Zeg dat wel dees. Zou ik ook pissig om zijn diaan. Kijk je zo naar uit en dan lukt het niet... Veel plezier vanavond.
Kan heel goed hoor Dees. Wij waren maandag begonnen met de combi fruithap en groentehap. Nou, vanaf toen was ze niet meer in haar hum. Alle hapjes weggelaten en er was niets meer aan de hand. Ik heb toch het idee dat ze niet elke keer even goed vallen. Maar kun je alleen uitsluiten, je weet het nooit zeker.
Nog 1 Dank je voor het compliment. Hij is zittend op schoot in slaap gevallen. Even proberen hem in de wagen te leggen.
Ik wee niet meer wie met de tip kwam met het opwarmen van de fruithap, maar dat ga ik ook maar eens proberen (als we weer starten met de hapjes), wie weet lust ze het dan wel. Want Tess houdt haar lippen ook stijf op elkaar met de fruithap en met de groentehap vreet ze de lepel zowat op....ha ha ha. Oja Wen, wisseling van communicatie en motoriek kan ook. Maand 3 en 4 stonden bij Tess in het teken van contact maken en sociaal gedrag en dus kletsen. En maand 5 en 6 in het teken van de motoriek. Ze kletst nu minder, maar rolt de box door. Ze knalt dus steeds tegen de spijlen, want ze rolt door zeg maar. Rug, buik, rug, buik en dan ligt ze aan de andere zijde van de box. Wij willen haar dus ook op de grond op een groot kleed hebben. Maar een groot fleecedeken glijdt teveel op de parketvloer, een deken is te "wollig", iemand nog tips? Zou hetzelfde materiaal als het boxkleed moeten zijn, maar dan veel groter. Ze trekt nu ook steeds haar sokken uit en die blote voet gaat dan de mond in....tsja, tis maar wat je lekker vindt. En dan dat "kruipen", echt waar....beentjes onder zich en dan dat kontje omhoog en dan weer strekken....en dan maar uh uh uh en dan 10 mm vooruit komen. Echt, ik kan haar dan wel opvreten, gewoon TE snoezig.
Oja Boney, ik moest zooooo lachen om die foto's van Tessa en dan dat commentaar erbij....whaahaa. Och zieltje, lekker ding hoor. En Fenne is ook al zo'n lekker ding met die doek. Zij heeft dat heel sterk he? Wild toch vanaf het begin al een doekje tegen haar hoofd? Grappig zeg.
Luuk doet ook kruippogingen. Hij kletst trouwens nog wel erg veel en ook erg hard. Je trekt in ieder geval de aandacht met zo'n kind in de supermarkt . Hij rolt ook om maar steeds naar 1 kant en ook naar dezelfde kant terug. Hij ligt trouwens op zijn boxkleed (best een grote, past niet eens goed in de box) op de grond maar een oud dekbed met een hoeslaken kan ook he
Stom, er vallen af en toe letters weg met het typen. Die moet je dan achterlijk hard indrukken voordat ze het doen. Ik hoop niet dat jullie denken, wat een analfabeet zeg....
Ooh ja, die foto's van Fenne en Tessa Tessa kijkt ook echt zo van: euhhhh, mot je wat? En Fenne, ahhwwwww, ze is zo'n mupke he. Willen diegene die mijn gegevens nog moeten hebben mij even pb-en? Ik kan niet altijd teruglezen hier en anders zie ik het niet. Ik ga de 20ste bestellen trouwens dus opgeven voor de bbq (het eten althans) kan tot dan.
Ik heb de route al uitgedraaid. Dus ben er klaar voor....ha ha ha. Tja, een deken is dus "te wollig" dan ligt ze er helemaal in verfrummeld zeg maar.
Pas op jij! Je cadeautjes liggen nu nog klaar, maar kunnen ook zo de kast weer in hoor! Zijn wel meer mensen met een schattig jongetje!
Oeh, alarmpje gaat hier af. Alweer netjes 3 uurtjes liggen pitten. We gaan maar even wandelen, want het is even droog.....
goeie middag meiden, we zijn net lekker met ons drieën gaan winkelen, ik heb eindelijk een badpak gekocht zodat we eens lekker kunnen gaan zwemmen. dus we gaan morgen vroeg lekker zwemmen ik ben een benieuwd hoe dylan dat vind maar ik denk dat hij het heel leuk zal vinden. ook heb ik vandaag de babydoos gehaalt (ze waren me vergeten een bon op te sturen) maar die babydoos stelt echt geen ... voor. met dylan gaat het trouwens erg goed met slapen, wel word hij s'nschts nog wakker maar hij huilt niet meer zo paniekerig. ik ga nu ff een poging doen om terug te lezen
@missn veel plezier morgen jij bent ook flink wat kilo's kwijt he?ziet er goed uit meid! @suus nou zeg ik ben echt mega jaloers op jou buik dat ziet er echt goed uit, die van mij is vere van zo strak @dees mooie foto's van luuk. jij kunt echt mooie foto's maken petje af! @diaantje nou lekker dan zeg....mannen zijn toch echt van een andere planeet @mrijn & ichtus dikke knuffel hopenlijk voelen jullie je snel weer beter @de rest die ik vergeten ben knuffel!