan het denken om het te mengen met friso comfort voeding tegen krampjes. iemand ervaring hiermee? Zo is het ook niks. liefs Anoek
@anouk: wij gebruiken alleen friso comfort en dat helpt goed tegen de krampjes. hij heeft er bijna nooit mee last van!
zo even een luier verschonen en dan richting supermarkt, voor dat het lostbarst hier! ziet er nogal donker uit buiten!
Goedemorgen! Ja, ik heb hem al een tijdje... hij is echt mooi hoor! Ik heb ook de bruine, zit er echt uit als op het plaatje op de website... lekker ruim & mooie kwaliteit... je kan zien dat het een goede tas is... *later toegevoegd* ik moet beter lezen, je vroeg WAAR ik 'm besteld had! Ik heb hem besteld via de website van Wallaboo zelf... was heel snel bezorgd...
Cinababy helpt hier niet echt trouwens tegen de krampjes. Alleen het vervelende is dat ik niet weet of hij buikpijn heeft of maagpijn. Hij laat wel veel windjes maar heeft ook zuur... Lastig hoor, dat ze het niet kunnen zeggen.
debora, begrijp ik hieruit dat finn eerst wel last had van krampjes? Sarah heeft ook zoveel last van gasvorming, laat veel scheetjes, en stinken.................. net een volwassen mens. ik leg haar even op bed, huilen stopt nit en ik moet me nog douchen
Nou lieke..ik heb ook alweer 2x sex gehad hoor, maar nergens geen last van.. lijkt me niet.. en jij ben toch eerder bevallen dan ik..
Wij hebben nog geen sex gehad. Ik heb nog best last van mijn onderkantje, verlies nog hechtingen en wat gekleurde afscheiding dus even niet.
Vinden jullie het trouwens ook niet toevallig dat in de periode dat wij zwanger waren er eerst op tv op SBS6 'de verloskundige praktijk' was, daarna kwam ineens 'de bevalling' en nu zie ik dat 'de kraamafdeling' wordt uitgezonden... toeval? Hier trouwens ook nog steeds nesterdrang hoor, maar moet het vanwege de keizersnede wat rustiger aan doen... dus geef er niet continu aan toe, want krijg aan alle kanten al commentaar dat ik te veel doe... Fenne heeft vannacht trouwens ook lekker geslapen, ze kwam om 00:30 uur en om 04:30 uur & ik weet inmiddels dat ze dan ook om 09:00 uur komt, dus ben snel om 08:30 uur gaan douchen... handig dat ze (nog) zo voorspelbaar is Wij gaan vandaag ook maar weer eens op pad... zag wat aanbiedingen in de folder van de kruidvat en heb nog een prenatal bon... ook kan ik een shirtje die ik dubbel heb gaan ruilen bij de HEMA, ik kom mijn dag wel weer door... Fijne dag allemaal! x
hmmm lastig lijkt me dat met die hechtingen... ik heb ook hechtingen, maar dan van de keizersnede... begin me de laatste dagen ineens af te vragen of sex al weer zou kunnen, vraag me af of ik dan pijn aan de buikwond ga krijgen... vloeien is inmiddels over... meiden met keizersnede, hebben jullie al weer ervaring met sex hebben? en daardoor ineens weer last van de buik?
Goeiemorgen dames, Hier ook weer een hele goeie nacht gehad.. Gisteravond zijn we bij vrienden van ons wezen eten en daar heeft Angela om 21,30 uur de laatste fles gehad.. we hebben haar mee naar huis genomen en in bedje gelegd beneden, want anders moet danny er weer zijn bed uit en dat vind hij nix, dus dan gaat hij altijd maar op de bank tv kijken en wachten totdat ze honger heeft.. ze ligt dan in de box in de wandelwagenbak. Ik ben lekker naar bed gegaan en Danny is in slaap gevallen, want ze kwam niet om 0.00 uur.. om half 4 was ze wakker zei danny en had ze honger.. nou netjes.. en vanmorgen kwam ik beneden om half 7 en lag ze nog lekker te pitten.. dus heb haar wel mee naar boven genomen, want mama was ook nog moe, dus heb nog ff lekker kunnen slapen en ze kwam pas om 9 uur weer... heerlijk joh... nou is ze ook wakker, maar dat is maar ff en dan slaapt ze weer.. De krampjes heeft ze nog wel, maar ze huilt er niet meer om.. althans niet meer continue..heel af en toe maar..
Hier ook weer een ontroostbaar meisje. We hebben toch een ziekenhuisopname besproken, want we vinden een aantal zaken toch wel even nodig om na te laten kijken. Ik vind het nog steeds lastig, want het is niet niks zo'n ziekenhuisopname. Maar goed, voor onze eigen gemoedsrust is het ook heel belangrijk. Wij hebben vorige week sex gehad en het viel me 100% mee. Ik was best wel zenuwachtig, maar ik had nergens last van. Ik wil wel weer snel aan de pil, want dat geklooi met condooms vind ik niks.
Jeetje meis.. nee ziekenhuisopname is idd niet niks.. maar ja.. als dat het beste is.. moet je maar denken.. En qua sex.. tja.. ik ben nooit zo'n voorstander geweest van condooms, maar nu is het een uitkomst, want ik ben nog niet ongi geweest en ik wil dat toch eerst even afwachten voordat ik weer met anticonceptie begin. En ik ben er nog niet uit wat ik nu wil.. de pil iig niet meer, want dat ga ik vergeten.. ben nu al zo vergeetachtig als de pest.. dus ik denk of de prikpil of een hormoonspiraaltje.. Danny zei al.. neeeeeee niet nog meer hormonen.. houden die dingen nou nooit op hahaha
Ow trouwens Dees, wie mogen er allemaal komen met je meeting? Alle februari mama's of heb je een bepaalde lijst?
nog geen sex gehad hoor. vloei ook nog steeds, dus dat schiet niet op.. Moet nog maar even wachten dan! volgens de folder van het ziekenhuis mag sex na een keizersnede pas na 4 weken. Ik wacht eerst maar eens even af wat de gyn zegt.
Goedemorgen allemaal. Meeting: Ik krijg mijn man echt niet mee, en heb ff gekeken maar de routeplanner geeft 1,5 uur aan, weet niet of ik zover wil rijden met haar, dus weet het nog niet. Daarbij komt ook dat je je uk dan officieel in je paspoort moet laten bijschrijven. Gaan jullie dat dan al doen??? Luiers; Hier pampers new born. Heb even kruitvat geprobeert maar vind het niets. Veel harder en stugger dan pampers. Daarbij als je op de acties let kun je pampers ook erg vaak goedkoper kopen. Wij zijn vrijdagavond uit eten geweest met ons meisje en moet zeggen ze heeft zich keurig gedragen. Ben helemaal happy, volgende maand weer proberen. (weiger mijn uk nu al weg te brengen als we uit eten willen, dus ze moet mee. ) Zaterdag verjaardag mams gevierd voor de hele familie. Ben op een gegeven moment maar in de keuken gebleven met het idee als ze niet huilt zal ze het wel naar haar zin hebben bij iedereen. was ff moeilijk, maar ze gaf geen kik. Ik wil vanmiddag ook nog ff naar de stad, maar kijk eerst het weer maar even aan. sex; het echte werk durf ik nog niet aan (maar wond staat nog wat open en hechtingen zijn nog te zien.) Suus; vervelend een ziekenhuisopname, maar misschien vinden ze wel iets waardoor ze zoveel huilt.