Deze vind ik heel gaaf. Verkopen ze v-tech bij de prenatal? Ik heb namelijk nog voor 75 bonnen liggen
ohhhhh meiden ik moet dit even aan jullie kwijt ik kan wel janken hoe lief sommige mensen zijn voor de meiden die mijn weblog volgen die weten dat papa een eigen zaak had sinds kort en nog niet verzekerd was voor arbeidsongeschiktheid... dat is natuurlijk een drama want nu komen er geen inkomsten binnen vanmiddag is een van zijn opdrachtgeverds op bezoek geweest met een gigagiga fruitmand en met een contract om vanuit huis de planning te gaan doen over een paar weken..... nou dat is toch super de pupper lief van mensen.. daar word ik toch zooooo gelukkig van.. en weet je dit heeft papa ook gewoon verdient.!
Wat fijn Dwaasje, nou kan ik lekker gaan slapen want dat ga ik nu doen. Truste Ooh ja Meiske, www.tantetootje.nl vind ik erg leuk
Super Dwaas! Dat moet je vader ook een goed gevoel geven en het is echt iets om naartoe te werken voor hem!
slaap lekker deesje en je niet te druk maken he over morgen... lief he dames... ik ben nu eventjes gelukkig... i feel good.... oh ja en poepen is ook gelukt
Koortsstuip: kan komen doordat je door paracetamol de koorts kunstmatig verlaagd en zodra die is uitgewerkt, kan deze extreem omhoog schieten. Dat is de keerzijde van dit forum, dat soort verhalen lees ik ook en vergeet ik niet snel... Vooralsnog ligt Juul lekker te slapen. Als ze geen para nodig heeft,liever niet natuurlijk. Speelgoed: ik heb eigenlijk besloten pas weer iets te kopen als ze zelfstandig kan zitten. Dan heb je weer ander soort speelgoed en voor nu heeft ze wel genoeg. Ik vind zelf vooral houten speelgoed erg leuk,maar goed, kinderen vinden meestal plastic veel leuker dus daar ontkom ik niet aan.
je hebt gelijk hoor MRIJN zolang het niet echt nodig is...en je voelt je er niet goed bij niet doen maar ook een koortsstuip is niet gevaarlijk he maar dat terzijde... jij weet als moeder van juultje wat het beste is voor haar
Boney en Dees, bedankt voor de tips. Ga straks nog even kijken. Dwazie, fijn zeg voor je vader Ga zo babyboom kijken, zag net in de gids dat het kwart over 9 komt. Leuk! Ik vind houten speelgoed ook erg leuk, maar mijn ervaring is dat kinderen toch meer naar plastic grijpen
ben ik ook weer ff en ook meteen weer weg.. Nora is vandaag een beetje huilerig.. weet niet wat ze heeft.. wil vanaf dat ik haar opgehaald heb bij het kdv alleen maar bij mamma zijn.. kussies voor iedereen.. sorry heb niets terug gelezen..
even mijn papa delen met jullie hoor... hij ziet er wel slecht uit hoor deze foto is heel recent namelijk
Ik ben ook echt houten speelgoed fan. Neem nou die 2 loopkarretjes die ik hier liet zien. Vind die van hout echt de leukste, maar kinderen vinden die van v-tech toch echt leuker. Die maakt geluid enzo...
oh wat lief dwaas! super! mrijn: ik vind houten speelgoed ook geweldig, en we hebben ook al heel wat houten dingen: treinen, blokken, stapeldingen enz. Maar ik zal hem ook wel plastic kopen maar ik wil eigelijk geen overdaad aan speelgoed. Niet te weinig maar ook geen 3 dozen vol, zodat ie niet kan kiezen... Kinderen moeten ook hun eigen fantasie los kunnen laten en met 2 dingen spelen die niks met elkaar te maken hebben maar voor hun een boot en een raket zijn ofzo. maar goed zo denk ik dan...
sizzel: hoop dat het vannacht over is en Nora lekker slaapt en morgen ook weer lekker zich zelf is! Dwaas: wat is je vader toch jong...