heb vandaag zo'n leuk noppies setje gezien voor de winter... ben er helemaal verliefd op, maar setje kost 50 euro, ik heb nu ook aantal van die dure setjes, maar eigenlijk vind ik het zonde en had ik besloten pas weer die dure setjes te kopen als ze er ook echt wat minder snel uitgroeit, maar nu ben ik weer verliefd op het setje en ben ik al weer bijna zo ver dat ik het ga kopen... stom he?
Haha wen, ik ken dat. Ik koop nu ook even geen kleertje meer. Ze kan nu nog 62 aan en ook al veel van 68. Als ze echt geen 62 meer aankan mag ik weer pas kopen van mezelf.
Soms komt ze ook nog wel eens 's nachts. Dus dan heb ik er 6. Zou fijn zijn als we naar 4 konden, maar ik denk dat pas vanaf een half jaar kan.
En wen, MP vind ik ook geweldig. Was eerst echt niet zo voor 2e hands of via MP, maar heb nu al een aantal setjes gekocht en bevalt super goed. En echt heel goedkoop. Ook al dingen gekocht met kaartje er nog aan voor een prikkie. Zowel merken als dingen van de prenatal en hema enzo.
Pas 2 setjes gekocht op www.kleertjeswinkel.nl Voor 12.50 incl. verzenden. Nu hebben ze even niet zulke dingen vind ik (de leuke dingen heb ik gekocht ) Maar ze hebben regelmatig nieuwe dingen.
super setje Boney! Ik zou alleen nooit 40 euro betalen voor een tweedehands setje, voor dat geld kun je ook leuke nieuwe kleren kopen... mijn mening dan he
Vind 40 ook te veel. Maar ik kijk nu alleen ff naar kleding en niet naar prijzen. Ga toch niks kopen...