Februari 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door MissN, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)

2. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Tis idd duidelijk ichtus :(
    En je rolletjes zijn idd verdwenen. Ik ga ook eens kijken bij de hema.

3. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    klopt... de gehoorgang daar schrok de fysio ook het meest van.. eerst zag ze het niet zo, maar aan de hand van de stand van de oortjes zag ze het duidelijk.. nu kijkt ie op de 2e foto wel iets naar rechts hoor.. recht vna achter zie je het linker oortje wel, maar niet veel... Zit er idd erg doorheen nu, maar dat komt ook wel weer goed...hoop ik :rolleyes:

Ik ga ff wat in huis doen....

Tot straks nog ff..

4. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Ik heb er ook zin in wen. Het lijkt me zo leuk (waar je zin in kan hebben. Word waarschijnlijk een flinke smeerboel :) )
    Ga nu ff douchen en aankleden. Zit nog steeds in badjas. Peter is ook boven water inmiddels en Tessa slaapt.

5. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    hier ook nog lekker in joggingbroeg en t-shirtje... en denk dat ik zo even ga douchen en dan gewoon weer (een schone) joggingbroek en t-shirt aan doe haha... Vincent is net naar werk vertrokken en ik ga denk ik helemaal nergens vandaag :)

oh net op aankleedkussen pakte Fenne voor de eerste keer echt haar voetje vast... jeej, weer een mijlpaal! :D

6. Mrijn

Mrijn Fanatiek lid

11 nov 2006
    2.853
    0
    0
    Communicatieadviseur
    Fijnaart
    Van welk merk is die tanktop?

Het is nu definitief: Juul houdt niet van fruit... Ik heb vanmorgen verse mango geprobeerd, daarna een potje sinaasappel/banaan en daarna een frutapura en ze houdt haar lippen echt stijf op elkaar. Ik laat het fruit nu maar even een maandje zitten en ga wel door met groenten. wellicht dat ze dan ineens het licht ziet.

Zullen we samen een hutje op de hei huren Ichtus? Gaan we elkaar eerst lekker verder de put inpraten en daarna schoppen we elkaar die put weer uit.

7. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    hihi... waarom zou je onder de dekens blijven liggen?

8. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    en zo'n hydrofiel luier is de ultieme tutdoek!

9. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    hmmm vreemd he? Terwijl je zou denken dat fruit lekkerder is omdat het zoeters is... ach, komt vast wel!

10. Mrijn

Mrijn Fanatiek lid

11 nov 2006
    2.853
    0
    0
    Communicatieadviseur
    Fijnaart
    Op die tweede foto zie ik het wel duidelijk, Ichtus! En ook zijn zieluge pukkels! Enneh, lekker lijntje hoor, ik geloof niet dat ik dat hoed te verwachten van een simpel hempje :(

Wat heeft Fenne toch een hoge aaibaarheidsfactor!

11. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    knuff ichtus. Ik zie het op de 2e foto inderdaad wel.. eerste ook niet zo goed. hele dikke knuff
    En ook voor jouw Mrijn!

WHAHAHAHA.. nora vond de fruithapjes niet lekker! Ik heb me kapot gelachen! hihi.. tot kokhalzen aan toe! alles kwam er weer net zo hard uit! ook een beetje warm gemaakt.. nee niets hielp! op een gegeven moment hield ze haar lippen stijf op elkaar.. en keek me echt aan zo van..
    "waag het nog eens te geven...!" toen zijn we maar gestopt!

12. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    Verder ook echt leuke foto's meiden! En ichtus..strak lijntje hoor! Super!

13. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    zal ook eens foto maken van mij in zo'n shirtje... wedden Mrijn dat jij dat resultaat ook krijgt... tis gewoon het inbinden van de vetrol whaha

14. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    @Mrijn.. dat hutje zie ik wel zitten....en die tanktop is gewoon bijenkorfmerk geloof ik.. gewoon lingerieafdeling..waren geen andere merken vindbaar...en t werkt echt... zonder had ik dat lijntje niet gehad.. ja wel een lijntje maar met flinke bochten erin... ik ben altijd erg sceptisch wat dat soort dingen betreft, maar wilde t een keeer proberen.. twerkt perfect! je hebt ze ook in body's.. broekjes (soort korte legging met de taille tot onder je boobs...) ik ga ze allemaal aanschaffen...

15. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    @wen.. heerlijk zeg die foto's van fenne...en handig en goedkoop zo'n tut..hahah

@tanktop.. je boobs worden trouwens bij deze ook meteen gelift.. ook errug fijn...geen theezakken meer...hihihi

marijn is wakker.. zo waar.. arme joch... ga m ff halen dames..

16. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    slaapt alweer..

17. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Ichtus, haal je mail eens op muts ;)

Kga voederen

18. MissN

MissN Fanatiek lid

18 jan 2007
    4.443
    0
    0
    Purmerend!

Dit ben ik nu!
    Let niet op me hoofd hihi..en wat worden foto's lelijk zeg als je ze verkleind

19. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
  20. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    mooie lijntjes meiden..

kan ik niet zeggen.. daar helpt zo'n shaper of iets dergelijks echt niet voor.. heb te veel en grote rollen..

Kben er weg van!
    verjaardag van Pappa wordt vandaag gevierd. Dus daar gaan we nu naar toe!

Misschien nog tot straks!

Deel Deze Pagina