haha wedden dat ze blonde krulletjes krijgt... dat heb ik nu gedroomd, dus dan is het zo... ben trouwens aan het werk, dus er weer vandoor... x
Wat is het rustig hier zeg Waar is iedereen? @Wen, ik zag je vraag over de autostoel van Romer en Maxicosi bij baby-uitzet staan. Ik vroeg me ook af wat het verschil is Heb zelf al jaren een maxicosi en dat bevalt prima, maar ik vind die fleurige stoel van Romer ook wel erg leuk! (zit trouwens een levertijd op van vier weken bij babypark kesteren ) Nee he, gaat het weer regenen Wanneer wordt het nou eens zomer?
nog al zo'n illegale forummer... Zal vanavond als ik tijd heb op mn werk ook nog eens ff spieken hier.
Ik volg je topic f wen. Zo zit ik met een kinderstoel. Die moeten we ook vandaag of morgen aan gaan schaffen. Ik wil er 1 met blad en 1 van hout. Mag ook geverft. Een knalrode lijkt me wel wat. Iemand tips?
geen kinderstoel met blad tip voor je Boney... wij hebben een tripp trapp... haha en Meiske spiek gerust mee bij het topic... we zijn allebei op die bloemenstoel gevallen maar hij moet natuurlijk wel handig/veilig zijn even een snelle bv vraag... een paar druppels bloed in de melk is dat erg? Want heb door die schimmelinfectie wat kloven en tijdens het kolven bloedt het dus een beetje en dat komt in de melk...
oh wat zijn we allemaal illegaal zeg... helaas weinig tijd om alles te lezen want me moet heel hard werken voor mijn centen
Dit is een groene. Ook leuk. Wat een keus zeg. Word toch tijd dat we weer eens naar een babyzaak gaan.
Wen, hier ook wel eens gehad. Had toen ook wat kloofjes. En toen ik klaar was met kolven zag ik pas dat er ook wat bloed uit m'n tepel kwam. Ik heb het toen niet weg gegooid. Ook niet ingevroren. Maar gewoon de volgende dag toen ik weer moest werken gegeven. Weet eigenlijk niet of dit kwaad kan.
Wen, vervelend joh, kloven. Ik heb geen idee of het erg is een paar druppels bloed. Even googlelen misschien? Leuke stoel boney. Wij hebben ook een tripp trapp. Daar kun je volgens mij tegenwoordig ook een blad voor kopen.
oh al antwoord haha thnx, ik geef het dan ook wel gewoon... want als ze nu aan de borst drinkt krijgt ze het ook binnen... en kan moeilijk stoppen met bv vanwege kloven lijkt me...
Ik vind de trip trap erg leuk en die hebben ze in het rood. Maar ik wil er echt 1 met blad. Zeker omdat wij volgens rapley willen gaan voeden. Maar als er natuurlijk een blad bij te krijgen is... Zal eens ff zoeken.
Dat dacht ik ook wen. En als het echt teveel bloed is, gaat ze vanzelf spugen denk ik. Je maag kan slecht tegen bloed...
wen; geen idee, misschien op bv.com? hier gister wezen kijken, buggy, autostoel, fietsstoeltje en eetstoel, heel veel keuze en je loopt er weer leeg op. haha denk wij morgen naar breda, daar alle winkels bij elkaar.
De bloom fresco vind ik ook helemaal geweldig, maar dat onderstel lijkt me zo groot. Staat in de weg denk ik. Mrijn: jij hebt hem. Hoeveel doorsnee is dat onderstel ongeveer?
Wen, ik heb dit gevonden: Je mag geen borstvoeding geven met bloedende tepels Niet waar! Hoewel bloed er voor kan zorgen dat de baby meer spuugt en dit bloed soms in de ontlasting van de baby kan opduiken, is dit geen reden om te stoppen met de borstvoeding. Succes ermee!