wij hebben als kinderstoel de slex van de babywalz! (de zwart/grijze) Super gaaf ding! helemaal geweldig! Blad zit erbij! Super! Ben er helemaal blij mee! Over een paar weken gaan we 'm proberen, denk dat ze er nu ook wel al in kan, maar heeft nog geen meerwaarde nu! ik kan het plaatje hier niet plaatsen, dat lukt me nooit.. De link wel.. http://www.baby-walz.com/SyEngine.php?A ... end=391708 de stoel kan steeds versteld worden, zelf kun je er ook op zitten, net zoiets al de stokke stoel!
zxz\\\\\\\\\\ bc mnzghunj cjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjim vjjvvvvvvvvvvvvvvvvvvvjhvbuy v gnnnnnnnnnnnnnnnnnn / Dit heeft Jaydee voor jullie getypt. Er staat..hallo lieve vriendjes en vriendinnetjes..jullie krijgen een dikke kwijlkus!
Goede morgen.. Jullie hebben je goed gedragen gister..het bijlezen viel mee...hihi @joma... werken, ilegaal internetten.. je klinkt druk en altijd vrolijk.. hoe doe je dat toch? @suus...het lukt wel hoor en lief dat je t aanbied... dinsdag komt sizz hier en die heeft verstand van een aantal zaken dus die kan me dan mooi helpen met de laatste dingetjes...voor de rest is het af.. op de laatste inzendingen na dan he.. @kinderstoel.. we hebben een standaard ding met blad...van prenatal.. oud maar functioneel..koop ook geen nieuwe vind t wel best zo..zal blij zijn als ie naar zolderr kan.. tis zo'n sta in de weg... @Dees.. 1 mail versturen in 2 uur... knap hoor... hahahaha... en euh.. die schoonmoeder van jou he.. kun je die niet een enkele reis timboektoe aanbieden? Luuk wakker houden.. is die wel goed snik?.. hier is het wat dat betreft gelukkig andersom.. schoonmama vind het belangrijk dat beebjes goed en veel slapen en vooral in hun eigen omgeving.. dus ze komt altijd hier oppassen en volgt precies ons slaapschema..(gelukkig is marijn dan ook heel makkelijk) @MissN... jij hebt t ook niet makkelijk met de nachtbrakende Jaydee zeg... zit geen gewonen nacht meer tussen volgens mij.... @Wen.. bloed kan geen kwaad hoor bij bv...maar dat wist je al inmiddels @Debie...balen meid dat de bv terugloopt.. maar een half jaar is al erg lang hoor vergeleken het gemiddelde in NEDERLAND.. dus je mag sowieso TROTs zijn op jezelf dat het al zo lang goed gaat.. en misschien is het gewoon een dipje.... @Sizz...Wat top dat je nog 2x per dag bv geeft. dacht dat je helemaal op fv over was.. super dat je het zo nog kunt afbouwen dan... voor jezelf ook wel prettig... @rapley.. goede methode volgens mij, maar ik ga voor de good all prakjes... dat ben ik zo gewend en je weet wat ze zeggen.. wat een boer niet kent.......maar een banaan geven kan ik nog wel s uitproberen..lijkt me alleen al leuk als kodakmoment....hahaha @dwaas.. FIJN WEEKEND op de Veluwe @Mystery... ben benieuwd hoe t gaat met de 6 mnd potjes en lekker gegroeid die Bryan.. @Beertje.. ook deems goed gegroeid en hoop dat het spugen minder wordt @Maja.. jij ook dikke knuf meid.. s kijken wat de dietiste zegt.. nu al 3 flessen lijkt me wat vroeg toch? ook al is ze te vroeg geboren....
Dat klopt Ichtus...nja..ze huilt niet, maar ze is gewoon ontzettend druk aan het draaien en aan het kletsen, waardoor je dus wakker word...en ze valt helaas niet vanzelf weer in slaap, je moet haar echt de speen weer geven..
