Finn is lief!Wat een poepie zeg.... Ichtus, jemig....als ik kan helpen moet je het zeggen hoor. Ik heb wat meer tijd ervoor (sorry, had ik een aantal weken geleden moeten zeggen he?!). Succes en thanx alvast voor al die moeite. Dwazie, leuk stuk in de krant. Maar help me ff...zit jij nu rechtsonder (voor de kijker dan...)?
Ik heb trouwens nog wel een leuk nieuwtje... \/ Tessa slaapt zonder bakerdoeken! Afgelopen weekend had ze er opeens genoeg van. We waren natuurlijk aan het afbouwen geweest en dat was geen succes. Dus toen 's nachts maar weer gedaan. Maar van zaterdag op zondag was het krijsen om 3u 'snachts. Ze wilde echt niet meer. Helemaal wurmen en tegenwerken als we haar weer wilden inpakken... Toen dus maar niet meer gedaan en ze is gaan slapen. En vanaf die tijd dus niet meer gedaan en het gaat prima. Ze kwam vaak om een uur of 3 'snachts, mar dan deed ik speentje er in en knuffe; bij dr en sliep ze verder. En afgelopen nacht heeft ze dus voor het eerst echt door geslapen. Ze werd om 6u pas wakker! Ik is blij! Ze heeft dus ook sinds kort een knuffel. Zoooo schattig! Had al verschillende knuffels bij haar gelegd, maar o vond ht niet echt intressant. Maar met de kikker ging ze gelijk kroelen... Zal ff foto zoeken. Schattig toch? Ze drukt hem ook echt op haar gezichtje als ze gaat slapen. Dan 2 armen eromheen en zo valt ze in slaap.
Wat goed van Tessa! Zo ligt Tess meestal ook, maar dan zonder speen. Vond een knuffel in bed eerst een eng idee. Maar da's nergens voor nodig, ze zijn alweer zooooo groot en wijs! Ook fijn vor jullie dat het nu zo goed gaat. Dikke duim voor Tessa.
oh wat schattig he al dei fotos.. nou mis ik mijn kiddies nog meer inderdaad suus ik sta links boven... Nathasja de kort thats me
het blijft toch echt super om van iedereen die foto's te zien, geweldig om te zien hoe ze veranderen. ichtus; mail gehad, maar weet niet zo goed wat te doen, ben niet zo crea in dit soort dingen. (je begrijpt wel hoe ik het bedoel he) ik ga nog ff diep denken. net boodschappen gedaan, ilse in de buggyzit, regenkap erop en lopen maar, madam natuurlijk weer half uur geslapen, had ze daarnet in d'r bed moeten doen. boney fijn dat ze zonder doeken slaapt. Ga jij nog babyzwemmen? ik ga denk ik over een week of 3-4 starten en wil dan bij delta-sport, dus als je zin hebt. (gaat waarschijnlijk ook een meid van de babymassage dan)
Oh mannetje hoeft nog maar 1 dagje te werken en dan lekker vakantie!JIPPIE. En dan vanaf woensdag op vakantie, hmmmm.....iets minder JIPPIE.
Ja goed he van Tessa. Ze gaf echt duidelijk aan er genoeg van te hebben. Het duurt nu wel wat langer voor ze in slaap valt, maar dat maakt voor ons niet uit. Met de kikker gaat het goed. Ze slaapt trouwens al vanaf 14u nu. Das wel erg lang voor haar doen. Ga maar eens even kijken.
Hoe krijg ik eigenlijk het streepje andersom op de e? Ik kan hem wel zo: é en ë Maar nou wil ik de streep van de 1e e de andere kant op
ooh suus! toch een leuke tijd van maken hoor, snap hoe je je voelt, maar komt vast goed. en anders gingen jullie naar huis he?
finn heeft stinkvoetjes haha! ik heb hem tegen m'n opgetrokken benen aan zitten en ik ruik ze! maar ik effe flessen uitkoken en dan naar marc. duimen jullie mee? dat we het appartement kunnen krijgen?
Suus, ik kan je goed begrijpen... Ik zou ook echt niet weg gaan zonder Tessa, maar wel goed dat jullie het iig gaan proberen. Maar ik begrijp dus dat je het er moeilijk mee hebt. Toen je in de 'moeilijke' periode zat leek het je heerlijk om zonder Tess weg te gaan, even rust. Maar nu het zo goed gaat is dat moeilijk. Ach, jullie krijgen het echt reuze leuk samen. Gewoon elke dag bellen. En gaat het niet? Dan zijn jullie zo thuis. Maar jullie gaan gewoon lekker dat weekend vol maken.