ja daarom meid!! hoop dat ze opnemen en anders stappen ondernemen en niet meer gaan werken hoor!!dan krijg je op je kop van mij
dinnetjes!... I'm home! zo weer dagje werken er op zitten en nu lekker 3 dgn vrij... en weten jullie wat ik nu ga doen? in mijn nieuwe bed liggen... ben zo benieuwd of ik er meteen een beetje lekker in kan slapen... Boney, hebben jullie erg moeten wennen aan de nieuwe boxspring?
oh al even niemand hier zie ik... trusten allemaal! en super bedankt voor de antwoorden over bloed in de bv... ben blij dat ik het gewoon kan geven!
welterusten allemaal! zal ik het hek maar op een kiertje laten? En dan doe ik een nachtlampje aan, is het niet helemaal donker als er nog iemand lang komt!
Ik piep nog even door het hek... Wen: Wij hebben absoluut niet hoeven wennen aan onze boxspring. Maar jw wil dan ook niet weten op wat voor matrassen wij lagen... Dat kon echt niet meer. We slapen heerlijk nu. We hadden er ook 2 nieuwe kussens bij. Die van Peter konden we gelijk meenemen, en die van mij is nu pas binnen. Die ga ik morgen denk ik ff halen. Dan lig ik nog lekkerder. Wij zijn dus erg tevreden. Ook met verschonen is het ideaal. Je kan de bedden uit elkaar schuiven. Heel makkelijk en daarna maak je ze gewoon weer aan elkaar vast. Heb je ook geen naad tussen de matrassen. Hebben jullie een elektrische? Wij niet. Dat vonden we echt te duur en deze uitgave was echt niet gepland.
*Glipt vast heel snel en stil naar binnen* Niemand wakker hoop ik? Tessa kwam al vroeg vanmorgen, vandaar dat ik hier al ben. M'n voorraad melk in de vriezer is behoorlijk aan het slinken. Het kolven op m'n werk gaat stukken minder dan ik zou willen. Dus elke keer als ik ben werken moet ik flessen klaarzetten en daar nog ijsblokjes bij doen. 's Morgens heb ik het meest dus vandaar dat ik nu vast ff heb zitten kolven. Ben nu 3 dagen vrij dus wil in die 3 dagen minstens 3 extra voedingen afkolven voor in de vriezer. Ik heb nu iig ruim 100 gekolft. Meer doe ik niet anders ben ik bang dat Tessa de volgende voeding te weinig heeft. Wat een geklets weer op de vroege morgen... Sorry... Ik zal het goedmaken! *Dekt de tafel, zet de oven vast aan, hoeven jullie alleen de broodjes nog maar af te bakken. Koffie en thee staat klaar, alleen nog even aanzetten*
goedemorgen hier zit ik ook al te kolven ik ga de bv overdag afbouwen, hoop dat ik een ochtend en avondvoeding over hou. heb nu nog genoeg om tot 6 maanden te geven, daarna over op de nutrilon. heb vanaf uurtje of 3 gewoon niet genoeg meer, geef al 2 borsten per keer, enz maar ze komt om de anderhalf uur, anders alleen maar huilen. nu 3 dagen flesje met bv gegeven zodat ik weet wat ze krijgt en ze huit niet meer. en om door te gaan omdat ik het wil dat lijkt me ook niet de beste optie. Mijn bv is echt heel snel teruggelopen voor mijn gevoel nadat ik 3 weken geleden weer ongesteld ben geworden. en nu voel ik het alweer. meiden bedankt voor de verhalen kdv. ga maandag gelijk ff bellen voor een afspraak, dus ma meer. nu nog ff de adressen opzoeken van babyzaken en dan om 10 uur met vrienden daarheen, zij is nu 12 wk zwanger dus erg leuk. duik mijn bedje denk ik nog half uurtje in, gelijk ilse ff de borst geven. tot later en fijne dag allemaal. bones we spreken eerdaags ff af. had je mijn berichtje babyzwemmen nog gelezen?
