Februari 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door MissN, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    :) :) :) hihihi leuk verhaal van die vibo op de beurs!!! :) en leuk dat hij de baan heeft hoor!! en die kersenvlaai klinkt net zo lekker als die chocolade cake van boontje mmm ik krijg trek :p hiihih moe nu komen hahahahah wat ga je komen ohnee koken?? :)

2. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    nog 2 weekjes meiden en dan de Meeting! :) heb er echt zin in :)

moet alleen nog wat leuks verzinnen :rolleyes:

3. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Goed zo Dees, zo mag ik het horen! Goed gevierd dus...
    Eet smakelijk.

Joma, een small. Is groot zat, kan nog een heel stuk van de achterkant instoppen.

Wen, hoe is het met de gilletjes van Fenne of is de slechte droom over?

Dames, ik ga even opruimen hier en dan lekker met een zak chips op de bank film kijken.
    Sleep well, tot morgen allemaal.

4. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Zoooooo, ligt er hier 1 hard te roepen in de box :) . Kletst die van jullie ook zo hard?

5. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    nou hier gilt ze echt als een meid hihih :) en hard de buren kunnen meegenieten geloof ik :rolleyes: :)

6. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    oke thanx als hij maar lang genoeg is om in te stoppen ja ;)

7. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    heyhey allemaal

@ slaapzakken.. nora ligt in een rompertje en pyama met lange mouw en dan een zomerslaapzakje. Geen dekentjes of iets dergelijks. Ze duwt alles van zich af en heb haar al een paar keer onder de dekentjes aangetroffen (en dat met trappelzak aan) Combisleeper heb ik ook nog!

@ Meeting.. heb er ook super veel zin in! Ben niet zo goed in leuke dingen als cadeautje verzinnen.. Hoop dat ik met iets zinnigs kom..

@Kletsen.. hier ook super hard! Soms lijkt het wel krijsen! hahaha.. bijna oordoppen in doen! hihi

@ Sexshop.. whahaha, moest ook wel lachen om ichtus verhaal! Humor hoor! En Dees. Ik zie je daar al bij die kraam staan langs zo'n preutse muts.. ;) hihi. HUMOR!

euh.. de rest ben ik al weer kwijt!

8. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    Ik denk dat ik als het zover is voor een fietszitje naar de fietsenwinkel gaat met mijn fiets, bestel hem niet online moet wel een goed passende hebben en die ik wil heb ik hier ook gezien! en dan weet ik zeker dat hij goed is of niet! dan maar 15 euro duurder hoor ! en moet ook nog een slot kopen voor op de fiets!

@Dees heb jij al voor een slot gekeken?

9. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    hihih dus nora heeft ook echt schelle geluidjes :) hier ook hoor!! en ja iets zinnigs verzinnen moeilijk hoor :rolleyes:

10. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    met hoevele zijn we nou op de meeting? :rolleyes:

11. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    Gwen ligt nu al 2 uur en 3 kwartier te pitten! :confused: ze zal wel moe zijn van zo,n dag met pappa :)

12. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    Ze werd net wakker van haar eigen gehuil... ze zit duidelijk in een sprongetje, aan de ene kant is ze heel vrolijk en makkelijk, maar op sommige momenten heeft ze het even zwaar met zichzelf... maar ik heb haar dus maar naar boven gebracht, slaapzakje aan gedaan en in bed gelegd... was eigenlijk badderdag, maar dat kan best morgen hoor...

13. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    ik heb een nieuwe foto (van gisteren) in mijn album staan van Nora. Daarop kun je beter zien waar het bij-oortje is weggehaald! (voor degene die willen kijken!)

14. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    whahahaha.. geweldig! pappa wordt hier ook regelmatig op de proef gesteld!

15. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    Met hoeveel op de meeting... hihi.. geen idee! Volgens mij best nog een flinke groep!

16. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    pfff.. ik zou het niet weten.. vind het zooo moeilijk! en het moet natuurlijk niet.. maar vind het wel leuk... Maar ja.. als ik echt niets kan verzinnen.. :rolleyes:

17. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    Ze zal de rust misschien gewoon nodig hebben nu!

18. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    @Sizzel duidelijke foto kan het zien!netjes hoor! en wat een moppie is het toch :p smelt! ben zo benieuwd in het echt naar de kids en de meiden natuurlijk ;)

19. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    nee ik vindt het wel leuk, en ja je wil dan toch wat meenemen, maar ik kom vast nog wel op iets moet alleen weten hoeveel kids :rolleyes: :)

20. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    echt een heel klein plekje maar zeg... en als het rode er straks af is dan zie je er echt niets meer van... fijn dat het zo goed gegaan is he?

en wat een mooi meiske is het toch... lekker guitig bekkie ook! ;)

Deel Deze Pagina