@mrijn.. ik zou ook gewoon zetpil geven en koortsstuip door zetpil? die krijgen ze toch als de temp ineens heeeeel hoog wordt? toch niet door een zetpil? of ben ik nu gewoon helemaal verkeer geinformeerd... @meiske.. spannend hoor...hoop dat t positief is... @bones.. jammer joh.. maar gelukkig in de liefde toch? das veel belangrijker...
Volgens de lijst nog maar 5 mannen. Dan gaat Peter echt niet mee hoor meiden... Kom op zeg, haal die mannen over...
Vraagje: weet iemand een site waar ik leuk babyspeelgoed kan bestellen. Heb nl. al het babyspeelgoed dat ik nog had van mijn oudere kids weggedaan. En nu is het een beetje een karige zooi hier voor Sofie Ze heeft wel een aantal leuke speeltjes, maar ik wil meer, meer, meer Of een tip voor een leuk merk, dan zoek ik het zelf wel op op internet.
Ichtus, las het tussen de regels door. Moet zeggen dat ik jullie nu al erg goed ken. Raar is dat....nog nooit ontmoet, maar omdat we alles met elkaar delen lijkt de band superhecht. Kon het merken aan de context waarin je het gesprek citeerde. Maar geniet nu nog maar even lekker van de drie kanjers die nu jouw huis onveilig maken. Meiden, allemaal een dikke knuffel en een goede nachtrust gewenst. Tot morgen lieverds!
Hier idemdito. En zeker het feit dat ik bij een "WILDVREEMDE" blijf logeren zit 'm niet lekker. Heb hem gezegd dat het een teken van wantrouwen van mijn inschattingsvermogen is. Hij weet dat ik nooit dingen doe waar ik niet goed over nagedacht heb of een goed gevoel bij heb. En hier heb ik een supergoed gevoel bij! Voel me bij jullie (en dus ook Dees en Olaf) nog meer op mijn gemak dan sommige vrienden. Nu ben ik echt weg!
Ik zit ff te zoeken meiske, ik ben erg fan van palymobiel. Kom ik nu tegen op de bartsmit site. Ik heb vroeger een ZH incl alles van playmobiel gekregen. Dat heb ik nog steeds en is zo goed als compleet. Geweldig!