ja ik overdrijf best wel een beetje, maar voor mijn gevoel zijn ze echt gaan hangen in tegenstellen tot daarvoor, toen stonden ze wat rechter zeg maar
hoi hoi... ben weer terug van de Ikea...! Ben helemaal blij met de speelmat! Hij is 120 bij 120 dus lekker ruim en er zitten allerlei grappige dingetjes op, zoals van die knijpspeeltje die dan toeteren, een spiegel, een stukje lekker zacht dons etc... kortom van alles om te ontdekken en dus goed voor de ontwikkeling! Oh en Suus... deze heeft antislip laag, dus erg handig... Fenne vindt 'm ook leuk..
Ooooh, die is leuk zeg! Leuke foto's Kikkert! Hangtieten, mwah, beetje maar het is nog te overzien Wat vanavond te doen? Gevecht met Luuk houden als hij moet slapen en lekker samen bankhangen.
is nieuwe collectie! en maar 24,95... echt niet duur voor zo'n kleed vind ik... ik ga eten, zo terug...
en dan over het kleine stuurtje kan je nog een Slaaprol doen! Slaaprol is om over het stuurtje te bevestigen zodat de kleine lekker zijn hoofdje kan laten rusten.
Hmm, lees net dit artikel op de site van de Belgische consumentenbond: De modellen die u achterop moet bevestigen, verdienen de voorkeur boven de zitjes die u in de buurt van het stuur plaatst. Het comfort en de veiligheid van fietser en passagier varen er allebei wel bij. Ook al betaalt u iets meer, neem toch liever een fietsstoeltje voor kinderen van 9 tot 22 kg dan een uit de categorie 9 tot 15 kg.
die man van de fietsen winkel zei dat het niet uitmaakte als ze allebei maar GMG gekeurd zijn maar ik vindt voorop wel zo gezellig
oh ja vanmiddag kwam de buurman schuin aan de overkant langs die had stenen over van zijn aanbouw! dezelfde die wij nemen gewoon net als het huis.. of we 500 stenen wilde overnemen die overwaren voor onze aanbouw voor 125 euro inplaats van 300 euro ja hoor tuurlijk graag zelfs ! wij gaan na de zomer beginnen dus kunnen we mooi gebruiken hihihi