Heeft 1 van jullie interesse in een lila Puckababy mini?? Hij is 3x gebruikt en 1 x gewassen Hij is namelijk toch wat te krap voor Rosalie
Wen, wat een scahttige fotos van Fenne. Vind het wel bijzonder dat die ontwikkeling zo verschillend is. Fenne draait al op haar buik maar pakt pas net haar voetjes. Tessa grijpt al langer naar haar voetjes. Ligt ook gerust een tijdje zo te liggen... Benen omhoog en tenen in je hand. Als je maar lekker ligt... En rollen doet ze dus nog niet. Klets Fenne al? Tessa 100uit. Al heel lang eigenlijk.
@Sizz.. have fun en FELI voor paps.... owh.. heb toch zooooo geen zin om te gaan werken...bah bah bah bah bah! 1 verkeerde klant en ik ontplof....
Dit is em, en er zitten ritsjes in zodat de armpjes dr in kunnen of dr uit maar net wat je wilt. En ut is dunne stof.
nope kletsen begint hier nu te komen... grappig he? Maar volgens mij is het ene kindje eerst ook meer op taal gericht en de andere op de motorische ontwikkeling... straks als alles samen komt dan vallen die verschillen weg...
oh oh... nu ben ik toevallig communicatie trainer voor callcenters (die trainingen heb je vast ook wel gehad) en je mag nooit je prive situatie in je gesprekken laten merken... (whaha je snapt dat ik dit nu niet serieus meen he! )
Ja toch typisch. Waar zou dat door komen? Aanleg? Tessa ging al heel vroeg haar mond ondekken. Steeds tong uitsteken, bellenblazen/proesten lippen naar binnen zuigen, wangen naar binnen zuigen. Hihi, nu dat rollen nog.
ik heb me trouwens van de bank gesleept, aangekleedt en ga nu naar de Ikea... zie dat ze daar een leuk speelkleed hebben voor op de grond voor maar 25 euro & Fenne is echt toe aan op de grond liggen en rollen enzo... en het speelkleed met speelbogen in niet echt handig, 1 keer rollen en ze ligt vast tegen een speelboog en kan dus niet verder