Wat balen zeg van dat eczeem.. Ik vind het al bijzonder dat Lune er geen last van heeft met haar allergie en met een super allergische moeder.. Lijkt me heel vervelend voor die kleintjes.. Zarqa heb ik idd ook van gehoord dat dat goed is bij gevoelige huid.
Thanks girlies Ik zit daar idd altijd te forumen haha! Enne, Wen, lief? Hihi, wat grappig. Als je me zou kennen is dat nou niet het eerste woord wou je over me zou zeggen (ik hoor nooit dat ik lief ben ) Ik ben niet niet lief hoor, maar lief? Hahaha, ik lul mezelf vast
Ik heb snel even alles teruggelezen, maar de helft (eigenlijk meer dan dat) al weer vergeten. Ik las iets over eczeemplekjes. Hopelijk hebben de beebs er geen last van, en als jullie het niet vertrouwen, gewoon even langs de ha gaan hoor! Verder is blijven hangen de zoektocht naar een fietsstoeltje van Joma. Ik heb zelf een GMG stoeltje voor voorop gehad, maar vond het niet zo'n fijn stoeltje. Zeker niet als ze wat groter worden. Dan wordt het wat lastiger om ze in het stoeltje te zetten en eruit te halen. Bij mij bleven dan altijd de schoenen achter de armleuningen hangen Nu heb ik een bobike stoeltje gekocht. Die heeft geen armleuningen, dus kan dat niet meer gebeuren. Zal even een foto maken en hier komen showen. Mannetje heeft hem nl. deze week al op de fiets bevestigd Ben zo terug...
Poeh, ik moet trouwens nodig naar de kapper als ik die foto zo nog es bekijk.. Ik wil ook foto's van jullie zien!
Dat combineer ik dan wel een keer met fam bezoek. Is voor mij 300 km naar grunn. Doe ik niet ff op 1 dag. Maar we komen vaak genoeg in Drenthe, dus wie weet kom ik binnenkort een keer langs met Peter.