Februari 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door MissN, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    Olaf gefeliciteerd! Wat gaat ie doen?

Bryan en Damian goed gegroeid! Fijn :D

Suus: Lekker naar de kapper! en al helemaal als je fijn kunt bijbeppen met je vriendin!

en goed met de naaimachine: is maar goed ook anders had ik voor niks 3 jaar op school gezeten! haha. Maar ben er niet helemaal tevreden mee, dus waarschijnlijk zit ik het halsje van de week weer los te peuteren!

2. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    ik ga morgenmiddag naar Maastricht en ben pas dinsdag terug... moet ik jullie zo lang missen :( m'n moeder heeft geen computer, laat staan internet...

oh en mijn salaris verhaal: ik heb mijn bazin 3 x gebeld en m'n baas 3x, en ze nemen niet op. Ben dus niet gaan werken en heb om half 5 maar een sms gestuurd. Dat ik het heel lullig vond dit per sms te doen, maar krijg jullie niet te pakken. Dat ik het onzinnig vind om de winkel om half 6 open te doen terwijl hij de rest van de dag dicht was. Dat ik nog steeds geen salaris had gehad van mei en juni. Dat ik me gebruikt voelde, omdat ik ook niks getekend heb. En dat ik niet kom werken voor dat ik m'n salaris heb.

Wat denken jullie: heb ik hier nou goed aan gedaan? ze hebben niet eens terug gereageerd... Ben bang dat ik het nu erger gemaakt heb. maar ja als zij de telefoon niet opnemen... Ik wil wel laten weten dat ik niet ga werken.

3. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Ben ik weer ff. Is rustig dus...
    Debora, je hebt het prima gedaan! Goed zo. Kom op zeg, 2 maanden niet betaald krijgen. Ik zou dus ook echt niet meer gaan. Laat ze je eerst maar betalen.

4. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Jeetje wat rustig...

Botje is zeker aan het werk. :)

5. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Nou dan klets ik wel in m'n 1tje...

6. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Thanks voor de tip debie. Wij willen denk ik ook 2 stoeltjes. Voor in beide auto's 1. Is wel zo handig. Stel dat je hem een keer over vergeet te zetten dan zou ik niet weg kunnen.

Ik zou jou m'n kdv verhaal nog vertellen.
    Tessa heeft het er super naar haar zin en het gaat hartstikke goed. Ze gaat volgens mij nu zo'n 8 weken inmiddels en dan 1 dag in de week. Ik vind het nog steeds niet geweldig. Het idee dat ze heel de dag zonder papa en mama is... Maar goed. Het gaat sinds afgelopen week wat beter. Peter kan het heel goed relativeren en heeft me echt een hart onder de riem gestoken met een super lieve mail.
    Voor jou gaat het ook echt wennen. Zal misschien even duren, maar ik denk niet dat je er onderuit kan. Ik zou als ik jou was zoveel als kan gaan wennen. Niet alleen voor haar, maar ook voor jezelf. Dan weet je hoe het daar aantoe gaat en je leert de leidsters kennen. En dan word het stukken minder moeilijk als je straks moet gaan werken.
    En het is nu dan al wel al 8 weken met Tessa, maar ik bel nog elke keer hoor als ik aan het werk ben hoe het met haar gaat.
    En 's avonds is het dubbel feest. We eten makkelijk die dag zodat ik alleen maar met haar kan knuffelen. Heerlijk vind ik dat.

En btw, hele leuke vak foto's.
    We moeten binnenkort weer eens ff koffie leuten samen.

7. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Hmmmm, nog steeds niemand....
    ga ik maar weer eens aan het werk.

ow, Peter was met de kat naar de dierenarts geweest, heeft ws weer ergens ontsteking. Heeft inj. met AB gehad.

doei

8. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    he verdorie bones heb ik je gemist! was er wel hoor! was effe op de rest van de site aan het snuffelen.

arme poes!

Finn heeft het ook super op het kdv, gelukkig! ik ging hem om 4 uur al halen, want ja ik ging niet werken... Zat meneer daar in een schommelstoeltje, met een slap om, z'n vingers af te likken, want hij had net fruit gehad! (had gezegd dat ze maar gewoon moeten kijken wanneer ze die geven, is nu toch nog niet heel belangrijk) Er waren maar 3 kindjes vandaag en 2 leidsters, dus alle aandacht. Hij zat er dus ook lekker te lachen tussen de leidsters in! ik vertelde in het kort waarom ik zo vroeg was, en ze hebben wel een half uur met me staan praten!
    Finn krijgt ook altijd een schone luier om als we hem gaan halen, ookal heeft er net al 1 gehad. netjes toch?!

9. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Nou moe....

Nu ga ik echt maar weer wat doen. Ben het internet aan het afstruinen over kinderstoelen en rapley. Morgen krijg ik als het goed is m'n boek van Kleinjes binnen.

Bye

10. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    vinden jullie het nou ook niet raar dat ze niks van zich laten horen? m'n baas bedoel ik?

11. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Hier krijg ik Tessa ook altijd mee met een schone luier. Je betaals genoeg, dus vind het niet meer dan normaal, maar idd wel netjes.

Nu echt weg. Moet ronde gaan lopen.

Doei

12. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    rapley vind ik ook interessant en als Finn groot genoeg is ga ik een combi maken.

13. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    doeg loop ze!

ja is ook niet meer als normaal, maar waar ik stage liep daar deden ze maar 2x per dag luier verschonen (waren wel 1,5 tot 4 jaar, maar de meeste niet zindelijk) en zeuren als een kind tussendoor gepoept had... :( Ook waren we daar met 25 peuters en max 4 leidsters, waarvan 1 stagiaire, ik zei de gek

14. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    @Deborah mooi dat je niet naar je werk gegaan bent hoor! en je heb niks getekend zei je :rolleyes: nou dan is het te hopen dat ze je nog wel betalen zeg maar! ik weet niet wat voor rechten je dan heb :(

15. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik ga zo Sofie wakker maken voor de laatste voeding en dan lekker naar mijn bedje. Truste meiden!

16. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    truste meiske!

@joma: ik heb alleen de verklaring voor de belasting, plus natuurlijk een mondelinge afspraak en als ik het goed heb geld dat ook wel... hoop ik...

17. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    ik hoop het voor je meid! ik zou er zeker achteraan gaan!
    ;)

18. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    ja ga ik ook doen. Ik bel morgen gewoon op, en anders bel ik maandag naar m'n rechtsbijstandsverzekering! Betalen we niet voor niks voor he!

19. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    ja doen hoor meid, want ze nemen niet voor niks niet op!!

20. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    nee precies, en dat doen ze dus sinds ik om m'n centen vraag! Uiteindelijk hebben ze 1x opgenomen omdat ik op de voicemail had in gesproken dat ik zakken nodig had want die waren op

Deel Deze Pagina