Net de afspraak gemaakt met het crematorium om Thijs* op te halen. Woensdag de 19de om 14.30 gaan we onze knul halen. Dan is hij eindelijk thuis waar hij hoort
Pff Suus, ik zou eerst een paar liter detol (zo heet dat spul toch?) over ze heen mieteren voordat ik ik Tess aan hun zou 'geven'..
Ik word wel gek van de huisarts, ze heeft wel 10 keer gevraagd of ik me echt niet vergis in het aantal uur dat Tess huilt. Ze zei constant dat moeders het vaak langer horen dan dat het er is (i.v.m. gevoel daarbij). Nou, geloof me....als er iemand is die alleen feitelijk huilen registreert, ben ik het wel. Ik ben niet zo paranoia dat ik door tel terwijl het er niet is. Dan geniet ik juist bewust van de stilte...ha ha ha. Wel is het zo dat ik zit te wachten op het moment dat ze weer begint met huilen. Maar schakel dat maar eens uit.
Die mensen moeten eerst chemisch gereinigd worden, zo erg is het zelfs. Of ik het zelf trek....euhm, ik wil zeggen "ja hoor, ik kan er wel tegen". Maar de waarheid is dat ik af en toe tegen de muren oploop. Maar ik baal daar zo van, want ik was altijd die sterke vrouw die het allemaal wel aan kan. En ook al weet ik dat het niet zo is, toch voelt het als falen. Pfff, word een beetje emo nu....bah.
Op zich kan ik wel tegen het huilen (tja, ben een harde), maar het feit dat ze ontroostbaar is doet me pijn. Ik ben toch haar moeder, van mij moet ze toch rustig worden....
Wil graag dat ze dat gaan onderzoeken. Met name verborgen reflux, aangezien ze niet veel spuugt. Kindje van mijn vriendin heeft het ook, veel herkenbare dingen.
haha suus, mijn schoonouders zijn ook erg ranzig. Eten overdatum kan nog, stofzuigen kennen ze niet enz. Ik eet daar bijna nooit iets, neem vaak zelf wat mee. Er loopt daar een ventje van bijna 1 en ze vinden het zo schattig als de hond dat kind likt, bahhhh. Zelfs mannetje vind zijn ouders niet schoon. Bedankt dat jullie het met me eens zijn, vanavond toch nog eens met vriendlief over hebben en anders probeer ik de combi eten die maja net zei, ben ik ziek.
Luuk spuugt wel veel en dan ook écht zuur, zelfs 5 uur na de voeding. Nu met de Nutriton gaat het een heel stuk beter gelukkig. Alleen de Zantac moet nog aanslaan en dat doet het nog niet. Nu ook nog een wondermiddel tegen krampen ontdekken en het ventje is van de pijn af.
Er word er hier een wakker en die begint me toch te peoepen, ruikt gewoon heel erg. Als ze klaar is ff luier verschonen en weer eten geven. suus knap dat je er nog mee om kan gaan en hoop dat ze iets voor haar vinden.
Debie, weet je zeker dat we niet dezelfde schoonouders hebben? Behalve dat het ventje wat daar rond loopt 3 is en dat mijn schoonouders ook nog a-sociaal zijn, respectloos en eigenwijs.
Ik moet er wel mee omgaan, kan haar moeilijk verkopen op marktplaats. Nee, grapje hoor. Moet het maar met humor benaderen, anders ga ik er zelf aan onderdoor. Hier ruikt Tess ook telkens zuur uit de mond. Maar i.p.v. spugen, heb ik het idee, dat ze het weer terug inslikt.
Nee zo werkt dat niet.. Als ze 'gewoon' niet zo lekker zou zijn zou ze zich laten troosten. Maar er zit haar wat dwars en daar kan zelfs jij als mama niks aan doen. Dikke knuffel meid! Je doet het hartstikke goed! Tess mag zich gelukkig prijzen met zo'n mama!