Februari 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door MissN, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Ik heb mijn speelkleed nog steeds niet binnen van de Neckermann :(

MissN en Ichtus, lijntje hoor! Ben ik jaloers op.

De visite is al weg, ze hadden nog een verjaardag :)

2. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    Ik ben 1.74...

3. 40plusmama

Even een knuffie voor Mrijn en Ichtus. Kheb zelf ook een dip dus wil wel mee naar dat hutje op de hei.

Ichtus, laten we maar snel met onze webwinkel beginnen en snel vette winst gaan maken, hoeven we niet meer naar die rotbazen.

4. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
  5. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    @wen..hahaha.. nou normaal gesproken merkt niemand iets aan me hoor.. en heb ik een geweldig aanpassingsvermogen, maar denk dat dit nu ver te zoeken is..en begrijp je cynisme hoor..haha

ik ga nog ff bankhangen en hou mijn mail in de gaten dees..KNUF

6. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    GOed plan.. eerst lekker onderuitgezakt ontzettend veel zelfmedelijden hebben en dan stinkend rijk worden..GEWELDIG IDEEEEE! en met z'n 3en nog gezellig ook..whahaha.. JIJ OOK KNUFFIE MEIS.....

7. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    het begint hier te betrekken, maar ik laat me er niet door weerhouden... ik ga naar de Ikea en even snelle boodschap doen... tot straks dames! knuff...

8. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    @dees.. je moet me ff nieuwe mail sturen hoor.. heb mail adres net hier neer gezet.. waar jij m naartoe hebt gestuurd is oud emailadres..

9. 40plusmama

Veel plezier Wen, kheb ook wel zin om naar Ikea te gaan maar we zijn vorige week al geweest.

Ichtus, je hebt mail.

10. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    @dees.. you got mail back..

en ik ben weg....

TOT MORGEN LIEVERDS

11. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Goh wen, jij hebt meer zin dan mij... Heb ook na het douchen een joggingbroek aan getrokken. Ga toch niet meer weg vandaag. Zo nog ff wat was weg vouwen en strijken en verder niet...

12. MissN

MissN Fanatiek lid

18 jan 2007
    4.443
    0
    0
    Purmerend!
    Meiden..wij gaan ook...fijn weekend allemaal...
    Ik kom misschien morgen nog heel even hier kijken, morgen vieren we de verjaardagen van me vader en me broertje..dus weer een drukke dag!

Knuff voor jullie allemaal!

13. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0

14. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Mijn buik

15. 40plusmama

Luuk net

Hij is jengelig, last van het eten misschien?

16. Diaantje23

Diaantje23 Fanatiek lid

29 mei 2007
    2.644
    0
    0
    Telefoniste
    Tolkamer/Gelderland
    Nou dames.. dat werd geen kapper vandaag bah.. Danny heeft de hele dag de auto nodig gehad en in zijn auto zat geen benzine en zijn pas ik kapot.. komt ie net binnen 15.15 uur.. van ja.. ga maar naar de kapper.. nou NOT
    Die zit om 16 uur dicht en ik moet nog tanken en naar ZEvenaar rijden ben ik daar om 15.40 uur nou dan kunnen ze me niet meer knippen hoor..
    pff mannen.. en heb vanaaf nog wel verjaardag.. het zit gewoon voor geen meter meer

17. Diaantje23

Diaantje23 Fanatiek lid

29 mei 2007
    2.644
    0
    0
    Telefoniste
    Tolkamer/Gelderland
    Ik ga Angela maar eens uit bed halen.. ff lekker knuffelen.. tosso

18. 40plusmama

Nou lekker dan Diaan, mannen, grrrrrrr :evil:

19. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Wow suus, lekker strak buikie... Haha die van mij is echt niet zo.
    Zal jullie foto besparen dit keer...

20. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Mrijn en Ichtus in een dip....bah bah. Waarschijnlijk "gewoon" hormonen, ik hoop dat de negatieve spiraal vlug wordt doorbroken en dat jullie in de positieve spiraal terecht komen. En hutje op de hei.....hei genoeg hier. Dus kom maar en dan breng ik jullie wel eten en drinken en wellicht een woeza-therapietje. Of praten met bomen schijnt ook te werken..... Nee, laten we er maar niet over geinen, want het is k*t zat, weet er alles van.

MissN, sodemieters zeg, wat ben jij afgevallen! Ik bedoel, nog maar een paar weken zaten we hier op de bank en nu een skelletje op de pic. Nicely done!

Wen, lekker geslapen dus.....BETER! Ik wil ooooooook een boxspring, zijn we wel aan toe. Ga binnenkort maar eens kijken, maar vind ze nog wel errug duur.....

Euhm, euhm.....waarom ben ik zo'n zeef?

Hier een gezellige ochtend/middag gehad en ik ga geen foto plaatsen, want zie foto van een paar dagen geleden, maar dan zonder uitgroei....ha ha ha. Ik heb alleen de uitgroei bij laten kleuren....Nog even over de haaruitval gehad en zij zag al weer nieuw haar....pvieuw opluchting.....was al bang dat ik kaal zou worden. Was schijnbaar heel normaal.
    Daarna als de sodemieter de kaas in de otto gegooid. Man he, wat stinken zeg. Had ik gratis gekregen bij de zuivelboerderij.....nou, thanx but no thanx....hele koelkast meurt erna.....

Deel Deze Pagina