Joma: ik vind oranje een erg leuke kleur... vrolijk... en het kleurt leuk met roze! Dees: prachtige foto's van Luuk! kikkert: laat maar komen hoor die foto's van Dylan... lekker ventje hoor!
Mijn borsten waren al niet zo pontificaal (is dat eigenlijk een woord?) meer, maar nu zijn het theezakjes die iets te diep in het kopje gezakt zijn....
Jemig, fietsstoeltjes....tja, nog niet over nagedacht eigenlijk. Zal eerst mijn fiets moeten opzoeken in het schuurtje en afstoffen, vrees ik.....
Zo ik ben ook weer wakker.. tjonge was doodmoe.. en waarvan... ik zou het niet weten. Angela nog ff bij me gehad en die werd weer moe, dus haar weer in haar eigen bedje gelegd. Danny heeft haar er om 17 uur uitgehaald voor de fles, want ze was aan het jammeren geweest en had honger.. nou ik heb niks gehoord want ik had de oordoppen in en Danny wist dat hij Angela in de gaten moest houden. Hiernaast dat blaag heeft een uur lang achter elkaar alleen maar gegild.. vandaar de oordoppen..Nu ligt Angela in de box en we hebben vanavond verjaardag.. Campingbedje mee en slapen maar.. Tja kon helaas geen oppas vinden, dus ja.
Wen, ik ben om....bedankt voor het showen. Maandag even naar de Ikea. Even kijken of ze in Hengelo de nieuwe collectie al hebben, want vorige week heb ik die nog niet gezien....
suus: strakke buik hoor...niets van te zien dat er een beebje in heeft gezeten, toppie! en fijn dat je zo'n lekker dagje hebt gehad! wat leuk dat Tess ook die kruipbewegingen maakt... Fenne doet het vandaag voor het eerst, maar ik vind het echt zoooo schattig! en ja die doek, beetje vanzelf zo gekomen doordat ik een doek in de box had liggen en die pakte ze... nu eigenlijk standaard een doek bij slapen of in de wagen/maxicosi Diaan: balen van je haar, niet leuk dat je niet meer naar de kapper kon... doe je een leuk hoedje op hangende boobies: ik vind het wel meevallen eigenlijk... misschien wanneer ik helemaal met de bv stop dat dan de zwaartekracht het overneemt...
En van die clip-ins? Die had mijn vriendin voor de bruiloft. Niet duur en stond echt fantastish mooi,maar dan moet je het wel opsteken. Anders heb je kans dat je het clipje ziet zitten (of je moet een uur bezig willen zijn om ze te camoufleren).
haha joma & suus... misschien moeten we ophouden onze nieuwste aanwinsten aan elkaar te showen, zeer slecht voor de portemonnee
Luuk ligt al een kwartier te huilen dus Olaf is hem weer halen . Het slapen 's avonds lukt weer ff niet
ook fijn als je die heb Waarschuwing babyslaapzak van IKEA 24 juni 2008 - waarschuwing De rits van babyslaapzak BARNSLIG voor babys van 6 tot 18 maanden brengt een veiligheidsrisico met zich mee. Delen van de ritssluiting hebben in enkele gevallen losgelaten waardoor verstikkingsgevaar ontstaat. Babyslaapzak BARNSLIG is verkocht sinds april 2008. IKEA verzoekt klanten die in het bezit zijn van de slaapzak deze niet te gebruiken maar terug te brengen. De babyslaapzak is herkenbaar aan de datumstempel 0745 tot 0824 die staat op een label binnenin de slaapzak. Klanten krijgen het volledige aankoopbedrag terug. Neem voor verdere informatie contact op met IKEA via telefoonnummer (0800) 453 26 49 of kijk op de website van IKEA