ziekenhuis belde net terug. Ik moet zo bloed laten prikken en urine inleveren. Dan woensdag komen bij mijn eigen gyn (wel zo fijn). Dan waren de uitslagen enz ook binnen.. Dus nog even afwachten. Ik had ook gezegd dat het niet echt haast had en dat ik niet ziek was of iets dergelijks. Maar dat gewoon niet goed aanvoelde! Fijn dat de gyn luisterd naar wat ik zei.. is toch een prettig gevoel
jeej.. suus.. ziekenhuisopname.. tis inderdaad niet niets, maar misschien kom je er dan achter wat er met Tess aan de hand is.. en inderdaad, ook voor jullie eigen gemoedstoestand
yep, papieren liggen al hier thuis.. alleen moet mannetje erbij zijn wil ik Nora in mijn paspoort bijschrijven en andersom.. beetje vreemd..
@ paspoort , hier word die kleine bij me mannetje bij geschreven ( hij moet binnenkort toch een nieuwe hebben ) @ meeting , hier ook een mannetje die dat niks intreseerd , dusik zal ook met kleine bryan alleen komen , wij komen dan gezellie met trein en bus , aangezien er niemand bij mij in de buurt woont
@ luiers.. ik gebruik gewoon pampers new born. Heb een ander merk gehad Bumblies , maar die vind ik echt waardeloos, dus ik hou het gewoon bij pampers.. @ Paspoort moet ik volgende maand opnieuw aanvragen, dus dan zet ik haar gelijk op de mijne.. hoeft danny ook geen nieuwe aan te vragen.. Jeetje zeg.. hiernaast hebben ze 2 kinderen, maar 1 is er dag in dag uit aan het rennen en vliegen.. en we hebben houten vloeren, dus dat dringt lekker door het hele huis.. Angela wordt nergens wakker van, maar daarvan wel.. verschrikkelijk.. en de vogel gaat dan ook hard krijsen. De buurman is ook altijd zo hard aan het praten.. verschrikkelijk vind ik dat.. ik hoef toch niet te horen hoe hij met z'n kind speelt.. sorry hoor, maar heb er echt genoeg van.. Angela heeft volgens mij harde ontlasting, want ze is aan het persen en schreeuwen.. ik ga even een handdoek over de vogel heen doen..pff wordt gek van dat beest
@ luiers , hahah , ik ga nu naar pampers active fit , midi , die zitten teminste niet te strak .... newborne 2 heb hij nu aan , maar dan zie je de strepen op zijn beentjes staan , is gewoon sneu
Hallo Meiden, Hier slaapt mijn kleine man nog steeds niet langer dan 3 uur, dus ik ben nog steeds jaloers op al die papa's en mama's die al meer dan 4 uur achtereen kunnen slapen! Maar voor de rest is Siebe super makkelijk! Hij huilt alleen als hij honger heeft. Heb al uitstapjes zonder hem ondernomen, maar ik moet zeggen dat ik dit best wel moeilijk vind. Mijn schoonouders hebben nu 3x opgepast en ik heb elke keer het gevoel dat ze mijn kind niet willen teruggeven. Bij thuiskomst wil ik zelf het liefst de fles geven, maar mijn schoonmoeder houdt hem dan zo stevig vast dat ik haar dan maar de fles laat geven. Ik houd hier dan wel een katerig gevoel aan over. Daarnaast halen ze hem bij de eerste kik al uit bed en dan kom ik om 23h00 thuis en dan ligt Siebe doodleuk in de armen van schoonma en dan blijkt hij daar de hele avond al te liggen. Super irritant! Misschien reageer ik ook wel heel heftig, maar heb nu met manlief afgesproken dat we na volgende week toch dingen anders gaan regelen, zodat hij s'avonds kan oppassen en ik ook weer aan mijn eigen leventje beginnen en daar onbezorgd van kan genieten. Paspoorten: We hebben Siebe vandaag bij ons allebei laten bijschrijven in ons paspoort. En we gaan vanaf 28 maart tot 18 april heerlijk op vakantie in Zuid Spanje. Het vliegen met zo'n uk vind ik wel heel spannend, maar voor de rest kijk ik enorm uit naar de vakantie. Even lekker met z'n 3'tje en even geen kraambezoek meer! Hoe gezellig het ook is, ik kom nergens meer aan toe, omdat het bezoek elke dag is en het einde is nog niet in zicht. De volgende keer misschien toch maar een kraamborrel. Pampers: gebruik ook de New born van Pampers en die bevallen prima. Succes allemaal met de nachtrust, de voedingen en vooral niet vergeten te genieten. groetjes, Aurelie
