Ik moest beginnen met 1 op 120cc en even proberen. Ik doe er nu anderhalf tot 2 omdat hij vaak ook 130-150 cc drinkt.
Ik geef anderhalf schepje per 120cc. Moet je nagaan dat mijn cb zei: "doe er maar 3 of 4 scheppen in". Dat vonden wij erg veel, vandaar dat wij nu anderhalf schepje erin doen.
Ik vind dat je moet doen wat jouw gevoel je zegt. Overal waar ik kom hebben ze nog niet gerookt... en mijn vriend rookt ook, maar hij geeft haar, als hij net gerookt heeft, echt geen kus. Hij neemt dan eerst een kaugummetje.. en dan pas laat het mij ruiken en geeft hij haar een kus. Doet ie gewoon uit zichzelf. Mijn moeder en oma roken ook als een ketter en hebben toen ik daar was gewoon buiten gerookt. En m'n oma heeft die dag de hele dag voordat ik kwam de deur open gehad zodat de rook weg was die er binnen hing.. en met oust gespoten.. nou vond dat echt lief. Ik heb ook altijd gerookt, maar ik vind het nu echt vies gewoon. En als jij vind dat jij daar niet heen wilt moet je dat niet doen. Je mannetje kan wel zeggen van stel je niet aan maar hij weet ook dat het niet goed is voor een baby... Dus gewoon volhouden en dan maar boos worden meis..
goeiemiddag dames @debbie ik kan me voorstellen hoe je je voelt meid, bij ons is het tegenovergesteld mijn ouders roken veel en mijn vriend begint daar ieders x over, gelukkig hebben mijn ouders al aangegeven dat ze niet roken waar hij bij is en als ze weten dat bryan komt gaat dag ervoor alle ramen tegen elkaar iopen en word niet meer gerookt tot bryan weg is lief vind ik dat
Dames.. even over die Nutriton he.. mag dat alleen naar aanraden van het CB? Angela ruikt ook zo zuur uit haar mond, maar ze heeft geen Reflux zei de HA. Ik ben nog niet bij het CB geweest.. moet pas 27 maart ofzo ergens. @ Dees.. fijn dat je ventje nu eindelijk thuis komt.. Waar hij hoort en hij voor altijd bij jullie kan zijn. @ Suus w ja wat ik ook nog wilde zeggen is dat ik je schoonouders wel erg respectloos vind. Dat hun roken bij een baby.. dat ze dat vroeger zelf misschien gedaan hebben moeten hun weten, maar het kindje is niet van hun en zij moeten maar doen wat jij vind dat het beste is.. En willen ze dat niet.. dan ga je er maar niet naartoe en dan komen ze maar niet.. ze zijn wel opa en oma, maar dan moeten ze er ook maar wat voor over hebben...
Op dit moment is er geen contact meer. Mijn vriend heeft vorige week gebeld en zij vonden dat we ons moesten aanpassen aan hun wensen. Zij waren immers de opa en oma en wat wij wilden was onzin. Mijn vriend heeft geprobeerd om met ze te praten, maar dat wilde niet. Ze leggen constant alles terug bij ons, dus een doodlopende straat. Waarop mijn vriend besloten heeft om voorlopig geen contact meer te hebben. Ik vind het vooral erg rot voor hem. Kan me goed voorstellen dat dit hem erg veel pijn doet. Hij hoopt dat zijn ouders na een tijd van radiostilte bij zullen trekken. Maar heel eerlijk gezegd, ik denk van niet. Het zijn erg eigenwijze mensen, die erg overtuigd zijn van hun gelijk. Ze proberen veel zaken af te dwingen en willen dat iedereen naar hun pijpen danst.
