Februari 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door MissN, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    denk ik ook, maar ik heb wel zoiets van, och ja het hoeft niet meteen weer perfect te zijn we hebben immers een kindje gekregen. en aangezien wij toch begin volgend jaar voor een tweede willen gaan vind ik dat het niet super strak hoeft te zijn, want dan doe ik me nu meteen weer alle moeite en misschien ziet het er volgend jaar wel weer hetzelfde uit

2. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    goeie morgen sofie!

3. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    en nu ben ik toch echt weg

4. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Mogguh allemaal

Wat een leuke foto's meiden (Fenne en mama, Maja, Sofie enz.).

Stoeltjes, ik ben ook al een tijdje wat aan het rondkijken voor een autostoeltje. Fietsstoel wil ik toch ook eerst 1 voorop denk ik, die van Meiske vond ik wel mooi (welke was dat ook alweer?).

Veel pleizer met zwemmen Kikkert, Luuk vindt het helemaal geweldig.

Lieve schoentjes Boney!

Over tussendoor afspreken, ik woon zo ver weg van iedereen :( . Wel jammer hoor want ik zou best af en toe met iemand af willen spreken. Ik moet er alleen altijd een takke eind voor rijden.

Strakjes badderen met mijn knappe ventje, mooi aankleden en dan naar opa. Mijn pa is vandaag jarig dus we gaan op visite. Alle ooms en tantes zijn er ook en die hebben Luuk nog niet gezien. De laatste verjaardag was die van ma in december en toen liep ik nog met een enorme toeter. Vandaag niet veel aanwezig dus.

Luuk was trouwens vanmorgen weer aan het vervelen met drinken. Hij doet dat vaak de laatste tijd. Stoppen met drinken, zich van de borst wegdraaien en dan lachen en druk kletsen. Hij wil dan ook niet meer drinken. Soms wacht ik even en leg hem weer aan maar de laatste dagen berg ik de boel op en zoekt hij het maar even uit. Ik heb geen zin om die tepel erin te proppen. Het gekke is dat hij dan nog wel trek heeft want als ik inderdaad wacht (5 a 10 minuten) en het weer probeer dan hapt hij wel en drinkt ook weer goed. Hij speelt alleen nu steeds een spelletje (vooral 's morgens met de eerste voeding) en ik doe er niet aan mee. Nu kijken of het indruk maakt en hij zijn gedrag veranderd.

Oooooooh, kheb zin in de meeting zeg. Ik zie alleen wel een beetje op tegen wat jullie aan het voorbereiden zijn. Ik heb er zo'n hekel aan om te huilen en al helemaal waar anderen bij zijn :oops: . En ik ben al zo'n emo muts dus huilen zal het wel worden. Ik zie er gewoon bijna tegenop :oops: . Ik huil ook vaak bij kadootjes die we krijgen voor Luuk en/of Thijs*. Ik ben de laatste dagen sowieso erg huilerig, zit nu ook weer......

Dussss, ontbijt maken!

5. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    goedemorgen meiden :)

hier ook een lekker nacht gehad Gwen heeft van 21 uur tot 8 uur geslapen en toen flesje in bed gegeven en heeft ze tot 9 uur in bed liggen spelen en nu ligt ze weer te slapen in der eigen bedje! ;)

@Kikkert zwemse!

@Boney leuke schoentjes hoor die van 30 euro :) maar ja we doen het niet!

@wen ook een lekker nachtje gehad!

@Meiske leuke foto en een warm welkom van haar op de vroege ochtend ;)

6. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    op de zelfde site die ik gister gaf ,staan ook de zelfde fietsstoeltjes als Meiske liet zien ;) en die ochtend voeding dat is met gwen ook altijd sochtends daarom drinkt ze sochtends zo slecht halverwege de fles lachen en kletsen met speen erin en dan er weer uit enz :( maar ja ze hebben ook een hele nacht liggen pitten dus zijn uitgeslapen en willen hun verhaal kwijt denk ik dan maar weer!!
    Zin in de meeting iedereen wel denk ik! en huilen mag hoor we doen dan gewoon allemaal emo met je mee Dees! Knufffff

7. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    Fenne zegt: goedemorgen Sofie, mag ik een keer bij jou komen spelen met al die leuke speeltjes? :D

8. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Dees, stoeltje is van Bobike. De bekleding heb ik laten doen door iemand van marktplaats :D Oude bekleding opsturen en dan krijg je het zo terug! Stoeltje had ik ook van mp, dus was niet zonde van de nieuwe bekleding ofzo!
    Ga er zo vandoor. Eerst Sofie in bad doen en dan naar een verjaardag.
    Doei meiden!

9. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
  10. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    Morguh Dees... leuk dagje dus bij je vader... heb je een leuk kledingsetje voor Luuk uitgezocht ja? Ben eigenlijk wel benieuwd naar zijn feestkleding... dus foto! :D

Morning Joma... die Gwen is ook een lekkere slaperd he... top!

Fenne net even in de tub gedaan (normaal 's avonds maar gisteren was ze er te moe voor), ik merkte dat ze zichzelf weer in de weg zat op het speelkleed, ze wil zoveel tegelijk en het lukt allemaal niet, dus moppergedrag als gevolg... lekker in de tub gedaan dus, weer genoeg indrukken opgedaan om nu heerlijk te gaan slapen, die was meteen weer vertrokken! :D

11. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    lekker he dat ze lekker moe zijn na het badje ;)

12. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    Denk dat we straks maar ff naar Mega bike gaan rotterdam , kijken wat voor Fiestoeltjes ze daar hebben :) daar hebben ze ook veel soorten van Bobike enz.. moeten toch wat ondernemen op zo zondag :) oja kan ik gelijk een slot kopen ervoor ;)

13. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    nu we het toch over fietsen hebben de laatste tijd heb ik nog wel een hippe mama tip ;)

de shopper fietstas!

jawel... dit is echt een fietstas & die kan je dus van de fiets afhalen en als shopper mee verder gaan...

14. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    of deze:

15. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    of de schouderfietstas :)

16. 40plusmama

Ik ga voor dit fietsstoeltje denk ik. Is al veiligste getest blijkbaar en hij is wel leuk.

Ik bestel er meteen een helm en een scherm bij.

Huh, Luuk is al wakker?

17. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    laatste... jullie snappen het idee!

18. 40plusmama

Zo ziet het er op de fiets uit. Kheb alleen wel info gevraagd waar hij op bevestigd moet worden. Hij kost 49 euro, is dat een beetje een normale prijs voor fietsstoeltjes?

19. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    site: http://www.fietstas-online.nl

want zo'n ouderwets geval is niks voor mij en ook niet handig omdat je die niet mee kunt nemen als je van de fiets afstapt en deze wel... leuk he?

20. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    geen idee Dees... ziet er wel stoer uit!

Deel Deze Pagina