ik ga m'n rechtsbijstand ook inschakelen als ik volgende week nog steeds niks heb... dan heb ik het vaak genoeg vriendelijk gevraagd
Ichtus, gaat het al weer de goede kant op met de waterpokken? Kun je er anders niet een paar deze kant opsturen, want Kas heeft ze ook nog niet gehad. En dan zijn we er maar weer vanaf Lekker even de volle aandacht voor Liza. Dat hebben ze af en toe echt nodig. En veel succes met de opdracht
http://www.deweekkrant.nl/files/pdfarch ... 0611_1.pdf kunnen jullie mij bewonderen en lezen over mijn grootste passie na mijn kids natuurlijk
Mrijn dat ga ik dus ook doen hoor! en ik hoop zo dat het wat is! dan heeft het maar 2 maanden geduurd!
Ik ga er ook vandoor. Ga zo de kinderen weer van school halen. Helaas weer geen buitenspeelweer Dus zal ik weer blij zijn als het 7 uur is
@meiske.. je mag ze allemaal wel hebben hoor..(duplo toren wordt nu vakkundig om gemieterd...) gaat weer iets beter.. Mairjn heeft er nu ook best veel, maar heeft er volgens mij geen last van... dinsdag komt sizz hier, maar dan is alles weer ingedroogd en niet meer besmettelijk.. scheelt weer... en nu weer opnieuw bouwen..hahaha
Oh, wat hebben jullie toch een leuke kinderen! Mijn foto van vandaag: Misschien moeilijk te zien, maar Juul is vanmorgen een half uur aan het peuteren geweest met de voelspriet van de bij.
@debora ja mail gehad.. @mrijn en debora.. wat een poepjes weer... en nu zet ik m uit anders kom ik nooit aan de duplo... tot vanavond all..