Februari 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door MissN, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Hmm, heb het bureau maar even gebeld nog. Ze denken dat Lune toch nog wat onder de leden heeft en misschien ook tandjes. 3 Flessen is prima, hoef ik me nog geen zorgen over te maken. Gelukkig! Kwebbeltje zegt het ook, ook fijn.

KDV: Lune is afgelopen maandag voor het eerst de hele dag geweest en het gaat super! Ik was eerst heel bezorgd en zag het helemaal niet zitten maar dat was onterecht, Lune vindt het geweldig daar! Ik breng haar niet heen, dat doet Jeroen. Vind ik fijn want ondanks dat ze het leuk vindt, sta ik bijna in tranen als ik haar daar achterlaat. Maar dat schijnt te wennen ;)

Mrijn, als ik jou een schop onder je hol geef, geef jij mij dan eentje? :) Ik voel me ook zo'n kansloze harrie, ik moet nodig aan het werk. Verveel me dood. En ik moet zoveel voor school doen, juk. Het is zelfs zo enrstig dat ik er al tegenop zie om de vaatwasser uit te pakken 8-[
    Oke oke, ik ga het maar eens doen.

2. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Ooooh, dit is zooooo schattig. Ze ligt op de buik in de box en dan gaat telkens dat kontje omhoog. Ze probeert te kruipen....geweldig! Ze heeft nu trouwens ook door dat ze haar hoofd gewoon zijwaarts neer kan leggen om te rusten.

3. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Joepie, de vaatwasser is nog niet uitgedraaid :D

Suus, aaaaah wat een scheetje toch! Zo lief dat koppie zo..

4. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    hahaha... dames.. ga wat doen.. of nee liever toch niet.. blijf maar hier dan heb ik af entoe ook wat te lezen....

suus onwijs schattig he als ze dat doen... Elise ligt ook vaak zo

5. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Kansloze sites bekijken is ook leuk.. Zie www.glizzy.nl heerlijk fout.

6. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    joma: leuke foto's weer! Maar ik ben helemaal verliefd op dat kleine poesje! (vind gwen natuurlijk ook een schatje ;) )
    ik had je bijna niet herkent op de foto!Dat jou haar zo snel groeit dan...om het steeds zo anders te hebben. Dat van mij wil maar niet...

Soo die kleine damian loopt je zo de deur uit! :D grappig kereltje!

joma en meiske: mooie huisje hebben jullie!

thirza: ook hele leuk foto's van jou! Vind je echt een leuke meid, als ik je zo zie :D

dees: wat een eikel van een baas! je hebt verdorie RECHT op kolven! knuff voor jou!

zo weer posten en weer verder lezen

7. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    ja ik keek net even heel snel.. en ja maja errug kansloos

8. Thirza02

Thirza02 Fanatiek lid

20 jun 2007
    3.703
    0
    0
    Leeuwarden
    lieve foto suus!
    aaron legt zijn hoofd dus niet zijwaards neer! Die gaat rustig met zijn gezichtje in de deken liggen! En dan kom ik weer aan sjeesen om hem om te draaien en een lol dat hij dan heeft! je zou bijna denken dat hij het expres doet :D

9. Thirza02

Thirza02 Fanatiek lid

20 jun 2007
    3.703
    0
    0
    Leeuwarden
    :oops: tnx

10. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Ooooooh, dat kontje is gewoon uberschattig....dat gaat telkens de lucht in....

11. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
  12. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Dat deed Tess dus ook. En dan mopperen joh....pffff. Maar sinds vandaag legt ze haar hoofd dus zijwaarts.

13. Thirza02

Thirza02 Fanatiek lid

20 jun 2007
    3.703
    0
    0
    Leeuwarden
    ahhh wat lief anoek!

en suus, ik weet precies wat je bedoeld met schattige baby-kontjes :D

14. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    hoop dat ik dan ook kan wennen aan het kdv. hoeveel keer wennen raden jullie aan en hoelang van tevoren?

zo lang ik ilse niet in slaap probeer te krijgen is ze vrolijk, merkt ze dat ik dat doe word ze chaggie. :(

suus; geloof dat ik niet echt in de wieg gelegd ben voor sbo. ga volgend jaar eerst eens jaartje mb proberen ipv bb, maar ib lijkt mij in de toekomst wel leuk. heb je zelf voor de klas gestaan?

15. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Anouk, in 1 woord:SCHITTEREND!

16. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Oja, wat vroeg ik vanmorgen ook alweer....kan het voetje vast gaan zitten tussen de spijlen?
    Ja hoor, dat kan!
    Net krijsen joh....zit haar voet vast tussen de spijl en de muur....agossie!

17. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    @ wennen: twee weken voor de start. 1ste week halve dag wennen en 2e week dag wennen. Tja, is wel goed bevallen. Maar het wennen was meer voor mij dan voor Tess. Dus ga op jouw eigen gevoel af.

Ik heb zelf eerst 6 jaar voor de klas gestaan, voornamelijk BB.

18. Thirza02

Thirza02 Fanatiek lid

20 jun 2007
    3.703
    0
    0
    Leeuwarden
    Nou ik krijg niet de indruk dat Aaron nog last heeft van de eczeem! Lachen en kwebbelen joh!

19. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    NOU HEERLIJK TOCH!

20. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    He he, weer even bijgelezen. Is bijna een dagtaak aan het worden :D
    Over huizen en hypotheken. Wij betalen nu 550 euro per maand. Hebben dit huis ook al 10 jaar geleden gekocht hoor (en nu 140 duizend overwaarde :D ) Als we ons nieuwe huis hebben, dan gaan we ongeveer het dubbele betalen :( Mannetje heeft eigen zaak en we hebben het zeker niet slecht (daarom kan ik ook lekker thuisblijven met de kinderen)
    Suus en Anoek, wat een schattige meisjes :D
    Thirza, vervelend zeg, dat eczeem bij Aaron, hopelijk is het weer snel over!
    Kas heeft nog steeds geen last van zijn oortjes, dus is lekker naar de peuterspeelzaal :D
    En weer regent het hier, word er gek van. Het regent al vanaf gisteren 13.00 uur. Alleen vanochtend is het even droog geweest.

Deel Deze Pagina