Februari 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door MissN, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Oee MissN zou je em ook naar mij kunnen sturen :)

*vroeg ik met mijn allerliefste blik*

2. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Arme Luukje! Dat schoonloeder van je zou je toch af en toe een schop onder dr hol willen geven!

3. MissN

MissN Fanatiek lid

18 jan 2007
    4.443
    0
    0
    Purmerend!
    Ariel, dat wil ik ook wel doen ja..

Ik zie trouwens net dat het er ontzettend veel zijn..maar liefst 16 cd's. met allemaal een ander genre..en voor kindjes van verschillende leeftijden

4. MissN

MissN Fanatiek lid

18 jan 2007
    4.443
    0
    0
    Purmerend!
    Ow Dees, schoonloeders... :(

5. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Olaf is aangenomen, jeeeey!

Ik ga gebak halen zo.

6. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Gefeliciteerd!

7. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    schonnloeders ARGGGGGGGGGGGG

OLAF van harte!

8. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    zo hier ff pauze!lekker aan de patat met smulrol! @Dees leuk gefeliciteerd dat Olaf is aangenomen!wat gaat hij voor werk doen! @Boney ik heb ook zo.n stoel die van het plaatje ik heb hem 2e hands gekocht en of ik laat hem zo ziet er als nieuw uit!of ik geef hem een fris kleurtje! zo alle andere knuffff

9. MissN

MissN Fanatiek lid

18 jan 2007
    4.443
    0
    0
    Purmerend!
    Olaf gefeliciteerd!

Dees..jij ook
    Zo lekker gebak eten saampies...

10. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Olaf gefeliciteerd. En Dees natuurlijk ook. Laat het gebak je lekker smaken :D

11. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Hoipiepeloi

Ik zit te eten en gelijk ff te surfen. Heb net ff bijgelezen.
    Dus joma, jij hebt zo'n stoel die ik liet zien? Het lijkt mij wel een handige stoel Alleen jammer dat hij er niet in het rood is. Maar groen is ook leuk toch?
    En hij is niet zo duur. Zal het eens met de grote baas overleggen. Heb je daar ook een verkleiner bij? Die heb je wel nodig denk ik.

Ga snel afsuiten. De apotheek is medecijnen komen brengen ondertussen. Ga ik opruimen nu.

Doei

12. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik ben op zoek naar een ander wipstoeltje. De wipper die ik nu heb bevalt niet zo. Sofie zakt steeds helemaal naar onderen :( Weten jullie een goed merk?
    Ga nu kids in bad doen, er zitten er twee op mijn schoot, en die moeten nu nodig naar bed!
    Tot straks

13. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    hoi hoi lieve schatten

hier gaat alles prima , vandaag even bij cb geweest en bryan weegt nu
    7780 gram en is 66.5 cm :) gaat perfect , ook even gevraagd over de 6maanden potjes, die mochten we gaan proberen , dus ben benieuwd :)

ik ga zo een poging doen terug te lezen maar inet is nog steeds kut ....

14. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

17 mrt 2006
    4.738
    0
    36
    Haj allemaal.

Hier ook gewogen en Deemzel is nu 5970 gram.
    De slikfoto gister is goed gegaan , hij zag dat alles goed doorliep zoals t hoorde.
    Hij heeft alleen erg last van die bariumpap , tenminste dat denk ik.
    Hij spuugt ineens wel erg veel en ook de hapjes spuugt hij nu.. we stonden net in de winkel en je raad t al :eek:

Ik kan helaas ook niet bijlezen want t modem gooit ons er om de zoveel minuten uit..
    Las op deze pagina wel dat Olaf is aangenomen , gefeliciteerd!
    En Dees , zou je mij je reknr willen pb-en voor de bbq?

15. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    joh wat was het rustig vandaag!

Ik weet ook nog niet welke kinderstoel ik wil. Vind die van Mrijn gaaf, maar dan had ik hem meteen willen hebben, want daar kunnen ze al heel snel in.
    Ik heb laatst ook een goedkopere versie van de triptrap van stokke gezien, maar waar, maar waar?

16. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    @mystery fijn dat alles goed was!en hier mocht ik ook de potjes van 6 maanden proberen,ga ik het weekend doen!@Beertje balen van het spugen .maar fijn dat de slikfoto goed was.@Meiske ik heb een wipstoeltje van esprit met boog! ik vind dit een goede ook ivm met het vastzetten en dan er een dik stuk stof voor zit dus niet naar voren kan klappen en naar beneden kan zakken!

17. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    nog 1 klantje knippen en om 21uur naar huis Jippie!

18. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    ff vlug; babydump heeft het oude model van de maxicosi tobi dus de priorie voor 109 euro. heb er net twee besteld, een voor mijn auto en een voor paul, dan maar oud model

19. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant

mama is druk bezig geweest vandaag! is wel op de groei gemaakt ;) alleen de hals, bij de rits, is niet zo mooi afgewerkt als dat ik zou willen.

20. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Hey ladies,

rapley....hmmm, ben altijd zo huiverig voor "nieuwe" dingen, maar heb ook vaak meegemaakt wat voor drama slechtetende kinderen kunnen zijn. Dus ik vind het zeker een overweging waard als dat het eetgedrag van een kind kan bevorderen....

Kinderstoel....wij hebben een 2ehands Stokke zo goed als nieuw. Dus daar doen we het voorlopig maar mee.

Deb, jemig wat ben jij handig met de naaimachine. Ik vind het nu al erg mooi geworden....hulde!

Olaf, van harte gefeliciteerd met de nieuwe functie! Dees en Olaf geniet lekker van dit positieve nieuws!

MissN, alvast bedankt! Je bent een schat....

Vanmiddag even met Tess naar mijn moeder geweest, maar ze was niet zo in haar hum, dus we zijn met een uurtje weer naar huis gegaan. Eenmaal thuis de fles en lekker naar bed. Ze mag tot 22.00 lekker snurken en dan gaan we douchen en de laatste fles.
    Morgen moeten Jan en ik naar de kapper. Hij eerst hier vlakbij om 10.00 en om 11.30 ga ik naar een andere kapper (mijn vriendin) en kletsen we gelijk even gezellig bij.

Ik ga even met mannetje bijkletsen en tv kijken. Slaap lekker allemaal en tot morgen!

Koessies!

Deel Deze Pagina