Luuk ligt nog in de kinderwagenbak en dat blijft hij tot hij 6-7 maanden is. Dit op advies van de kinderarts i.v.m. zijn ruggetje. Ik heb helemaal geen zin om te werken dus zal vandaag weinig doen. Ik ben lekker apart gaan zitten en volgens mij komt er niemand in de buurt zitten vandaag. Om 11 uur kolven en dan blijf ik lekker een vol half uur weg. Sizzel, heeft Nora een beetje genoten van de mamatijd? Mooie avatar heb je, ik ben benieuwd naar de rest van de foto's. Oeps, bijna betrapt
hihi voorzichtig dees! Ga maar lekker lang kolven straks! ik wilde Finn ook graag nog een maand in de bak hebben liggen, maar hij ligt nu echt klem met z'n voeten en z'n hoofd Vind het ook beter maar ja, wat niet past dat past niet he! En mijn bak is niet eens heel klein ofzo!
Ja hier past ze niet meer in de kinderwagenbak helaas. Ik neem de buggie wel mee.. deze kan ook helemaal plat. Ik kijk wel.. als t niet kan mee naar binnen dan pak ik de cosi wel ofzo
nou ikke ga een rits kopen en dan lekker aan de slag voor Finn z'n slaapzak! Dus ik ben er voorlopig effe niet! Doeg
goedemorgen! poeh hey... moet zo'n 25 pagina's bijlezen... is het de moeite waard? de monteur is hier nu ons nieuwe bed aan het installeren, ben zo benieuwd! ga er zo nog lekker een uurtje op liggen (wel al aangekleed) maar kan ik gewoon ff relaxen hihi... daarna tot 9 vanavond werken... Boney, ik heb vannacht over jou en Tessa gedroomd! We gingen samen ergens lunchen. Jij kwam aanfietsen met Tessa in het fietsstoeltje voorop. Het was winter want Tessa had een heel schattig roze kabelvestje aan... ze was ook ongeveer 1 jaar en had hele lieve blonde krulletjes met een haarspeldje er in... zo'n leuke droom... geinig he? Zo eens kijken hoe ver die monteur is... oh enne Dees & Naatje... ga s wat doen, dit kan echt niet hoor
*Waarom heeft niemand de gordijnen helemaal open gedaan? Nouja, dan doe ik het wel....* Goedenmorgen ladies, net even naar de kno-arts geweest en mijn oor weer laten uitzuigen. Hij was zeer tevreden en stelde de operatie nog even uit. Dus nu kan ik 90% zeker komen op de meeting....JIEHAA! Tessje heeft me vanmorgen lekker tot 8.00 laten liggen.....zaaaaalig. Dwaas; wat een mooie foto's van jouw vader, lijkt me een erg zachte man. En wat fijn dat er nog mensen zijn die begaan zijn met het lot van een ander! Dees en Naatje, trek je maar lekker niets aan van die werkgevers en lekker blijven meebeppen. En Dees, jemig wat een reactie van jouw schoonouders....dat geloof je toch niet?! Trouwens wij zijn er ook achter waarom mijn schoonloeder nu boos was....ze vond het belachelijk dat we 4 dagen met Tess naar Parijs gingen, maar niet bij hen op bezoek kwamen.... Nou vraag ik je....pffff. Rosalie, goed zo meissie! Gaat steeds beter, tis even wennen, maar je zult zien dat uitslapen zonder bakerdoek heeeeeerlijk is. MissN, alles goed gegaan bij de tandarts? En Jaydee aan het spoken? Da's minder, die nachtjes vergeten we maar snel weer en halen we dit weekend wel in, toch? Euhm euhm euhm.... Oja, worden jullie ook zo moe van Ichtus? Die lieve meid BEDANKT ons voor de ingeleverde stukken! Terwijl ZIJ diegene is die er vervolgens hartstikke druk mee is. En maar niet reageren op mijn aangeboden hulp.... Nou nog 1 keer dan: Lieve Ichtus, doe je wel rustig aan meissie en ik wil je echt heel graag helpen als het teveel werk is. Dikke knuffel meis! Voor alle andere meiden.....DIKKE KNUFFEL!
Hoi meiden, Ik heb lekker geslapen, dus dat wordt een gezellige dag. kan dan veel meer hebben van de kinderen. Dees, jouw schoonouders sporen echt niet. Luuk wakker houden, zijn ze nu helemaal gek geworden Komen ze van een andere planeet ofzo? Moet je nog lang werken? Wen, leuk dat je nieuwe bed er is. Dat wordt lekker slapen vannacht Er lag net een blauwe envelop op de deurmat. Nou heb ik het niet zo op blauwe enveloppen, dus met angst en beven opengemaakt. Kon het niet geloven, maar we krijgen 6800 euro terug ik heb verder niet veel plannen voor vandaag. Vanmiddag zijn Stijn en Eva vrij, dus geen gevlieg naar school meer Oh ja, mijn zus had vanochend een negatieve test
Meiske, positief en negatief nieuws wisselen elkaar snel op deze dag. Jemig, wat een heeeeerlijk bedrag dat jullie terug krijgen. Dat zijn pas bedragen! Maar balen van jouw zus. Zijn ze al lang bezig?
Meiske, jammer van de test zeg. Woooow, wat krijg jij veel terug zeg! Suus, die van jou zijn nog gekker dan de mijne zeg! Jaaaaaaaaa, je komt! Ik ben 300cc lichter, hoeveel jij Naatje? Nog een half uurtje en dan weer naar huis. Ik hoop dat ze meteen weggaan eigenlijk maar ik ben bang van niet. Ooh, Olaf heeft op een interne vacature gereageerd en hoort vandaag of hij is aangenomen, spannend.
Dan ga ik duimen Dees! Nog even volhouden meissie en dan kun je die schoonouders de deur uit trappen....ha ha ha.
Zo ik ben er weer klaar mee Dees, ben ook 300cc lichter haha....mooie opbrengst...daar mag ik weer mee thuis komen haha..