Fijn dat Kas geen last heeft. En jemig, wat een overwaarde....lekker hoor! Vanaf 13.00 regen? Hier al vanaf 9.00, tis nog niet droog geweest.....
de foto's van debie zijn te leuk! Wat een scheetje jou dochter! en hier gaat het super op het kdv! Ze zijn allemaal weg van Finn en het zijn superlieve meiden daar! alle vertrouwen in! suus: mooi huis heb jij ook! ook al zo leuk ingericht! lekker zo'n woonkeuken! En mrijn: wauw! zo'n tuin wil ik ook! Wen had zo'n heerlijke lounge hoek in de tuin! thirza: och wat zielig, toch exeem bah en ik vind jullie huis wel gezellig uitzien hoor! huisprijzen: hier krijg je onder de 2 ton ook niks en de vanaf 230 krijg je een klein huisje... verdienen: wahaha als ik jullie bedragen zie... in een winkel verdien je max 1200 fulltime (met mijn leeftijd) en ik werkte 24 uur en bij de bijenkorf had ik dan netto 800,- en dan betalen zij ook nog beter dan andere winkels! Marc verdient nu 2100 bruto, even afwachten wat dat netto is. En als kraamverzorgster? geen idee wat die verdienen... werk 80 uur per maand dus zeg 20 uur per week... rijk wordt je er niet van! foto's sarah en Tess: geweldig! mooie meiden! en dat kontje: dat scheen ik ook te doen, ik sliep ook zo: op m'n buik met m'n kont omhoog! wahaha nou over de laatste 15 pag heb ik heen gescrolled hoor! pffff 50 pag. gelezen!
suus, leuke foto met dat kontje omhoog. Is een leuke bezigheid om dat omhoog te houden, moet ik misschien ook eens meer gaan doen, is beter voor mijn achterwerk.
ik was gisteravond gaan uiteten met een vriendin, was super gezellig! dat heb ik een tijdje gemist, maar we gaan weer vaker afspreken. We zijn samen uit maastricht verhuisd. zij woont nou in Zeist. We woonde eerst samen in het complex en ze was een collega van mij bij de Bijenkorf! en goed nieuws: we kunnen om 5 uur gaan kijken naar een appartement midden in de stad met 2 slaapkamer. Is particulier en niet schrikken: 895 euro incl gwl. Als ze geen borg vragen dan kan het doorgaan... want dat geld heb ik wel maar is voor m'n rijbewijs, en dat gaat voor anders kan ik straks niet aan de slag als kraamhulp. Nu zeg ik wel dat geld heb ik maar dat is als m'n werk me eindelijk betaald! grrrrrrr gister gebeld en ze had weer smoesjes. Bel morgen nog eens en anders ga ik niet tot dat het op m'n rekening staat!
gelijk heb je debora! je werkt tenslotte daar voor het geld, dan moet je het geld ook wel een keertje zien! Dus niet gaan totdat je geld binnen is! dan betalen ze je wel! (hopelijk)
dwazie: ja ik begin in september: 10 weken 3x per week naar school en dan meelopen met iemand en dan zelf aan de slag! is allemaal betaald gelukkig! na 1 jaar ben ik dan gediplomeerd en ik heb een contract van 2,5 jaar! en als ik dat contract teken volgende maand dan kunnen we gaan kijken voor een hypotheek... Zou je wat kunnen krijgen denken jullie? ik denk dat we samen op zo'n 3000/ 3100 bruto uitkomen
Debora spannend hoor, naar een nieuw optrekje gaan kijken. Hopelijk is het wat Hier komt nog even een foto van Sofie, genomen vanochtend toen ze net in bad was geweest. Helaas had ze zich gekrabbeld Daarna maar weer haar nageltjes geknipt. Ik moet dat ongeveer twee keer in de week doen. Groeien de nageltjes van jullie kindjes ook zo hard?