Hier gister naar Amsterdam geweest...twas errug leuk en gezellgi... Schade: 1 jeans, 1giletje, wat prut voor de kids (allebei klein cadeautje), een slim top tank... zo'n mega strak hempje die mijn buik laat verdwijnen...ben benieuwd of t werkt.. schijnt een maat te verschillen .... en ja ja.. we zijn de eroticshop ingeweest.. nooit van mezelf gedacht.. maar tis echt waar.. wat een lol hebben wij daar gehad zeg.. hihihihi.... 2 boerentukkers starend naar dildo's.. met ogen zo groot als schoteltjes....en een kleur als een tomaat...Klinkt preuts en dat ben ik dan ook wel een beetje.. maar na 5 minuten stonden we te graaien alsof we in de Wibra stonden en voelde het ook zo...hahahahaha... we zijn geslaagd... *schaam* Was om 21u gebroken thuis... Met Jur gaat het weer prima... met marijn dan weer minder.. Hij had gisteravond hoge koorts.. 39.9 en vond t eng om m weer naar bed te doen.. hij was alert en met een volle fles achter zijn kiezen en een zetpil in zijn achterste is hij lief weer gaan slapen.. Niks lichte waterpokken.. tzijn beste grote en hij zit er goed onder... vanmorgen had ie al 39.4 en ik weet dat dit alleen maar gaat oplopen vandaag dus heb m weer een zetpil gegeven...Moet vanavond werken, maar als ie nog zo'n hoge koorts heeft blijf ik thuis tot ed er weer is en ga ik wel later werken als het nodig is...dan laat ik m niet bij schoonmama...(niet om haar, maar meer om hem en mezelf) Maak me best zorgen...bah... hij slaapt nu lekker (kwam vanmorgen om 6.45..vroeg voor zijn doen) Belde mijn pa ook nog gister laat.. om te melden dat mijn moeder tijdens weekend verlof gister middat is gevallen op haar stomp.. het bloed stroomde eruit dus is ze afgevoerd met ambulance.. na 2 uur op de ehbo en een nieuw drukverband mocht ze weer naar huis... maar toch wel een flinke schrik hoor...ze voelde zich goed en had gisteravond alweer weinig last... nou weer genoeg ellende verteld... s kijken of ik energie kan verzamelen om mezelf en de kids inde kleren kan hijsen... KNUFFF
Ha ha ha Ichtus, je hebt je dus goed vermaakt. Vooral in de eroticshop. Herkenbaar hoor, ook al ben ik niet preuts....toch vind ik het wel spannend in zo'n shop. Veel plezier met de aankoop...hi hi hi. En jemig, wat sneu voor Marijn en ik kan me goed voorstellen dat je je zorgen maakt. Ik als onervaren moeder had waarschijnlijk al tig keer aan de telefoon gehangen met de HA. Fijn dat Sizzel je komt helpen en ik hoop dat het allemaal lukt. Je moeder is dus gevallen.....pffff, krijgt ze trouwens een kunstbeen? Kun je trouwens de benzinekosten met mij delen als we naar Dees gaan? MissN, dus wederom aan het spoken. Bah bah, gelukkig niet huilen, maar van dat gekletst kun je ook wakker worden. Hopelijk hebben jullie nog wat energie...Veel plezier met het etentje. Sizzel, dacht ook dat je volledig over was op fv. Wat ontzettend goed dat je het al zo lang volhoudt, dat geeft aan dat je enorm doorzettingsvermogen hebt....hulde!
Ben ik weer. Zijn er nog wat broodjes voor me over? Hier niet echt meer kunnen slapen. Ach ja, morgen mag ik van Peter! Heb wel zelf de hint moeten geven. Zo van: Dan neem ik nu Tessa wel mee naar beneden (ze lag bij ons in bed) dan kan jij nog ff slapen. Hij: Ok das goed Ik: Maar dan mag ik morgenochtend. Hij: ok is goed Ik hou jullie op de hoogte. Ik werd even onderbroken door een meisje wat heel graag op haar buik wil draaien maar wat nog steeds niet lukt... Haha om je slap te lachen. Heb het op film staan. En ook foto's. Ze komt gewoon niet over haar arm heen. Ze was er net echt bijna. Vind het zo raar, 2 weken geleden of zo heeft ze het 1x gedaan. Dat ging echt mega soepel. En daarna lukt het gewoon niet meer. Ichtus, veel plezier met jullie vriendje in bed... Of in de keuken of op zolder of in de badkamer...... Debie balen van je bv zeg. En idd, hoe graag je zelf ook door wil gaan, Ilse moet er niet onder lijden. HIer op zich geen terug lopende BV hoor, alleen het kolven op mn werk gaat steeds minder. En daardoor moet ik dus steeds m'n voorraad aanbreken als ik moet gaan werken. Nou is daar die voorrraad voor zou je zeggen, maar hij is nu bijna op en dat is dus net niet de bedoeling.
Is niet zo'n hele mooie foto. Beetje vaag. Snel genomen. Ze is nog niet eens aangekleed... Ik had de slaapzak stukje open gedaan zodat ze haar benen kon gebruiken bij het omrollen. Let vooral op die dikke spek benen...
whahaha.. leuke foto bones! Ichtus : denk je dat ik met Nora kan komen dinsdag? Hoop dat de waterpokken dan toch echt ingedroogd zijn...
Nora ligt nu beneden te slapen op haar buik in de box.. haha.. ik heb het er niet helemaal op, buikslapen.. maar ja.. 's nachts draait madame met trappelzak aan op haar buik en slaapt dan heerlijk in...
Goeiemorgen.. Hier alles flex.. Angela ligt lekker in de box te spelen en ik zit even achter m'n pc'tje.. Vanavond verjaardag.. en een zin dat ik heb... Ik denk dat ik me de hele dag een beetje bezig ga houden met het HH (huishouden), want Danny is bezig met 3 palets stenen hier achter met de hand op te stapelen.. pfff.. Heb me net lekker gedoucht en Angela ligt me echt aan te staren.. en heeft schik. Zo net 2 beschuitjes op nu ff een lekker sigaretje.. en een gebakken Papegaai...
leuk diaantje.. het huishouden.. pfff.. moet ik hier ook eens aan beginnen.. ben al begonnen met de was.. dus het begin is er..
marijn heb ik net helemaal ingesmeerd met zalf.. hoop dat t m wat verlichting geeft.. hij wappert soms heel hard met zijn armen slaat zichzelf daarbij op zijn buik...deed ie wel vaker, maar nu duidelijk uit frustratie... hij ligt nu lekker in de box wat te spelen.. zetpil doet zijn werk.. hij had net 37.9 suus.. kapse.. wel foto plaatsen he...