Ow ja sizzel zag ik ook ff voorbij komen... Nora wil mama dag. Ze heeft je gemist... Knuffel haar maar lekker. Dat is waaarschijnlijk wat ze wil
ik ken je papa niet natuurlijk, maar ik vind hem er toch goed uitzien! zal voor jou misschien niet zo zijn natuurlijk... Kijk er maar lekker naar, daar zijn ze voor!
goedenavond meiden weer lekker gekletst! en zie hele rondleidingen door huizen en foto,s leuk Hier een drukke gezellige dag gehad! Naar het cb geweest en Gwen weegt nu 7100 gr en is 65 cm lang! en ze zit nog steeds netjes op de middelijn Qwa groei! alles was perfect! en ze mag als ze 6 maanden is over gaan op 3 flessen waarvan 1 keer pap en dan mee eten met de pot zegmaar(groente, vlees ,aardappels enz) dus kortom ze was nu meer gegroeid
jeej dwaas wat heb jij een lieve pappa! wou ik nog ff snel zeggen.. veel te jong ja.. Wat is het allemaal toch oneerlijk.. Denk aan jullie dwaasje..
wij gaan denk ik aankomende week beginnen met hapjes... ze blijft maar happen als wij aan het eten zijn.. die wil gewoon ook lekker mee-eten.. maar nu ga ik mijn meisje nog even voeden! misschien tot morgen meiden! een extra knuff voor jouw dwaasje.. en geef 'm ook maar door aan je lieve pappa!
ja en het is zo lieve vrouw bij het cv lief stemmetje Gwen zat op schoot en legde haar handjes daar op hett bureau en was helemaal aandachtig aan het luisteren naar die vrouw en maar lachen en toen zei ze echt een heel vrolijk sociaal meissie hoor! altijd leuk om te horen!!(zeg ik trots) en ja gaat hard bijna 6 maandjes al!
Merk echt dat die maand zoveel verschil maakt joh. Tessa is nog niet eens 5 maanden en Gwen is echt al stukken wijzer en verder in de ontwikkeling.