Debie.. thnx voor het herrinneren.. had er totaal niet aangedacht dat ik voor de meeting marijn in het paspoort moet latenzetten.. we gaan tenslotte de grens over...Nou dat gaan we dan binnenkort maar even regelen...haha... Mystery.. ik gebruik ook comfort dus als je het niet kunt slijten wil ik het wel overnemen hoor.. is idd zonde om weg te gooien... euh....Luiers.. ik gebruik die van de c1000 erg fijn vind ik die.. die van kruidvat zijn ook fijn.. DA luiers vind ik net bordkarton en pampers heb ik de eerste week gebruikt (bij alle kids gedaan...) maar vind ik toch echt te duur... Net cb hier gehad.. fijn gesprek gehad en ik besef me nu (kon ze opmaken uit mijn verhaal) dat ik wellicht iets te perfectionistisch ben.. Huis moet schoon, kids moeten lief zijn, alles moet kloppen enz... dat gaat gewoon nu eenmaal niet en ik moet dat wat meer gaan loslaten.. lekker kliederen met de kids en verf bijvoorbeeld zonder me bij voorbaat al te ergeren aan de troep die dat geeft... Ze gaf me wat handige tips om de spitsuren wat soepeler door te komen.. bijv.. tussen 4 en 19u.. kids uit school, moe, eten koken, eten, marijn nog ergens voeden, vaat afruimen, opruimen, kids in bad en naar bed..HELLUP.. Nu dus dtussen de middag na de lunch vast eten klaarzetten.. scheelt alweer..ga van 4 tot 5 wat met de kids doen.. laat speelgoed lekker liggen tot half uurtje voor bedtijd.. en laat ze samen met jouw opruimen..(deed ik dus al dat laatste en werkt echt super)..Dat van het eten vind ik ook een goede tip.. s kijken of me dat wat rust geeft. ik vind het best moeilijk om dan niet gestresst te raken, maar als ik dan jullie verhalen lees en naar Marijn kijk denk.. waar zeur ik over zeg..tis hier net een rustoord dan...wist helemaal niet dat ik zo op mijn tenen liep.. vond mezelf eigenlijk eerder lui en laks dan perfectionistisch... was een verhelderend gesprek...ik ga wat doen met de tips en mijn wensen wat meer loslaten.. zo kan ik me ook vast wat meer op de kids richten en hun wat meer aandacht geven ipv alleen maar corrigeren wat ze fout doen... volgende week wilde ze nog een keer langskomen om te kijken of de tips werken... Dussss... Euh.. verder geloof ik niks bijzonders... ik ga ff eten.. tot straks...
Wat betreft schoonouders he.. hebben jullie het ook dat je soms zoiets hebt van.. tis mijn kind.. afblijven.. ow ik heb dat echt heel erg.. bij een ander niet, maar bij haar wel. Ze doet net alsof het haar eigen kind is en als ik dan een geintje maak tegen Angela van oma is een beetje gek he.. of oma praat raar he.. dan moet je dr horen.. dan zegt ze.. dat mag je niet zeggen.. en dan zegt ze tegen angela.. ja luister maar goed naar oma's stem he.. die moet je gauw kennen hoor... pfff ik wordt er gek van.. en dan ligt ze bij m'n schoonvader en dan pakt ze angela gewoon van hem af.. echt erg..
@ aurelie , daar zou ik dus niet mee accoord gaan .... kom op , tis jou kind .... grrrr schoonouders @ ichtus , ja ik gooi t anders weg , ben namelijk helemaal over naar hongerige babys ... anders staat t hier ook maar te staan fijn dat t cb je zo goed heeft geholpen meid
Kheb 2 nieuwe foto's in mijn album staan. En hier gebruik ik Pampers New Born 1 en die bevallen goed. Van het Kruidvat nog niet gehad. Die van Trekpleister vond ik waardeloos en die van de C1000 vond ik een raar luchtje aan zitten
Blij om te lezen dat meer meiden het hebben met hun schoonmoeder. Ik heb er wel goed de balen van, omdat ik eigenlijk vind dat ik al vrij makkelijk ben met Siebe. Maar het is blijkbaar nooit genoeg. Ga trouwens even kijken of ik ook een fotootje van mijn kereltje kan plaatsen. Ben er zo trots en verliefd op! groetjes, Aurelie
Dees, wat is Luuk toch een knapperd! Ik moet Fenne maar uit zijn buurt houden op de meeting, want anders wordt ze nog verliefd & ze mag echt niet naar Belgie verhuizen hoor... Suus, ziekenhuisopname? Jeetje, das idd niet niks... Ik heb het geloof ik even gemist, want wat gaan ze precies doen / onderzoeken dan? Luiers, thanks voor alle reacties... ik denk dat ik die van Kruidvat maar eens ga proberen dan... eigenlijk heb ik zo standaard Pampers gekocht, er niet eens over nagedacht dat die duurder zijn... best stom Sex / keizersnede, oh... 4 weken pas na de keizersnede? hmmm... dan moeten we nog maar ff geduld hebben... moet zeggen dat ik me ook nog niet altijd even sexy voel met die puddingbuik... Even een ander vraagje, hoe lang hebben jullie de ooievaar en versiering buiten laten hangen? Fenne ligt al vanaf half 10 heerlijk te slapen in de Doomoo seat naast me op de bank, zo schattig! Hebben jullie ook wel eens dat je kleintje ineens schreeuwt/huilt in de slaap, Fenne heeft dan echt 1 huiltje en ze slaapt gewoon verder... denk dat ze dan een nare droom heeft, wij vinden het allebei zo zielig!
wen , wij hebben het bord 2 weken gehad ..., en ja pampers ... ik ook gewoon genomen en ze bevallen me goed dus ik blijf er lekker bij ... dat huiltje in slaap is hier ook wel eens
Dank voor de complimentjes. Als hij over 16 jaar nog zo popie is mag ik hem wel opsluiten Ik ben even snel kolven, ksta op springen. Daarna maar eens aankleden, nog steeds niet gedaan namelijk