Suus: Wat fijn dat Tess doorslaapt gelijk na de voedingen. Scheelt weer wat uurtjes slaap... Ongesteld: Mij is verteld dat het vloeien 6 weken duurt en dat kan ook met tussenpozen zijn. Hier is het ook de ene dag meer dan de andere. Nu geef ik BV en ik weet dat het dan wel eens heeeeel lang kan duren voor je ongi word. Of ik moet natuurlijk stoppen met BV. Sizzel: Ik hoop dat je snel wat weet over je buikpijn zeg. En niet te hopen dat het een ontsteking is. Mystery: Wat fijn dat het werkt. Heerlijk voor je. Nu snel je ritme zien te vinden. Zie je wel dat als je doet wat jij denkt dat goed is het meestal werkt? Seks: De reden dat ze zeggen dat je geen seks mag hebben de 1e 6 weken is hygiene. Maar goed, ik denk dat als je het of met condoom doet of gelijk daarna ff sproeid met de douche dat het geen kwaad kan. Hier nog geen seks gehad. En ik ben bang dat dat nog wel ff kan duren. M'n cavia is nog behoorlijk gehavend en ik vloei ook nog. En zolang ik dat doe wil ik echt geen seks. Ben veel te bang voor ontstekingen. Want zolang je vloeid heb je toch nog een soort van wond in je baarmoeder. Debie, wij zouden samen kunnen rijden naar de meeting. Ik vind het niet erg om zo'n eind te rijden. Suus. Rot hoor als ze moet worden opgenomen, maar wie weet kunnen ze haar wel helpen, dit is ook niks. Debie: over je schoonouders.... Ik zou of niet gaan of het gewoon zeggen. Ik erger me al als ik jou verhaal lees. Vreselijk zeg. Ik zou dat ook echt niet willen. En als je besluit het te zeggen en ze doen dan moeilijk, dan kun je dan zeggen dat je gewoon niet komt. Jou kindje is het belangrijkste hoor. Gatver, haar pink in Ilse dr mond. Zou ik ook niet willen. Zelf ga ik altijd eerst m'n handen wassen voor ik hem er in stop. En wennen aan bacterien is onzin... Huilen: Ik laat Tessa soms even huilen. Dat ligt er aan wanneer ze huilt. Als ik haar wakker in haar bedje terug leg dan huilt ze een paar min. Dus laat ik haar huilen en valt ze in slaap. Als ze wakker word en ze heeft nog maar net gedronken dan is er wat aan de hand. Dan heeft ze of gepoept of wil ze gewoon bij me zijn. Dan ga ik er gelijk heen. En haal ze er uit. Huilen is dan gelijk over. Ff knuffelen en meestal gaat ze daarna weer slapen. En zo niet blijft ze lekker bij ons in bed of arm. Wen: Hier geeft Tessa ook wel eens zo'n brul in haar slaap. Daar ben ik vannacht nog de mist mee ingegaan. Ze gaf een brul dus ik denk: honger! Ik pak ze en leg ze aan. Maar na een paar min. viel ze al weer in slaap. haha Was ook nog maar even geleden dat ze had gedronken maar ik kijk eigelijk nooit op de klok en had zelf alweer geslapen dus had geen idee hoelang het was geleden. Maar gelukkig sliep ze heerlijk verder toen ik haar weer terug legde. Hahaha die Maja.... Ik moet zeggen dat het niet snoepen hier heel goed gaat. Heb ook veel minder trek als toen in zwanger was. Ik wilde vanmorgen wegen, maar dat ben ik helaas vergeten. Nou dan morgen maar. Dees, wat fijn dat je Thijs kan halen. Eindelijk thuis bij jullie en z'n broer! Maar waarom duurt dat zo lang dan? Zoiets moet toch veel sneller kunnen? Suus, kunffel voor jou, en helemaal niet raar als je zegt dat je er even niet meer tegen kan. Een huilende baby vind ik al vreselijk. En Tessa huilt helemaal niet veel. Laat staan hoe jij je moet voelen... Nu ff dit posten...
Goedemiddag trouwens... :-D Hier lekker geslapen. Tessa kwam keurig om de 4u. Vanmorgen om 7u viel ze al snel in slaap. En stom van mij heb ik ze toen maar terug gelegd. Met als gevoelg dat ze om 8u weer honger had. Heb ze toen weer aangelegd. Na een half uurtje had ze genoeg en waren we allebei heerlijk soezig. We zijn toen allebei in slaap gevallen... Tessa bij mij in bed. Haha we werden om 12u wakker... Heerlijk! Ik had het blijkbaar nodig. Nu nog geen flikker gedaan. Krijg om 16u bezoek. Heb alleen nog maar ff wat gegeten en hier terug gelezen. Ik ga dus nu ff overeind en me maar eens bemoeien met de was. Heb van het weekend alles weer gewassen dus er staan 2 wasmanden vol met schone was wat nog gestreken of opgevouwen moet worden. En aangezien ik zo'n muts ben die alles strijkt ( ja, ook de luiers washandjes en zelfs de spuugdoekjes... ) gaat dat wel ff duren. maar goed, ik heb verder toch niks beters te doen dan hier rond hangen. Tot later allemaal!
Meiden, ik heb Lotte even een berichtje gestuurd met de vraag of ze willen wachten met sluiten tot iedereen is langs geweest die bevallen is en tot iedereen 'afscheid' heeft kunnen nemen. Ook gezegd dat we dan zelf een seintje geven als hij dicht kan. Dan zal ik Lotte dan weer berichtje sturen. Maar Nika en Supermummy zijn nog niet geweest.
Ik dacht al 3x even te kunnen slapen naar aanraden van Danny, want hij zei.. je moet echt 's middags even een dutje doen.. en ik zei al dat dat niet gaat. En hier is het bewijs... Alsof Angela het in de gaten heeft dat ik ff op de bank lig.. 5 minuten.. krijsen huilen..noem maar op.. pff eruit kijken wat er aan de hand is... jeetje tis de speen maar die uit haar mond is gevallen.. hup speen erin en dacht nou ik wacht wel ff met slapen totdat zij slaapt.. nou slaapt ze eindelijk ik weer liggen op de bank.. 5 minuten krijsen huilen noem maar op.. ff zo laten liggen 5 minuten.. nog harder huilen.. dus ik d8 die heeft weer krampjes.. ik weer van de bank af.. haar verder naar onderen gelegd dat ze met haar beentjes opgetrokken ligt.. en slaapt weer als een roos.. nou zo ben ik dus al vanaf 11 uur bezig.. en dacht nu net ff te gaan liggen.. 10 minuten.. huilen en niet zo zachtjes.. honger.. pfff jeetje.. mag mama dan ook niet even uitrusten.. En ik ben echt zoooooo moe.. heb ook nog geen flikker gedaan in huis en heb hele erge hoofdpijn.. foei..