*mmmm wat ruikt die oven heerlijk zeg!oh hij is klaar, pak ff snel een broodje en een kopje thee* @BONEY ja we hebben ook een stoelverkleiner erbij heb een ff witte gekocht, mocht ik hem nog verven want dat weet ik nog niet, kan hij overal bij *eet broodje op! en drinkt Thee leeg en gaat naar haar werk* Gwen ligt nog te slapen dus Mars heeft weer eens geluk fijne dag meiden!
*Waarom heeft niemand die broodjes in de oven gedaan? Nou, dan doe ik het wel....eet ik straks wel wat met de rest* Prima nacht gehad!Tess kwam vanmorgen om 8.00, heeeeeeerlijk! Wen, hoe heb je geslapen in het nieuwe bed? Debie, hele fijne shopdag meis! Joma, werk ze. Boney, minder dat de bv terug loopt...Ik hoop dat het binnenkort weer op volle toeren draait. Hier straks naar mijn vriendin (kapper).
Moggu meiden.. Jaydee is vannacht alweer zo aab het spoken geweest..bah Joma, werkse vandaag! Debie, wat balen zeg van je bv... Boney, ook al ontzettend balen van je bv! Wij hebben vanmiddag een etentje dus ik zal hier niet veel zijn! Allemaal een hele fijne dag! Knuffff
Mogguh meiden! Haha stelletje mutsen met jullie hekken, licht aan, broodjes in de oven en kopjes thee Alles oke hier? Heb niet veel bijgelezen. Ja, dat de bv terugloopt bij Boney en Debie? Balen zeg! Ik had dat toen Lune thuis kwam uit het ziekenhuis. Had 2 weken gekolfd als een idioot, super productie en Lune was thuis en ik ging proberen aan te leggen en het liep direct terug. Frustrerend gevoel was dat. Bah, het is hier slecht weer.. Zo kunnen we toch niet in de tuin bezig.. Naja, moet toch nog walgelijk veel voor school doen dus komt ook wel goed uit. Lune is even 'lastig' op het moment. Overdag drinkt ze heel weinig en wordt nou steeds 's nachts wakker en is om half 5 ( ) steeds wakker en heeft dan honger. Pff, zo balen. Ze slaapt al maanden door en nu.. Meer dan 3 flessen krijg ik er sowieso niet in. Dinsdag moet ik met haar naar een dietist voor de bijvoeding en ga dan even met haar overleggen. Ben ik daar niet tevreden over ga ik naar de huisarts. Dit is geen doen zo en duurt al best lang. Wat zijn jullie weekend plannen? Fijne dag! xxxx
Goedemorgen allemaal! Hier ook weer van de partij! Heb ff snel bijgelezen.. hekkensluiters, broodjes.. het komt allemaal voorbij! hihi.. Grappig!
@ Ichtus : hoe is het met de waterpokken van Marijn en Jur? @ Dees; Hoest nu met Luuk? gaat het weer een beetje? Mammadag nu weer over? Schoonmoeders..? @ Dwaasje : we verwachten natuurlijk gewoon dat je op het forum komt hoor.. ook al zit je in otterlo @ Debie : ik had precies hetzelfde met de bv als jij. Moet zeggen dat ik het nu wel een geruststelling vind. Weet nu dat Nora genoeg binnen krijgt. Vooralsnog krijgt ze de avond en ochtend bv, maar ook dat loopt hier nu snel terug.. toch jammer.... @ Bones.. balen dat het niet goed loopt.. Kolven op het werk is inderdaad moeilijker dan ik dacht.. Je gaat ervanuit dat het net zo goed gaat als thuis, maar blijkbaar zit je dan toch niet zo lekker rustig.. Ik duim voor je dat het nog allemaal goed op gang komt! Knuffie! @ Maja.. jeej.. schiet niet op zo meid.. misschien een sprongetje? Dikke knuff @ MissN : ook jij een dikke knuff meid.. gebroken nachten zijn verschrikkelijk.. @ Suus : veel plezier bij de kapper meid! Ga je nog iets aparts laten doen? Of jezelf gewoon helemaal lekker vertroetelen? en de rest... euhm... geen idee meer... hihi