Oh lijkt me toch ook zooo leuk he.. kraamzorg... maar dan moet ik inderdaad weer naar school en dat lijkt me lastig omdat er dan een inkomen wegvalt
Vervelend he Debora, als ze je niet uitbetalen. Heb dat ook gehad in een ver verleden (zal zo'n 8 jaar geleden zijn) Ik was onterecht ontslagen bij mijn werkgever. Ik had een contract voor 20 uur en wilde niet fulltime gaan werken. Dat wilde hij wel, dus kreeg ik een dag voor de vakantie de mededeling dat ik niet meer terug hoefde te komen. Ben toen eerst naar een rechtswinkel geweest. Bleek ik dus onterecht ontslagen te zijn. Ik kreeg geen salaris meer. Toen heb ik een advocaat ingeschakeld. Al met al heeft het bijna een jaar geduurd (kreeg ondertussen wel weer salaris), voordat het allemaal afgerond was. Ik zat toen dus betaald thuis
Goode middag maar weer... Wat een drukte hier.... Anouk.. wat lijkt sara op mijn nichtje zeg.. moest echt 2x kijken.. heel bijzonder... Suus... kontje omhoog.. wat een guitigerd zeg.. en zoooooon lekker bolletje.... Hier ben ik dus aan het oefenen op de buik, maar echt geweldig vind ie t nog niet...hmmmm debie.. had je mijn pb nog gehad laatst? Maja.. succes met je opdracht..hiihi DAMES... TIS DE 10E VANDAAG HE! NU IS DE DEADLINE DE 14E, MAAR DAN WETEN JULLIE HET WEER FF..... euh euh... Mrijn.. schoppen.. ohw leuk.. mag ik meedoen.. kan wel wat agressie kwijt hoor....geen probleem... hahaha... Oh ik wordt weer geroepen.. moet weer vliegen.... ben de komende dagen toruwens errug druk met zeg maar DE OPDRACHT...en dat kost tijd dus weinig hier...kom me natuurlijk wel melden...hahaha..ik lees wel mee hoor om bij te blijven maar reageren zal niet veel van komen denk ik.. Im trying Im trying.... Schoonmama heeft hier de plee en badkamer gesoppert en de kids vermaakt en voorzien van de nodige vitamientjes.. ik kon dus ff naar de stad.. nodige zooi halen...lekker ff eruit.. (ondanks de vieze, smerige miezer regen al de hele dag hier) Koken had ik gister al gedaan toen ed thuis kwam met McDonalds voer... dat gaat natuurlijk altijd voor dus de groenteschotel van gister heb ik verhuisd naar vandaag.. lekker makkelijk dus.. euh....sja... nu zelf nog ff wat was wegvouwen en hier en daar wat opruimen.. Jur is bij oma.. hij wilde graag en voelde zich goed dus t mocht... zalf en poeder mee en mama ff aandacht voor lisa... en nu dan echt weg, want het kleine monster eist dat ik haar ga helpen bij het bouwen van een duplo toren....en dat kan ik natuurlijk als de beste.. MAMA's kunnen ALLES! hahahaha tot later
Spannend joh! Als dat huis doorgaat, hebben jullie het wel heel snel voor elkaar he? En over je werk, ik zou wel gaan werken en vanaf je werk bellen dat je het op dat moment wil hebben en anders weglopen zonder af te sluiten. Tis toch schandalig dat je om je centen moet bedelen?!?!?
Meiske, hier ook hard groeiende nageltjes! Ik knip ze ook 2 keer per week! Debora, dat is nog flink wat geld! dat moet je nu toch echt wel krijgen hoor! Wat een slechte zaak daar! Nou dames! Ik ga ervandoor! Ik ruim de laptop voor vandaag weer op! Er komt niets nuttigs uit mijn handen als dit forum aanstaat En ik wil nu toch echt wel even dingen doen in huis! Aaron ligt lekker even in bed dus ik heb mijn handen vrij! Fijne middag en avond nog allemaal! Ik beloof niet dat ik vanavond niet kom kijken, dus misschien tot vanavond en sowieso tot morgen allemaal! xx