Februari 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door MissN, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    MissN heeft weer mooie nageltjes....JEAHEE! Ik heb hele mooie afgekloven stompjes....JEAHEE!

2. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Och Bigdream...idd, hoe zou het daarmee zijn. Er zijn toch veel mensen afgevallen na het zwangerschapstopic....MamaNorah, bigdream, hoe heette ze ook alweer.....euhm euhm....iets met 4

3. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Oh wat stom zie zo de banners van hen voor me....

4. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    En toen zat ze in haar eentje te l*llen.....

5. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    :confused: :D :D Ben ik ff blij dat ik kom! :D ;)

Dit staat zwart op wit...

*print het uit en stopt het weg bij de juridische papieren.. hier komt ze niet meer onderuit..gniffel gniffel*

de dollartekens staan gegrift in mijn ogen...hahahahaha....

@bones.. las net ook pas die mail van Peter.. Prachtig verwoord en volgens mij heeft ie helemaal gelijk

@suus.. weekendje weg met zijn tweeen.. Wij doen het ook elk jaar (stedentrip met z'n tweeen) ik vind het altijd moeilijk, maar kijk er ook iedere keer weer erg naar uit.. het terugkomen is het mooist..helemaal opgeladen door alle vrijheid ga ik dan met dubbel zoveel liefde en vrolijkheid mijn kiddies weer ophalen...Je zult zien dat het heeeerlijk is ook al is het weggan moeilijk.. en idd.. als het niet gaat ben je zo weer thuis.. dat houd ik ook altijd in gedachten.. en dat geeft best rust hoor..
    De eerste keer dat we weggingen vond ik vreselijk moeilijk ik was toen 6 mnd zwanger van lisa en jur was bijna net 2... ik heb m heel erg gemist maar in parijs ook ontzettend genoten en die 2 dagen waren zo voorbij.. tis erg lekker om ff volle aandacht aan elkaar te kunnen geven.. geeft je relatie ook weer een gezonde boost... en Tess.. die zal vreselijk worden verwend met alllllllle aandacht die ze maar kan krijgen...dus voor haar is het ook alleen maar GEWELDIG.. en het weerzien maakt juist alle evt gemis dubbel goed....eigenlijk wil ik alleen maar zeggen GENIET.. en kom weer thuis...

@debora.. mooie fotos van finn hoor...lekker bek..

@bones.. lief zeg met meneer de kikker.. hier is marijn helemaal verzot op Bumba.. als ik bumba bij m in de box leg pakt ie m stopt zijn vingers in zijn mond en probeerd ie te gaan slapen, maar dat kan hij niet in de box..hahaha... dus Bumba blijft boven...

@missN.. heerlijk geshopt.. en lekker weer mooie nagels.. die van mij mogen ook wel weer s.. morgen ga ik in capitolcity shoppen.. heb dr zoooon zin an...

@debie.. hersens laten kraken meis.. en eis niet teveel van jezelf hoor.. is niet nodig.. (you get it?)

@dwaas.. welke krant kan ik je bewonderen?

@sizzzz.. JOEHOE.. leef je nog?

euh euh.. en weer een leeghoofd...

Lees zoveel leuke verhalen en zie zoveel mooie foto's voorbij komen... hier slaapt ie zooooveel en doet zooooo weinig.. dat er weinig te vertellen valt en ook niet veel foto's worden gemaakt..hij probeerd nu zijn voeten te pakken, maar heeft duidelijk zijn lenigheid van papa geerfd.. STIJVE HARK DUS! :( en maar trekken aan zijn broek.....dat wordt dus geen olympisch goud op de afdeling Turnen.. das duidelijk...

Kamer weer opgeruimd, was gedaan, keuken gesopt, boven gedweild, met lisa gespeeld en nu aan de koffie (die koud wordt)...

6. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Bedankt lieverd! Nu stromen de tranen ALWEER! Daar wordt je toch moe van....pffff. Maar ben blij om te horen dat jullie het goed gehad hebben, fijn zo'n positieve ervaring. Dat sterkt me dan wel weer....

7. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
  8. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Ha ha ha stijve hark die Marijn. Maar lekker toch dat hij zoveel slaapt.
    Dat was een tijd geleden nog heeeeeeel anders.... ;)

9. Mrijn

Mrijn Fanatiek lid

11 nov 2006
    2.853
    0
    0
    Communicatieadviseur
    Fijnaart
    Bevalt dat nou, van die gel- of acrylnagels? Ik vind dat er altijd wel heel mooi uitzien (niet te lang en french manicure), maar ben zo bang dat je binnen 2 weken van die rare richels hebt.

10. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Ik kan jullie momenteel niet bijhouden meiden. Ik heb het druk als een klein baasje en tussendoor vraagt Luukje de nodige aandacht. Daarbij probeer ik mijn hoofd een beetje leeg te krijgen voor morgen. De rampscenario's vliegen door mijn hoofd en ik MOET ze loslaten.

Ik wil wel even mijn zoon showen. Hij is lief vandaag.

Yo bro's en sistah's

11. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Zo, dat was lekker en m'n nagels zijn weer kort.
    Tessa was inmiddels ook weer wakker geworden. De ouwe slaapkop. Nu ligt ze te geeuwen op het speelkleed. :)

12. 40plusmama

13. 40plusmama

14. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Whahaha dees. GE-WEL-DIG!

15. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    whahaha die gekke luuk... lekkerding is het

16. Mrijn

Mrijn Fanatiek lid

11 nov 2006
    2.853
    0
    0
    Communicatieadviseur
    Fijnaart
    Hahaha, de 3 gezichten van luuk.

En Boon, wat een super zoete foto van Tessa!

Julia haar temp was net 38, is dat verhoging of normaal? Ik zou straks nog wel even naar buiten willen (het is hier grijs, maar droog), maar weet niet of dat slim is. Ze ligt nu een beetje te mopperen (mamamamamemememehummmhummmhummm) in bed. Ik hoop dat ze nog even gaat slapen, dan overleven we de rest van de dag ook wel. Koos is morgen lekker vrij dus kan ik in ieder geval weer een x uitslapen. Ik heb me toch een wallen onder mijn ogen.

17. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    38 ja das wel iets verhoging ja... hopelijk word ze niet ziekjes...

ik mag over een uurtje alweer naar huis heerlijk

18. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Haha Tessa vind de kat hartstikke interessant. Ze keek hem helemaal na. Eerst zat hij boven haar hoofd, brak ze zowat haar nek. Toen liep hij weg.
    Je ziet nog net z'n staart rechts....

19. 40plusmama

Haha Boney, en Tessa maar de buikspieren oefenen hup en 1 en hup en 2 :)

20. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Hier zat ie nog boven haar hoofd.

Deel Deze Pagina