boney, we kunnen idd samen rijden. vind op zich het rijden niet erg, maar wel als bijv steeds huilt, je kan dan in je eentje niets doen. en strijk eigenlijk ook alles, iedereen zegt je bent gek, nu een luierhanddoek niet gestreken en erger me dood als ik ze in de kast zie liggen of gebruik. haha.
diaantje dat gaat hier ook zo. ze ligt nu op mijn buik te slapen, ik zit half. als ik haar neerleg jengelt ze en kan ik niet rustig liggen hihi lekker eigenwijs die ukkies
oeh.. dat zou ik ook niet willen hoor! in een mega-rokerige ruimte mijn meissie laten liggen.. nee sorry. daar pas ik ook voor! Ik snap je helemaal hoor Debie! en nee, je bent niet moeilijk! En dat van je schoonma.. nou ja zeg.... Gewoon iets van zeggen hoor.. is jullie kind. Wat denkt ze wel.. Dan zou ik ook goed pissed zijn. Wel balen dat je mannetje het niet helemaal snapt.. Kun je het 'm niet rustig nog een keer uitleggen en dan ook jouw argumenten rustig erbij zeggen? Want snap heel goed dat je dat niet wil voor je kleine meid
Wettelijk gezien moet er 4 weken tussen zitten. Alleen ze zijn niet zo snel blijkbaar met de brief versturen dat je de as mag halen. Daarbij is de post van Nederland naar Belgiƫ enorm traag. Het kan soms wel 10 dagen duren. Ze hadden de brief namelijk op 3 maart gepost.
wat fijn dat je Thijs* eindelijk op kunt halen dees. Zal wel heel moeilijk zijn, maar een fijn gevoel als ie bij jullie thuis is.. Dikke knuff
zo ben weer terug. net ff snel bloed geprikt en urine ingeleverd.. wel leuk.. alle verpleegkundigen van de afdeling kwamen Nora even bewonderen en vroegen hoe het met haar oortje was! Echt lief!
jeetje zeg wat onbeschoft dat roken bij de kleine.. Debie.. ik zou ook niet gaan of enorm boos worden.. is moeilijk.. weet het.. heb ook een eigenwijze (zacht uitgedrukt) schoonmoeder (rookt gelukkig niet) @Suus.. meis.. zou willen dat ik de oplossing had.. ken het.. Jurian heeft ook 14 weken gehuild, maar daarna veranderde hij als een blad aan de boom en werd het meest vrolijke mannetje wat je maar kon bedenken... schrale troost en je hebt er nu niks aan, maar het gaat echt over.... Hoop dat je zh opname kunt vermijden, maar als dat een oplossing bied is het misschien wel een goede beslissing.. zo is het ook niet wat en wordt je er alleen maar moedeloos van..is een osteopaat niet een idee of ga je daar al naar toe? misschien is het kisssyndroom.. had jur ook en daar hebben ze flink last van.. kun je als moeder ook weinig aan doen.. @huilen.. hier geen gehuil....GODZIJDANK...maar zou m ook niet kunnen laten huilen hoor! @Dees.. fijn dat THijs* thuis mag komen... daar hoort ie ook .. bij zijn broer en paps en mams....KNUFFF @Mystery.. fijn dat t beter gaat meid...heerlijk ff wat meer rust... @sizzel.. hoop dat het meevalt met je buik.. @seks.. hier nog niet hoor.. verlang wel naar die intimiteit weer, maar ik vloei nog een beetje en vind het nog wat engig... Ben bezig om het bevallingstopic in boekvorm te zetten.. gaat wel even duren en wordt ook wel erg dik met zoveel pagina's maar tis het proberen waard.. even voor de duidelijkheid.. tis uiteraard voor privegebruik, maar mochten er mensen zijn die de foto's (avatars) niet geplaatst willen hebben dat even via pb melden? De banners haal ik er af(hebben niet zoveel zin op papier) en ook de andere overbodige info zoals de quoteknop bijv.. Weet niet of het uberhaupt wat wordt hoor, maar lijkt me leuk om het toch te hebben.. dus ik ga mijn best doen.. als het af is hahahahaa laat ik het wel weten.....dan ga ik s kijken wat laten drukken kost maar een boek van bijna 4000 pagina's zal wel te gek worden..hihhihi
Ja Finn had echt veel krampjes voor dat ik die voeding gebruikte en van nutrilon omneo (ook tegen krampjes) ging het niet weg.
`ben weer ff weg... KNUFF en als t lukt tot vanavond... ga straks toch nog maar ff naar appie.. IJS halen..hihihihi...